alles correct verlopen vlugge levering

in enkele dagen geleverd

Kan moeilijk beter !!

Gisteravond besteld s'anderdaags geleverd prima !!!!

Juiste product en super snel geleverd,top.

Kom zeker nog terug voor bestelling.

Onderdeel werd aangegeven van 3-6 leverdagen, was er de dag nadien al. Enige minpuntje was de vele plastic in de verpakking aangezien de doos veel te ruim was voor het onderdeel.

correcte en vlotte levering

correcte en vlotte levering

Super. Bedankt.

één minpuntje bij Bol.com is de levering gratis hier bij jullie niet . Jammer

Super snelle levering

Super bedankt

Stipt en correct uitgevoerd

Stipt en correct uitgevoerd,ben zeer tevreden

Goede website en snelle levering

Correct

Alles is verlopen zoals gepland. Voor een bepaald uur besteld en daags nadien geleverd.

Verwarring troef

Levering was ik en snel. Bij de bestelling liep het mis. Eerst kreeg ik een bevestiging en enkele minuten later een annulering. Toen ik via mail uitleg vroeg en mijn geld terug wou kreeg ik 3 dagen later bericht dat het iets te maken had met een dubbele bestelling. Spit, het is in orde gekomen maar heel erg professioneel kwam het niet over.

Snelle en correcte levering

Snelle en juiste levering

Goede en snelle levering. Product van goede kwaliteit.

Alles goed verlopen

Een onderdeel besteld voor onze melitta koffiemachine. Bestelling ging vlot, levering ook. Prima service!

Alles prima in orde

sorry niet een tweede keer

Rubber voor deur koelkast besteld op 28 augustus en geleverd op 30 september dus 1 MAAND en 2 DAGEN moeten wachten en herhaaldelijk gebeld en gemaild, veel stress gehad etc. Mijn koelkast heeft door het lange wachten (slechte sluiting van de deur ) ook extra electriciteit verbruikt. Neen dit doe ik geen tweede keer meer.

Hoi Paul, Wat vervelend dat je jouw bestelling niet op tijd ontvangen hebt. Onze verontschuldigingen daarvoor. Indien we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat uiteraard graag. Groeten, Ellen

bij problemen geven ze niet thuis

Bij bestellen heb ik na 10 dagen nog niks ontvangen. Ze antwoorden niet op mails. Bij telefoneren krijg je een antwoordapparaat dat je verteld dat je een mail moet sturen.

Hoi Kristof, Bedankt voor je bericht. Je hebt jouw mail gisteren na sluitingstijd verstuurd, dan hebben we deze niet meteen om 09:00 uur voor je beantwoord. Ik heb jouw bestelling meteen opgezocht en zie dat deze inmiddels geannuleerd en gecrediteerd is. We zijn inderdaad niet per telefoon bereikbaar maar wel via mail en de chat op onze website. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Groetjes, Ellen

Topper in online shoppen

Perfecte originele wisselstukken voor koffieapparaat. In 2x besteld. Eerste levering na 1 dag in de bus, tweede was verloren gegaan. Volgens tracking systeem in Milaan. Mail gekregen met excuses. We zijn tenslotte mensen, maar foutje was hel vlug in orde gebracht. Top dus

Kapot onderdeel

De Nilfisk gaat nu, hoewel nog prima werkend, naar de schroot en ik heb elders een Kärcher K4 besteld.

Goedemorgen W, Ik snap je bericht niet helemaal, bedoel je dat het onderdeel niet paste of dat het kapot geleverd is? Kun je een mail sturen naar webcare@fiyo.be zodat ik je verder kan helpen? Groeten, Ellen

Dank zij jullie heb ik mijn toestel verder kunnen gebruiken .

De oplaadbare batterij was versleten , in de winkel zei men dat de herstelling bijna zoveel als een nieuw zou kosten ! Na wat opzoeken op YouTube , gezien dat het gemakkelijk zelf te vervangen was . Zo kwam ik op deze site terecht voor een nieuwe batterij ! Werd perfect op tijd geleverd en op 10min. was de klus geklaard. Mijn toestel werkt weer perfect , Terwijl een nieuw toestel me 140€ Zou hebben gekost !

een tegenvaller

een van de 2 bestelde onderdeel bleek uiteindelijk niet te passen . Op foto was de gelijkenios sprekend , de buitenafmeteingen klopten maar .. passen deed het niet :-)

Hoi Tjen, Wat jammer dat het bestelde onderdeel niet past. Helaas lijken veel onderdelen inderdaad op elkaar, daarom staat er bij voor welk apparaat het onderdeel geschikt is. Uiteraard kun je het artikel retourneren via het retourformulier op onze website, en indien we je nog kunnen helpen met het vinden van een passende onderdeel dan kun je ons altijd even een mail sturen met de gegevens van het typeplaatje. Dan zullen we voor jou een passend onderdeel zoeken! Groeten, Ellen

goed en snel

Zeer vlotte en correcte levering, het gevraagde was binnen de 2 dagen thuis.

Zeer te vreden

snelle levering van de bestelling

Direct geleverd en het product dat wij gevraagd hadden.

Mijn wieltjes van de vaatwasmachine deden raar, reden niet meer goed. Gezocht onder onderdelen vaatwasmachine en bij Fiyo terecht gekomen, gezien dat je van alles kunt vernieuwen, dus winkel aan huis. Bedankt