Leuke cadeautjes en goede service.

Goede website, leuke cadeautjes en snel geleverd. Fijne optie wat betreft de sticker met datum wanneer het cadeau uitgepakt mag worden.

SUPER service

SUPER service

Maar het was niet duidelijk voor mij welke dag het zou aankomen. Omdat ik schreef 13 nov. En het is nu al een paar dagen binnen. Gelukkig wel op tijd!. Dank!.

Bedankt voor uw reactie. Aangezien u het artikel naar uzelf liet versturen, ging ik ervan uit dat u het pakket zelf op de 13e wilde geven. Vandaar dat we het gelijk verstuurd hebben. Als u het naar een ander verzendadres had laten versturen, dan hadden we het later verstuurd en een sticker aan de buitenkant van het pakket gedaan met de tekst : "uitpakken - datum -".

Precies wat ik zicht, snelle levering

Excellent

Duidelijke website en mooi assortiment

Na het uitzoeken van de schootkussens deze besteld en ze zijn snel geleverd. Ze zien er met de afbeeldingen er op leuk uit.

na bestelling snelle levering en netjes verpakt

Besteld en dag erna zoals beloofd in huis. Super!!

wat een leuke ervaring om met Kadogalerie kennis te maken!

Ik zocht een kado voor mijn man die binnenkortmet pensioen gaat, en vond bij U een paar geweldig leuke items... ben er zoooo blij mee!!

Mooi schootkussen

Het is leuk dat Kadogalerie mooie schootkussens heeft voor een goede prijs. Ik zou nog aanraden dat er een afbeelding van de achterkant van het kussen wordt geplaatst bij de productinformatie.

U heeft gelijk, dit is op dit moment niet bij alle schootkussens het geval. We gaan ermee aan de slag.

Oké

Goede prijs kwaliteit verhouding /snelle levering.

Superrr!!!

Fantastisch leuk om te geven!!! Een echte blijmaker;)! Prima en vriendelijke service ook dus helemaal happy!

Pakketje heeft 2 dagen in de stromende regen in de tuin gelegen!

Niet netjes afgeleverd. Neer gelegd en de ontvanger vond het pas 1,5 dag later. Volledig verregend.

Wat ontzettend vervelend dat dit pakket, wat een verrassing was voor de jarige, zo beroerd is afgeleverd door PostNL. We hebben er bij PostNL een melding van gemaakt, zodat de postbezorging hierop aangesproken kan worden. Dit is natuurlijk niet hoe je een pakket achterlaat bij een klant. Onze excuses dat de verrassing voor de jarige zo in het niet is gevallen. Is het artikel uiteindelijk wel in goede staat ontvangen? Ik hoor het graag van u. vriendelijke groet, Christina - Kadogalerie.nl

Keurig op tijd , netjes verpakt

Netjes op tijd en keurig verpakt

Goede snelle levering en makkelijke site

Vlotte service.

Prima producten

Vlot geleverd en goed verpakt.

De belofte dat het als het vóór 15:00 uur besteld werd, dat het de volgende dag in huis was, is gelukt.

Niet goed

Ik had het cadeautje laten inpakken, tegen betaling. Ik was dan ook zeer geërgerd toen ik zag dat er een grote sticker van het bedrijf op zat geplakt. Een cadeau met reclame erop. Ik heb het eraf gescheurd en zelf opnieuw ingepakt.

Wat vervelend dat u onze inpakservice als zeer negatief heeft ervaren. Wij krijgen over het algemeen juist zeer positieve reacties op het inpakken van onze cadeaus. We gebruiken luxe inpakpapier en hopen met de spreuk die over het algemeen ook op de sticker staat, naast het logo van Kadogalerie.nl, vooral de ontvanger te verblijden.

positief

!

Geweldig snel,prachtige producten

Besteld voor eerst, makelijk, mogelijkheid achter af betaling, perfect! Product als opgeschreven en snelle levering! Op email reageren ze snel en supervriendelijk! Bedankt!!! Tevreden klant!

Hele goede ervaring en heel correct

Kwam de site toevallig tegen en ze hadden wat ik zocht

Snelle service fantastisch verpakt mooie artikelen

Ben heel tevreden

Het cadeau was goed ontvangen

Snelle en goede levering. Alles was netjes ingepakt. Leuk kaartje erbij. De ontvanger was erg verrast!

super

Zeer concurrerende prijs en snel verstuurd. Goed verpakt. Bedankt.

Snel en netjes

Prima.