zelf EEN woord:tevreden

correkte levering volgens de afspraken(termijn,prijs)

Het juiste product geleverd op de afgesproken dag, top! Ongelofelijk snelle levering en communicatie 👍

Snelle verzending, goed volgbaar door trac en tracé. Zeer tevreden, stofzuigermond beter dan origineel.

Vlugge en adequate verzending van gevraagde item. Vriendelijk antwoord op mjjn verzonden mail;

Foute bestelling

Foute bestelling en geen kans tot terugzending

Hoi Valerie, Wat jammer dat het bestelde onderdeel niet past. Uiteraard kun je het retourneren, je kunt dit doen via onderstaande link! https://www.fiyo.be/klantendienst/ruilen-retouren Groetjes, Ellen

Uitstekende service!

Bestelling op maat, geleverd op beloofde tijdstip!

ondanks alle beloften, nog steeds niets ontvangen !!!

bestelling gedaan, waarbij stond levertijd, 2 tot 5 werkdagen. reeds 4 x mail verstuurd en krijg altijd het zelfde bericht terug, wij verwachten dat de leverancier op bepaalde datum, altijd 2 dagen later het product zal leveren. ik heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf en zal mijn € 121,00 waarschijnlijk kwijt zijn. als ik vraag om het bedrag terug te storten, wordt hier niet op gereageerd. ik heb dit bij nog geen ander een postorderbedrijf meegemaakt.

Hoi Adriaan, Bedankt voor je bericht. We hebben de mail gisteren nog beantwoord. Indien je besluit het te annuleren kun je ons altijd een bericht sturen dan zullen wij de order annuleren en uiteraard ook crediteren. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Groeten, Ellen

alles ok!

ok

Turbo service!

In de namiddag besteld, 's anderendaags voor de middag al geleverd. Goede prijzen en topservice.

uitstekend

Perfect.

Juiste product snel geleverd.

Op tijd geleverd!

Correcte afhandeling van de bestelling, op tijd geleverd.

Kan niet beter

Goed product en snel geleverd

Moeilijk te vinden product verrassend snel geleverd

Tip top in orde

Alles in orde goede maat snelle leverig

Heel heel slechte ervaring

Heel slechte ervaring. Betaalde bestelling gedaan op 9september2019, tot op heden niets ontvangen, zelfs na verschillende emails,telefoon bestaat niet meer.Bedrog??????

Hoi Willy! Bedankt voor je bericht! Op de twee mails van een uur geleden hebben we inderdaad nog niet gereageerd. Via de telefoon zijn we inderdaad niet bereikbaar maar wel via mail, chat en messenger. Ik heb jouw order gevonden en direct de vraag uitgezet naar de leverancier. Zodra ik een antwoord heb laat ik het direct per mail aan je weten, ik verwacht je vandaag nog te kunnen mailen. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Groetjes, Ellen

alles correct verlopen vlugge levering

in enkele dagen geleverd

Kan moeilijk beter !!

Gisteravond besteld s'anderdaags geleverd prima !!!!

Juiste product en super snel geleverd,top.

Kom zeker nog terug voor bestelling.

Onderdeel werd aangegeven van 3-6 leverdagen, was er de dag nadien al. Enige minpuntje was de vele plastic in de verpakking aangezien de doos veel te ruim was voor het onderdeel.

correcte en vlotte levering

correcte en vlotte levering

Super. Bedankt.

één minpuntje bij Bol.com is de levering gratis hier bij jullie niet . Jammer

Super snelle levering

Super bedankt

Stipt en correct uitgevoerd

Stipt en correct uitgevoerd,ben zeer tevreden