Goede kwaliteit schmink. Snel geleverd. Kreeg er nog een paar extra kleuren bij

Mooie producten

Mooie producten waar fijn mee valt te werken.

Snelle levering, verwacht product

Binnen 2 werkdagen waren de producten bezorgd en voldoen aan de verwachting.

Goed en snel

Snel bezorgd, voldoet aan verwachting

Perfect!

Ik bestel al jaren mijn schminkproducten van superstar bij Schminkwebshop Colours. Steeds naar volle tevredenheid. Netjes ingepakt, snelle levering. Gemakkelijk bestellen.

Fijne cursus

Fijne cursus, interessante basistechnieken geleerd, sympathieke lesgeefster die goede uitleg gaf. Ik had wel graag ook al eens een volledige look geoefend in plaats van enkel de aparte technieken.

Ruim assortiment en snelle levering

Ik ben heel blij met mijn bestelling. Prachtige startersset!

Goeie Service

Goeie Ervaring met Bestellen bij jullie Site. Goeie Service en alles staat duidelijk beschreven.

Precies wat ik ervan verwachtte

Snelle levering en goede dekking. Schmink werkt fijn.

Mooie goede producten en snelle levering.

Altijd super tevreden

Snel geleverd, producten zijn top. Ik ben een zeer tevreden klant.

Snelle service met prachtige artikelen

Elke keer ik bestel op de schminkwebshop ben ik zeer tevreden. Alles verloopt vlot en de artikelen hebben stuk voor stuk een uitstekende kwaliteit. Indien er toch iets zou foutlopen, zijn ze goed bereikbaar en reageren zeer snel. Het bleek achteraf een misverstand te zijn langst mijn kant en toch bleven ze zeer beleefd. Toppers!

Super tevreden

Producten zoals omschreven en netjes verzonden

De bestellingen komen snel binnen, zijn goed verpakt en verzorgt

Aanrader

Al meerdere bestellingen gedaan. Mooie producten en snel in huis! Betrouwbaar adres!

Had er meer van verwacht

Vind het erg dat de afbeelding niet klopt bij de tekst. Hierdoor heb ik nog steeds enkele sponsjes niet. Heb een pakket van 99€ gekocht, zodat ik alles had wat ik nodig heb.

De bestelling was snel geleverd en eenmaal ermee aan de slag bleek het van goede kwaliteit.

Uitstekende kwaliteit, goede berichtgeving, snelle levering.

,Zie hierboven

Kan geen ervaring delen

Heb helaas mijn bestelling nog niet ontvangen en nog geen reactie ontvangen op mijn mailtje. De bestelling zou afgelopen dinsdag bezorgd worden. Hopelijk komt deze toch nog binnen en/of ontvang ik reactie vanuit de webshop.

Snel en goede kwaliteit.

Mijn bestelling was heel snel binnen, compleet en goede kwaliteit. Ga hier zeker meer bestellen.

Gewoon goed

Ervaring was goed, direct contact, gelijk de nodige informatie over het versturen. Hoe en door wie. Geen onnodige grote verpakking

Netjes en snel geleverd

Prima in orde

Netjes verpakt, alles in orde. Snel geleverd

Snelle levering en goede producten.

Ruim aanbod aan producten en een leuke website met veel tips en inspiratie.

Mijn bestelling was snel binnen en een verkeerd geleverd product snel nageleverd. De superstar schmink vind ik heel fijn, want die wast heel makkelijk weer af.

30 Bredaseweg A

Oosterhout 4901KL

About VOF Schmink & Co

SchminkWebshop Colours is een webshop vol kleur: meer dan 80 verschillende kleuren Superstar Face- and Bodypaint, heel veel mooie glitters, penselen, schminkboeken etc. Service en uitleg van producten is voor ons heel belangrijk. Daarom vind je bij SchminkWebshop Colours heel veel pagina's met uitleg en schminkvoorbeelden.