Let op productie datum

Mocht u denken een brandblusser voor 5 jaar te kopen goed checken aangezien dit bij ons helaas niet het geval was. Aangezien de productie datum leidend is voor de wet en bij meerdere brandblussers was deze van het jaar ervoor bij ons. Bij melding wordt het allemaal afgedaan met het blijft gissen en goede prijs betaald. We hebben de aankoopbon en van gissen is geen sprake het is zeer duidelijk en een goede prijs betaald op dit moment 4 jaar later zijn ze elders nog goedkoper te verkrijgen. Het gaat ons niet om de prijs maar wel de duurzaamheid, service en kwaliteit. Daar is bij dit bedrijf geen sprake van. Meerdere telefonisch en mail contact te krijgen maar helaas mevrouw H is in het buitenland en een andere verantwoordelijke is er niet.

Naar mijn zin

Was prima Alleen dat jullie meerdere bedrijven hebben en de 1 geen kosten rekend voor vervoer en de ander niet. Verder prima

Goed product

Nog niet nodig gehad wel veilig gevoel dat ik het in huis heb

Snel geleverd, scherpe prijs maar 9 is geen 10 jaar

Via Allesveilig de Honeywell koolmonoxidemelder XC100 lithium 10-jaar besteld, na 2 dagen geleverd, maar kijkend naar de einddatum van dit product, op het apparaat zelf staat bruikbaar tot maart 2032 en dit is toch echt maar 9 jaar ipv 10. Dit verklaard misschien wel de scherpe prijs maar zet het er dan gewoon bij.

Prima product, snelle levering.

Prima brandblusser en de dag na bestelling geleverd.

Komen de afspraken niet na.

Een levering binnen 24 uur duurt nu al 14 dagen. Reeds meerdere keren gebeld, er wordt dan gezegd dat de verzending onderweg is. Is niet het geval. Ook geen track en tracé email ontvangen. Onprofessioneel en geen aanrader

Niet zoals het hóórt.

2 ltr vorstvrije schuimblusser aangeschaft. Productiedatum is van mei 2022 (8 mnd oud). Beschrijving via scancode is in het italiaans. Ander scancode is onbekent. Geen keurings code. Blusser aangeschaft voor in een chalet en op voordracht van verzekering. Met deze oude incomplete Blusser gaan zij niet akkoord.

What you ser is what you get

Duidelijke beschrijving en voorraad. Snelle levering.

Voldoende

Op zich qua prijsvorming webshop en levering wat mij betreft goede winkel. Ook de snelheid waarmee de klantenservice reageerde was goed. Maar mijn ervaring is dat dit bedrijf twee webshops heeft. Op de ene webshop staan zaken op voorraad die ze niet op voorraad hebben. Zo had ik een rookmelder besteld en kreeg ik via de andere webshop een alternatief aangeboden die op de webshop waar ik kocht had goedkoper was tegen hetzelfde geld als de duurdere die ik eigenlijk had besteld. Dit vond ik persoonlijk minder netjes.

Correcte en snelle dienstverlening

Mijn bestelling werd zeer vlot en correct behandeld en afgeleverd, zelfs in een drukke periode rond Kerstmis.

Order incompleet

Order is niet compleet en totaal geen reactie op mijn mail hierover.

Order incompleet

Order is niet compleet en totaal geen reactie op mijn mail hierover.

Prettige benadering en afhandeling

Bij storing van een deurcontact, werd mij per email toegezegd dat een RMA label richting Abus zou worden verzonden met de mededeling dat deurcontact kosteloos zal worden vervangen. Abus heeft hier nooit op gereageerd. Ps. gemelde storing is later van zelf verdwenen

trage levering

Ik deed een bestelling op 15/11, doch deze is nog steeds niet geleverd. Email daaromtrent van mij bleef zonder antwoord.

netjes geholpen

het bestelde was makkelijk en snel te monteren

mijn ervaring doordat ik erfbeveiliging aanschaf heb ik goede informatie gehad, duurde wel even voordat ik tel contact had maar was wel goed

snelle en crestte levering

materiaal zoals beloofd, werkt perfect

Zo snel!

Mijn besteling was thuis 24h later! :o

Prima materiaal en juiste prijzen. Abus bewegingsmelder IR voor huisdieren.

Gewoon Goed!!

Ik werk al bijna veertig jaar in de beveiliging, met het Kiyoh keurmerk zit je gewoon goed!!

Goede site en snelle levering!

Ik kon makkelijk alle producten vergelijken en het juiste artikel kiezen, de levering ging ook erg snel, top dus!

Betrouwbaar en snel!

6 Brandblussers besteld, alles is netjes en snel geleverd. Allemaal apart en zorgvuldig verpakt. Dankjewel.

Simpel en snel

Eenvoudig te bestellen en zeer snelle levering.

Goed assortiment en concurerend geprijsd .

Dochterenseweg 5 7245NM Laren

0575 - 571616

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in veiligheid voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.