Vlotte levering, goede kwaliteit

Heel snel en netjes bezorgd, mooie producten, en kreeg nog n leuke sjabloon erbij..

Snelle levering, en fijne shop.

Ik ben zeer tevreden ook met het extra presentje!

Stelde nooit teleur

Altijd goede snelle levering Mooie producten Goede problemen oplossing Huid vriendelijk Dekkend

Een prachtige, overzichtelijke webshop met zeer goede schmink en materialen. Kleuren komen vrij goed overeen met de werkelijkheid. Goede uitleg, mooie voorbeelden.

Maar 1 artikel besteld en toch leuk aardigheidje( schminkje) en leuke kaart met voorbeeld extra

Snelle levering. Netjes verpakt

Snelle levering Netjes verpakt Gratis sample

Goede spullen op tijd en als op de site gezien

Ik ben blij met de mooie schmink, sponsjes en sjablonen. Het kwam snel en ziet er uit als op de site.

Fijne spullen om mee te werken.

Goed, ik kon alleen het vlinderkwastje (wat ik eerder bij jullie besteld heb) niet meer vinden op de site.

Top tattoos

Zeer snelle levering, mooie tattoo pakketten en sheets.. fijn contact per mail gehad.

Super tevreden van de service en producten!

De klantvriendelijkheid is enorm goed! Er is een ruim aanbod aan producten, de verzending is heel snel en vlot en alle communicatie met de SchminkWebshop is super. Ik bestel hier zeker nog!

Voldoende keus, prettige communicatie en snelle levering

Via de webshop was er voldoende keus aan schmink producten. De communicatie was helder en prettig. Het heeft me verrast hoe snel ik de producten in huis had! Echter vond ik de webshop niet prettig werken op mijn telefoon, het was wat onoverzichtelijk.

Bijna perfect

Ik zocht nog naar de flesjes met glittergel, maar die waren er niet meer, spijtig. Als iemand vraagt waar goed materiaal aan te kopen verwijs ik ook altijd naar jullie door.

Fijn

Fijne reactie, goede oplossing voor verkeerde levering. Reactie had iets sneller gemogen, heb nogal moeten aandringen.

Mooi spul, netjes verpakt, snelle levering.

Ze hebben echt leuke, goede spullen. Wordt netjes verpakt en snel geleverd. Gewoon niets mis mee!

Zelfs persoonlijk thuisbezorgd.

Goede producten

Flink wat schmink gekocht en ik kreeg er zelfs een sjabloon gratis bij, super leuke verrassing!

Voor ieder wat wils

Keuze op de site volop en goed overzichtelijk. Voor jeugd en volwassen kan je fijne producten vinden.

Veel keus en snelle levering

Website is goed te navigeren. Ze hebben veel Keus en de volgende dag was het al in huis. Alles wat je wilt bij een webshop.

tevreden

tevreden over de producten en de levering.

Goede service!

Mooi assortiment en snelle reactie toen er iets verkeerd ging met de betaling via ideal.

Vlotte en goede service

Besteld en netjes geleverd

Altijd prima in orde en netjes verpakt! Leuk dat gratis extra sjabloon erbij :)

Alles snel en correct verlopen. Heel goede producten. Al vaker ben hun besteld.

Fijne webwinkel, veel keuze

Heel tevreden over SchminkWebshop Colours. Ruim assortiment, duidelijke plaatjes met goede uitleg zodat je een goede keuze kan maken. Geven duidelijk aan op de website als ze op vakantie zijn (en toch wat bestelt tijdens hun vakantie, kreeg ik er een leuk 'face paint' sjabloon bij als cadeautje :) Mijn eerste bestelling die ik daar deed was in 2017 en ik kom sindsdien graag terug in deze webwinkel.

Bredaseweg 30 A

4901KL Oosterhout

Over VOF Schmink & Co

SchminkWebshop Colours is een webshop vol kleur: meer dan 80 verschillende kleuren Superstar Face- and Bodypaint, heel veel mooie glitters, penselen, schminkboeken etc. Service en uitleg van producten is voor ons heel belangrijk. Daarom vind je bij SchminkWebshop Colours heel veel pagina's met uitleg en schminkvoorbeelden.