duidelijke side vlugge levering.

bestelling was vlug binnen.

Top levering.

Eerste bestelling maar zeer tevreden over de manier en kwaliteit. Zowel van de producten als van de levering zelf. Knap!

Zeer vlotte afhandeling

En het product voldoet aan alle voorwaarden

Prima product, duidelijke webshop en snelle levering

Prima product, goede service en snelle levering.

snel en correct

Snelle afwikkeling de dag na bestelling correct en keurig verpakt bezorgd.

Snelle levering van brandblusser

Website is duidelijk. Brandblusser was in de aanbieding. Onbekend of deze ook een ophangsysteem had. Snel contact per mail bleek dat dit het geval was. Bestelling dag erna binnen.

Bestelling vlot ontvangen

Goed op de hoogte gehouden van het bezorgtraject.

Gewoon goed

Goede prijs en verder alles duidelijk en snel

aanbevolen verkoper !!

prijs/kwaliteit producten, voldoen aan de beschrijving. snelle levering - top.

Snel en correct

Goed verpakt verzonden, snel geleverd en correct/volledig product.

prima en duidelijk

Keurig geleverd en goede prijs product verhouding. Ook belangrijk, ik ontving een "echte" en leesbare factuur.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen??

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen??

Supervlot

Zowel bestelproces, de afwikkeling en bezorging ging supersnel, hulde

Nog onbekend product is nog niet geleverd

Onbekend, het product is namelijk nog niet geleverd

Gewoon goed!

Snelle verzending, deugdelijk verpakt en goede prijs kwaliteit. Kan Alleveilig aanraden.

Zeer Slecht

Bestelling geplaatst ivm keuring. Duidelijk vermeld wat de ivm welke keuring. Bleek de bestelling vd blussers niet door de keuring te komen. Geen mogelijkheid om te retourneren.

Mattig product

Dag, ik had op basis van een foto op jullie site een pincet bestel. Maar vinger grepen en een scherpe punt. Alleen hij heeft beide niet, degene die ik heb gekregen is heel simpel en die heb ik al. Ik wilde juist de andere voor in mij medkit. Maarja ik kreeg een totaal ander product.

Zeer netjes

Heel behulpzaam om mijn probleem op te lossen

Snelle levering prima spullen

Zeer goede service

goed kontakt en snelle levering

goede ervaring. zal in de toekomst opnieuw zaken doen

Heel goed.

Alles prima verlopen.

Snel en goed verpakt verzonden.

Redelijk

De link naar Ideal betalen werkte niet Toen kregen we een herinnering dat we nog moesten betalen. Toen kregen we een factuur zonder bankrekeningnummer Het contact was wel goed. De oplossing kwam ook snel.

Zeer snelle levering

Ik ben wijs met m’n aanschaf van de “ EH BO Oranje Kruis koffer” , ongeluk zit in een klein hoekje. Vr gr

Let op productie datum

Mocht u denken een brandblusser voor 5 jaar te kopen goed checken aangezien dit bij ons helaas niet het geval was. Aangezien de productie datum leidend is voor de wet en bij meerdere brandblussers was deze van het jaar ervoor bij ons. Bij melding wordt het allemaal afgedaan met het blijft gissen en goede prijs betaald. We hebben de aankoopbon en van gissen is geen sprake het is zeer duidelijk en een goede prijs betaald op dit moment 4 jaar later zijn ze elders nog goedkoper te verkrijgen. Het gaat ons niet om de prijs maar wel de duurzaamheid, service en kwaliteit. Daar is bij dit bedrijf geen sprake van. Meerdere telefonisch en mail contact te krijgen maar helaas mevrouw H is in het buitenland en een andere verantwoordelijke is er niet.

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in veiligheid voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.