super snel geleverd

het pakket werd me zorg behandeld en vriendelijk afgeleverd

De webshop was overzichtelijk en de artikelen waren de volgende dag al geleverd. Heel fijn.

Matig

Collecte bus beschadig, en een simpel papiertje erom heen wat niet uit nodig om het als een kado gegeven voor iemand die met pensioen gaat. Ik kan het zelf veel mooier in pakken. Bestel dus ook niks weer.

Heel tevreden en zal jullie zeker aan anderen doorgeven. Was zorgvuldig en goed verpakt

nette snelle service

heel prettig bedrijf om goederen bij te bestellen, absolute aanrader

Helemaal tevreden.

In een paar stappen de bestelling geplaatst. Snelle levering. Goed product.

Goed ontvangen

Het kussen is mooi

Matig

Het flesje hot chocolate was bijna leeg de chokolatjes waren ook magertjes grote verpakking maar weinig chokolade

Overzichtelijke site, gevarieerd aanbod ( in mijn geval 'schootkussens'), redelijke prijs, snelle levering. Product voldoet aan omschrijving.

Goede prijzen, snelle levering!

Geweldig, meedenkend

Heel fijn bedrijf

Mooi product

Heel mooi product en snel thuis bezorgd

Super service en snel geregeld

Erg fijne service en snelle service, gelijk goede verzending en snel afgeleverd. Dus al met al alles is super snel.

Geweldige ervaring!

De website is goed toegankelijk , het assortiment is veelzijdig, snelle levering en mooi artikel in dit geval een kniekussen, fijn voor de I pad ookk!

Zeer tevreden over contact en service

Geen problemen gekend met bestellen etc

N>V>T>

Vlotte service

Zeer mooie producten voor een schappelijke prijs. Geleverd binnen een korte tijd. Super!

Mooi product, snel geleverd

Product is zoals 't op de website staat. Keurig en mooi en zonder schade gebracht. Snelle levering.

Alles was prima geregeld en goede informatie

Alles was prima geregeld en goede informatie

Kan niet beter.!

Voor de eerste keer een bestelling gedaan en alles was naar behoren Chapeau.!

fantastisch!

vlotte levering, degelijke verpakking.

Op tijd prima

heel erg slecht.

Tot op heden niets ontvangen.

Goedendag, ik zie dat het pakket vertraging heeft opgelopen bij PostNL, maar dat deze gisteren wel bij u is bezorgd. Klopt dat? Doorgaans bezorgt PostNL de volgende werkdag zijn pakketten, maar er kan door onvoorziene omstandigheden altijd vertraging oplopen in het afleveren van een pakket. Met de track&trace die wordt verstuurd, kunt u het pakket wel altijd volgen. Ik hoop dat het later ontvangen van het pakket niet voor problemen heeft gezorgd. vriendelijke groet, Christina - Kadogalerie.nl

Zeer snelle levering

Ben blij met mijn bestelde artikel. Goede kwaliteit en supersnelle levering, ook keurig verpakt. Fijn bedrijf!