super

Zeer concurrerende prijs en snel verstuurd. Goed verpakt. Bedankt.

Snel en netjes

Prima.

Vlotte bestelling.

Leuk origineel cadeau

Leuk origineel cadeau in een mooie cadeauverpakking.

Ging iets mis op website. Met een mailtje alles meteen opgelost en snel verzonden.

Goede service en prima verstuurd

positief

Had een mislukte betaling, hierop werd snel gehandeld door kadogalerie zodat mijn bestelling alsnog op tijd werd geleverd.

Genieten

Heel goed verpakt!

Snelle verzending, goed product

Bestellen ging eenvoudig, communicatie over de voortgang was duidelijk en geleverd product naar volle tevredenheid.

goede, zeer vriendelijke communicatie

Bij het bestellen van 2 schootkussens was er nog maar 1 op voorraad, Keurig mail ontvangen dat ze binnenkort weer leverbaar waren. Echter dat duurde langer dan verwacht; daar ook ongevraagd een mail over ontvangen. Even later kon ik ze bestellen en werden ze keurig verpakt snel geleverd. Alles dus top geregeld!

Mooi, handig.

Heel vlug gekregen. Ziet er prcies zoals ik bedoelde. Heel blij mee.

Heel mooi!

De jarige was enorm verrast en erg blij met zijn cadeau!

Keurig conform bestelling geleverd

Op tijd geleverd en leuk verpakt

Leuke producten in het assortiment. Netjes verpakt ontvangen, prima ervaring.

heel goed aangekomen, en ziet er leuk uit

leverdatum

kado is op woensdag bezorgd terwijl donderdag was gevraagd. In dit geval was de dag wel belangrijk. Het ging om een abrahamkoffiemok voor een 50-jaarsverjaardag op donderdag

Het spijt me, dit is inderdaad qua communicatie niet goed gegaan, excuses hiervoor. We sturen normaal altijd een mailtje dat we het pakket 2 dagen voor de openingsdatum versturen, om te voorkomen dat het pakket door vertraging te laat arriveert. Op het pakket zit wel altijd een sticker met de datum wanneer het pakket geopend mag worden. Ik kan dit achteraf niet meer controleren, maar ik ga ervan uit dat dit bij het pakket wel is gebeurd en dat de jarige dus pas op donderdag het pakket heeft geopend.

Keurig

Snel en netjes verpakt

Ben er heel blij mee .koe is prachtig

We hebben gelijk contact met u opgenomen en een nieuwe koe aan u gestuurd. In de track&trace zie ik dat deze gisteren op uw verjaardag nog is bezorgd. Ik hoop dat deze koe onbeschadigd was en dat u een fijne verjaardag heeft gehad.

Positief in elke zin!

Echt leuke kado's

Goede service lekker snel geleverd

Verrassende pakketten met goede service

Leuke cadeaupakketten die je nergens anders ziet. Ook makkelijk om iets aan te passen in het pakket. Snelle reactie op vragen, fijne service.

prima service

prima service

Prima verzorgd

Snel geleverd en ook goed verpakt

goed en snel geleverd

top

Nette service

nette aflevering van mijn bestelling

Molenwerf 8

1911DB Uitgeest