Alles de andere dag binnen gekregen. Keurig verpakt.

Helemaal prima levering!

Levering ging zoals afgesproken. Artikelen zijn exact conform de afbeeldingen en omschrijving.

Sjabloon niet goed buigbaar

De sjablonen die ik ontvangen heb zijn niet flexibel genoeg om te gebruiken om te schminken. Ze moeten supergoed aansluiten op de huid en dat doen deze sjablonen niet. Miskoop.

Goede kwaliteit

Goede producten voor een scherpe prijs

De bestelde product kwam snel binnen en er zaten ook nog leuke extra sjablonen bij. Zeer te vrede met schmink & co.

Niet op tijd verzonden

Speciaal bij deze webshop besteld ivm ‘snelle‘ verzending. Waarom reclame maken voor iets wat je niet doet? Besteld voor 16 uur is dezelfde dag verzonden. ‘s Morgens al besteld, maar de volgende dag pas verzonden. Hierdoor miste ik de spullen voor mijn gig op zaterdag. Jammer! Ik zal hier niet meer bestellen.

Mooi, netjes en snel in huis.

Ziet er netjes uit. Wordt goed verpakt en is snel in huis.

Goede kwaliteit schmink en snelle levering!

Na de eerste bestelling gelijk nog een bestelling geplaatst. De Superstar schmink, de penselen en sponzen zijn echt van een top kwaliteit. Met de stencils moet ik nog een beetje leren werken maar voldoen wel aan verwachting. Grt Nick

Prettig dat er zoveel schminkvoorbeelden zijn en dat de gebruikte materialen benoemd worden.

Mooie producten, snelle levering

Het vereiste bedrag voor gratis levering is hoog! Dat zou een reden zijn om ergens anders te bestellen wanneer ik mijn set wil uitbreiden met een paar kwasten of extra splitcake.

Leuk pakketje

Bestelling op tijd, leuk verpakt met wat extra’s

Leuke webshop met producten van goede kwaliteit

Zeer uitgebreid aanbod aan producten van goede kwaliteit.

Prima schmink, goede levering

Fijne schmink en levering zoals beloofd.

Topservice.

Gebruiksvriendelijke site, aanbod waar je bijna niet uit kan kiezen, zoveel moois! Vlotte service, oplossingsgericht en leuke extra's ( sjabloon, tips,...)

Tevreden maar ook teleurgesteld

Ik heb verschillende glitters besteld en ze zijn erg mooi en brengen ook fijn aan. Het enige waar ik niet tevreden over ben is dat één glitter totaal niet overeenkomt met de foto op de site. Dit vind ik erg jammer want hij komt nu teveel overeen met de zilvere glitter.

Vlotte levering, goede kwaliteit

Heel snel en netjes bezorgd, mooie producten, en kreeg nog n leuke sjabloon erbij..

Snelle levering, en fijne shop.

Ik ben zeer tevreden ook met het extra presentje!

Stelde nooit teleur

Altijd goede snelle levering Mooie producten Goede problemen oplossing Huid vriendelijk Dekkend

Een prachtige, overzichtelijke webshop met zeer goede schmink en materialen. Kleuren komen vrij goed overeen met de werkelijkheid. Goede uitleg, mooie voorbeelden.

Maar 1 artikel besteld en toch leuk aardigheidje( schminkje) en leuke kaart met voorbeeld extra

Snelle levering. Netjes verpakt

Snelle levering Netjes verpakt Gratis sample

Goede spullen op tijd en als op de site gezien

Ik ben blij met de mooie schmink, sponsjes en sjablonen. Het kwam snel en ziet er uit als op de site.

Fijne spullen om mee te werken.

Goed, ik kon alleen het vlinderkwastje (wat ik eerder bij jullie besteld heb) niet meer vinden op de site.

Bredaseweg 30 A

4901KL Oosterhout

Over VOF Schmink & Co

SchminkWebshop Colours is een webshop vol kleur: meer dan 80 verschillende kleuren Superstar Face- and Bodypaint, heel veel mooie glitters, penselen, schminkboeken etc. Service en uitleg van producten is voor ons heel belangrijk. Daarom vind je bij SchminkWebshop Colours heel veel pagina's met uitleg en schminkvoorbeelden.