Prima materiaal en juiste prijzen. Abus bewegingsmelder IR voor huisdieren.

Gewoon Goed!!

Ik werk al bijna veertig jaar in de beveiliging, met het Kiyoh keurmerk zit je gewoon goed!!

Goede site en snelle levering!

Ik kon makkelijk alle producten vergelijken en het juiste artikel kiezen, de levering ging ook erg snel, top dus!

Betrouwbaar en snel!

6 Brandblussers besteld, alles is netjes en snel geleverd. Allemaal apart en zorgvuldig verpakt. Dankjewel.

Simpel en snel

Eenvoudig te bestellen en zeer snelle levering.

Goed assortiment en concurerend geprijsd .

snel een goed produkt geleverd

Snel, correct

Super snelle levering en mooi product. Met dit product durf ik veilig te wonen/slapen.

Levering als toegezegd

Dit had vijf sterren kunnen zijn als ik ook een factuur had gekregen i.p.v. een logo als bijlage... Beoordeling onder voorbehoud, nog geen beroep hoeven doen op garantie (gelukkig)

Kwaliteit voor de juise prijs

Zeer vlotte service, levering daags nadien in Belgie!

zeer vlotte en correcte samenwerking. kort na mijn vraag aan de klantendienst kreeg ik correcte uitleg, na bestelling was mijn product reeds daags nadien geleverd in Belgie

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Slecht

Na 4 x bellen pas antwoord. Niet terug gebeld zoals beloofd. 1 van 3 dezelfde en gelijk bestelde producten nog niet geleverd. Nooit meer iets bestellen bij jullie

Beste Lowie, Wij hebben u wel degelijk terug gebeld en tevens gemaild. Het lijkt er op dat 1 van de door u bestelde brandblussers transportschade heeft opgelopen. Hiervoor zullen wij kosteloos een nieuw exemplaar opsturen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Allesveilig.nl

duidelijk en prettig geholpen

Omdat ik van mijn bestelling nog geen :"klaar voor verzending" had ontvangen vroeg ik via de mail of mijn bestelling goed was gegaan? Kreeg snel een reactie terug dat het product even niet op voorraad was maar zodra dit wel zo was....en dat is gelukt.

Een beetje jammer

Mijn bestelling is ontzettend snel geleverd. Mijn dank daar voor! Raar dat er poeder op de onderkant zat, alsof hij gebruikt was. Maar hij doet het en daar gaat het om. Alleen vind ik het ontzettend jammer dat het niet discreet bezorgd is, misschien een belangrijke tip voor jullie !!!

Snelle levering, makkelijke site

Snelle levering en goede prijs 1 opmerking: zou fijn zijn als je het pakket kunt laten bezorgen op een afhaalpunt in de buurt

Makkelijk te bestellen en vlot in huis

Rookmelders snel geleverd en voor een mooie prijs.

Bestelling en levering gingen prima en snel. 1 verbeterpuntje. Ik kreeg geen bevestiging van de bestelling via de mail.

Scherp geprijsd en snelle levering

Positief. Accurate voorraad informatie op website. Scherp geprijsd. Snelle levering. Achteraf betalen.

Snelle levering van de combi rook/CO melder

Snelle correcte levering

Doet wat het belooft, een correcte en snelle levering

Alles was in orde heel tevreden ook de snelle levering.Ik zou weer bij iets bestellen mocht ik iets nodig hebben.een aanrader voor iedereen.

Goede snelle service

Bestelling snel geleverd

Prima product, supervlot geleverd!

's-avonds besteld , volgende dag al in huis. Fijne kleine goedgekeurde rookmelder, makkelijk te monteren met kleefband.

Dochterenseweg 5

7245NM Laren

0575 - 571616

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in veiligheid voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.