Fijne webshop en service

Fijne webshop snelle levering en een goede afhandeling van een probleem doe ik had. Kortom top!

Er zat helaas 1 verkeerd product bij maar dit is heel netjes opgelost dus een goede ervaring

Producten waren goed ingepakt, bestelling was juist, bestelling kwam op tijd aan. Als ik een bestelling plaats van meer dan 60 euro, verwacht ik iets extra, een handgeschreven kaartje of een staaltje. Dit maakt voor mij de ervaring beter en krijg je nog meer een wauw effect. maar al bij al goede service

Goede service, snelle levering

Producten zijn goed verpakt, bestelling is Snel binnen

Zoals altijd vlot ontvangen en goede kwaliteit

Mooie site met duidelijke omschrijving van items. Goede kwaliteit van artikelen. We kunnen hier altijd goed terecht voor onze carnavalsgroep; van uitleg tot voorbeelden tot goede sjablonen en schminkartikelen.

super

Goede website, snelle levering. Zoals altijd Top!

Doet wat ze zeggen

De bestelling was snel hier en product is wat ze op de site aangeven. Komen hun “afspraken” na. Als verrassing zat er nog een klein schminkje bij.

Top super snelle levering!

Goede kwaliteit en heel snel geleverd!

Goede kwaliteit, breed aanbod en zeer snelle levering!

Al een tijdje ben ik vaste klant. Regelmatig breid ik mijn collectie aan schmink spul uit voor mijn bedrijf. De keuze is reuze en altijd goed van kwaliteit. Ook heel fijn dat je bestelling snel geleverd wordt. Ik sta altijd te popelen als ik weer een pakketje mag verwachten van Schmink webshop colours. Kortom, zeer tevreden! :)

Snelle en goede service

Heel snel en alles in orde ! Zeer tevreden klant !

Heel leuk correct en persoonlijk contact. Snelle verzending. Zeer zorgvuldig verpakt met leuke attentie. Ook op mail krijg ik heel snel reactie jullie komen mij erg hartelijk over

Alles naar wens

Ik had diverse sjablonen besteld. Er is veel variatie op de website. Ik kreeg er uiteindelijk eentje extra in kerstsferen.

Goede producten! Super Service!!

In no time geleverd!! En wat een service!

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Eigenlijk nooit problemen met bestellen via deze site. Levering is altijd snel. Alleen nu laatste keer had ik een opmerking, en daar wordt niet echt op gereageerd. Dat is jammer. Maar verder top assortiment! Duidelijke uitleg op de site.

Mijn bestelling is super snel geleverd… leuke was ook dat ik een presentje kreeg van een extra kleur om te grimeren. Alles was netjes ingepakt. Zal hier zeker weer bestellen…

Duidelijk en snel

Goede site, duidelijke uitleg, goede prijs en snelle levering!

Goede kwaliteit schmink. Snel geleverd. Kreeg er nog een paar extra kleuren bij

Mooie producten

Mooie producten waar fijn mee valt te werken.

Snelle levering, verwacht product

Binnen 2 werkdagen waren de producten bezorgd en voldoen aan de verwachting.

Goed en snel

Snel bezorgd, voldoet aan verwachting

Perfect!

Ik bestel al jaren mijn schminkproducten van superstar bij Schminkwebshop Colours. Steeds naar volle tevredenheid. Netjes ingepakt, snelle levering. Gemakkelijk bestellen.

Fijne cursus

Fijne cursus, interessante basistechnieken geleerd, sympathieke lesgeefster die goede uitleg gaf. Ik had wel graag ook al eens een volledige look geoefend in plaats van enkel de aparte technieken.

Ruim assortiment en snelle levering

Ik ben heel blij met mijn bestelling. Prachtige startersset!

Over VOF Schmink & Co

SchminkWebshop Colours is een webshop vol kleur: meer dan 80 verschillende kleuren Superstar Face- and Bodypaint, heel veel mooie glitters, penselen, schminkboeken etc. Service en uitleg van producten is voor ons heel belangrijk. Daarom vind je bij SchminkWebshop Colours heel veel pagina's met uitleg en schminkvoorbeelden.