Snel en netjes

Duidelijke site netjes verpakt en snel geleverd. Raad dit bedrijf zeker aan.

Degelijke service

Mooi en goedverpakt en snelle levering en de vrouw is er content mee

Uitstekend!

Makkelijk bestelling kunnen plaatsen, snelle levering, kado zit in een mooie verpakking, helemaal blij!

Zo verzorgde zending!

Klantvriendelijk

Snel geleverd. Netjes en feestelijk ingepakt. Attente zaak die mijn foutje in het begeleidend schrijven slim oploste...Lof! De koe is liefdevol uitgepakt. Groetjes Laurens

Ik had een koe uit de cowparade besteld, betaald en gelijk al de volgende dag geleverd. Prima service

Heb mevrouw zelf gebeld en mijn keuze voorgelegd en kwamen eigenlijk heel snel tot een mooi resultaat. Zoals afgesproken een tikkie ontvangen meteen betaald ivm drukte zou pakketje wat later komen, maar dat was geen probleem en tot mijn verbazing meteen de volgende dag het pakketje ontvangen! :-) dus in 1 woord Geweldig!! Met vriendelijke groet, Amiet

Nog in ongewis

Is een verrassingspakket voor de kerst. Zat we Een scheur in de doos bij in ontvangstbevestiging, dus hoop dat het geen echte schade heeft opgelopen

Helemaal top

Telefonisch besteld omdat artikelen op site niet voorradig waren. Vriendelijk te woord gestaan, bestelling snel geregeld en geleverd. Groetjes Esther

snelle en goede service.

Heb mijn bestelling snel gekregen en in goede orde ontvangen.

Wat een service!

Bestellen ging erg makkelijk op de site. Ik kreeg snel mijn levering. Helaas bij een bestelling was het niet compleet. Even gebeld ik kreeg een ontzettend vriendelijke dame die excuses maakte en alles direct in orde maakte. en de volgende dag had ik de bestelling opnieuw gekregen en compleet. Super!!

Alles goed geregeld

Prima kwaliteit, goed en degelijk verpakt en ook bijzonder snel afgeleverd.

Snel

Wat ze beloven gebeurd! Betalen en binnen 1 dag in huis. Veilig verpakt, met zelfs een tas erbij!

Alles prima, zoals ik verwacht had

Alles ziet er uit zoals op de foto's. Leuke geschenkjes voor een klein prijsje !

Leuke kado’s, snelle levering. Top

Dit was de eerste keer dat ik bij jullie iets gekocht hebt maar ga dit zeker vaker doen. De levering was supersnel en het product voldeed volledig aan de verwachting. Bedankt hiervoor en tot een volgende keer. Mét vriendelijke groet, Loes jimmink

Op het verkeerde been gezet

Op site staat een doos met zeepje vermeld Deze besteld en maar één zeepje ontvangen Één zeepje voor EUR 7,50 is wel heel veel geld en dan ook nog EUR 4,95 verzendkosten moeten betalen. :-(((( Ik heb een reactie gehad op bovenstaande negatieve review. En moet zeggen, dat kadogalerie e.e.a. heel correct heeft afgehandeld. Hierdoor is mijn mening dan ook 100% veranderd. Chapeau voor de afwikkeling !!

Goeie leveren. Product wat ik heb besteldt ziet er top uit.

makkelijk

Makkelijk

In alle opzichten een prima bedrijf.

In alle opzichten een prima bedrijf. Mooi product, snelle levering en feestelijk verpakt.

Was verrast door de snelle levering en de gitaarspaarpot deed aan mijn verwachtingen. Leuk om kado te geven

Helemaal goed!

Makkelijk proces om te bestellen, bestelling is erg vlot geleverd. Het was heel mooi ingepakt. Zeker een aanrader!!

Mijn cadeautje was op tijd...

Mijn bestelling voor 't weekend - cadeautje voor een lieve vriendin- was laat, gelukkig dank zij Kadogalerie niet te laat. Het zag er erg goed uit, mooi verpakt met kaart en ingevulde tekst. Helemaal tevreden, blij met Kadogalerie. Cora van de Sande

Leuke cadeautjes en goede service.

Goede website, leuke cadeautjes en snel geleverd. Fijne optie wat betreft de sticker met datum wanneer het cadeau uitgepakt mag worden.

SUPER service

SUPER service