Mooie producten die overeenkomen met de omschrijving op de site, zeer ruim aanbod en snel geleverd (en zoveel mogelijk als brievenbuspakketje wat erg handig is).

Goedkoper dan andere schminksites, maar even goed materiaal.

Goede producten voor een reële prijs

Snel antwoord van de service desk op mijn vragen waardoor ik de juiste producten kon bestellen.

Vlotte en zorgvuldige levering

De producten werden vlot geleverd, en waren netjes ingepakt. Duidelijke productomschrijving

Goede pigmenten en snelle levering.

De kleuren zijn erg goed, en dekken mooi af. Ook was de levering snel.

Goede prijs/kwaliteit en snel

Niets op aan te merken, het was duidelijk in de webshop wat er wel en niet beschikbaar was en na het bestellen snel geleverd. Verder ook goede prijs/kwaliteit verhouding, in ieder geval voor de items die ik besteld had.

Snelle levering en goede producten

Zeer tevreden!

Lastig contact te krijgen

Helaas lukte het in eerste instantie niet om contact te leggen ivm niet aangekomen bestelling. Pogingen via mail, whatsapp, chat en bellen resulteerde pas na een kleine week in contact. Mijn pakket zou opnieuw verzonden worden, maar ook dat werd pas een kleine week later gedaan. Uiteindelijk was de service prima (kosteloos is mijn bestelling opnieuw gestuurd mét een extra product als bedankje voor mijn geduld) maar het moeizame contact leggen en de tijd die eroverheen ging, vond ik jammer. Wél een mooie, overzichtelijke webwinkel met een uitgebreid assortiment.

Snell levering

Mooie spullen en snelle levering Precies zoals gehoopt

Super winkel en uitstekende service

Na mijn bestelling geplaatst te hebben in de week voor carnaval, dacht ik het niet te ontvangen. Maar alles werd netjes op tijd geleverd. Netjes ingepakt. Niks ontbrak.

Veel keuze, leuke spullen, snelle service

Ik heb goede ervaringen. Jammer dat je pas vanaf €65 geen verzendkosten betaald. Dan moet je nogal wat spullen kopen. Maar verder vond ik alles goed. Ruim assortiment, duidelijke website, snelle, goede levering en goed geïnformeerd

Supersnel

Superstar geleverd en bevalt goed!

Mooie producten en snelle levering

Aanbeveling

Uitgebreide keuze uit leuke en mooie producten

Snel geleverd en netjes verpakt

Geweldige producten

Producten opbdd website komen overeen met wat er daadwerkelijk is bezorgd.

Snel geleverd en prima product!

Gewoon goed!

Snelle, correcte levering van goede materialen

Werk al heel lang met deze schmink en krijg er vaak complimenten over dat het mooie kleuren zijn en geen allergische reacties geeft

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, terwijl post.nl mij een bericht heeft gestuurd dat het pakket Gel

Ook mijn buren hebben niks ontvangen.

Kwaliteit en supersnelle, correcte service en levering

Uitgebreide keuze, kwaliteitsvolle produkten. Correcte en snelle levering.

Mooi spul

Goede schmink, met leuke sjablonen. Wel prijzig, maar dan krijg je ook topkwaliteit.

Snelle bezorging

De site is makkelijk te navigeren. Er zijn verschillende opties om je bestelling te ontvangen. Ik heb gekozen om het te laten bezorgen, de bezorging was erg snel en makkelijk gegaan. Al met al een goede ervaring gehad.

Geweldige service

Mijn bestelling is kwijt gemaakt/geraakt door Postnl en dus nooit bezorgd. Na telefonisch overleg binnen 24 uur dezelfde bestelling gekregen zonder problemen deze keer. Dat is service!

Super fijne, duidelijke cursus.

Het was onwijs leuk om te doen. We kregen duidelijke uitleg en werden goed geholpen.

Super fijne en nette webshop

Mijn bestelling miste 1 kleurtje, meteen gemaild en de volgende dag had ik hem al in huis! Altijd super leuk om alles uit te pakken!

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Ik bestel al enkele jaren mijn schmink, glitters en penselen, en ben super tevreden.

Over VOF Schmink & Co

SchminkWebshop Colours is een webshop vol kleur: meer dan 80 verschillende kleuren Superstar Face- and Bodypaint, heel veel mooie glitters, penselen, schminkboeken etc. Service en uitleg van producten is voor ons heel belangrijk. Daarom vind je bij SchminkWebshop Colours heel veel pagina's met uitleg en schminkvoorbeelden.