Super snel geleverd, perfect verpakt en een leuk extraatje erbij. Perfect dus :)

Super service en kwaliteit

Alles netjes ingepakt en snel bezorgd!

Altijd tevreden!

In 2016 ooit m’n eerste schmink spullen gekocht voor m’n werk. Sindsdien bestel ik altijd m’n schmink bij jullie! Ruime keuze en snelle levering.

Goede kwaliteit

Als amateur ben ik heel blij met deze webshop. Goede kwaliteit. Leuke pallet samenstelling. Kan meteen starten. En ik ben fan van microplastics vrije glitter. Ik pleit voor volledig microplastics vrij assortiment. Dat zou helemaal goed zijn.

Snelle en goede levering!

Op de website wel een beetje zoeken naar splitcakes en ook naar de juiste schmink als je de merken nog niet kent. Maar het is gelukt!

Veel keuze en snelle levering

Altijd prima levering en goede kwaliteit

Ik bestel geregeld. Het is goede kwaliteit schmink spullen. En snelle levering!

Netjes en snel

Alle spullen kwamen netjes verpakt binnen.

Prima service, mooie site en goede kwaliteit spullen

Zeer snel en netjes geleverd!

Fijne producten en erg snel geleverd. Ik had de site van mijn buurvrouw doorgekregen die ook al heel enthousiast is!

Snel en goed!

Schmink besteld en dit is netjes met aanvulling van wat extra’s snel geleverd.

Duidelijke site je krijgt wat je ziet en snelle levering. Mooie produkten

Goeie kwaliteit voor goeie prijs

Degelijk materiaal dat lang meegaat en kwalitatief is. Mooi verpakt. Snelle verzending.

Niks mis mee. Ik had alleen een andere verwachting van het product dat ik had besteld. Dat ligt aan mij, niet aan Schmink & Co.

Overzichtelijke site, mooie items voor een correcte prijs

Prima ervaring, 1 dingetje was vergeten maar deze werd netjes na gestuurd.

Supersnelle levering en netjes verpakt.

BEstellen ging vlot.

goed contact, snelle levering, mooi schmink

Mooi en fijne materialen, al veel plezier gehad op mijn school met de Koningsspelen en het was gelukkig na een kleine regeling op tijd geleverd.

goed verpakt en snel binnen

Overzichtelijk, snel en voldoet aan de verwachtingen

Het pakketje werd netjes geleverd, producten zagen er keurig uit en de schminkkaartjes zijn een hele leuke inspiratie.

Besteld, en gelijk op afgesproken dag binnen

Goede producten, snelle service

Prachtige producten. Zowel de Superstar schmink als de sjablonen van goede kwaliteit. Snelle levering. Top!

Mooie producten en en snelle levering

Helemaal geweldig.

Schmink assortiment is top. Ben gek op Superstar schmink daarvan hebben ze erg veel zo niet alles, en assortiment splitcakes is ook erg leuk. Goed voor basisassorti. Zal hier weer bestellen. Snel geleverd, alles prima.

Uitstekend!!!

Snelle levering. Goede prijzen voor de spullen en ook goede kwaliteiten.

Bredaseweg 30 A

4901KL Oosterhout

Over VOF Schmink & Co

SchminkWebshop Colours is een webshop vol kleur: meer dan 80 verschillende kleuren Superstar Face- and Bodypaint, heel veel mooie glitters, penselen, schminkboeken etc. Service en uitleg van producten is voor ons heel belangrijk. Daarom vind je bij SchminkWebshop Colours heel veel pagina's met uitleg en schminkvoorbeelden.