Snel en duidelijk

Bestelling is snel ter uitvoering gebracht.

Ik heb 2 keer de geurstokjes van Riverdale forest en patchouli besteld. Ik heb ze de volgende dag ontvangen en wat ruiken ze heerlijk, het flesje ziet er ook zo mooi uit! Dankjewel !

Bestelling snel en correcte geleverd met een persoonlijke kaartje erbij.

Snel en netjes

Goede ervaring, leuke collectie

Parfait

Livraison rapide et produit top

Snelle levering en respons

Product werd erg snel en goed ingepakt geleverd. En toen ik een vraag stelde via de mail werd dat goed opgevolgd. Tevreden over de service van Het Adres.

Rapidité satisfaction

Livraison ultra rapide, super

Prima product

Heb direct nieuwe eethoekstoelen gehandeld, Geeft een fijn gevoel, nu uk weet dat het keer beschermd is.

Très déçu de la livraison

Produit ok Mais la livraison pas du tout car planifier le 5/02 ,avec une journée de congé perdu car la livraison c’est faites le lundi 8/02 ,palette déposer face à la maison alors qu’il y avait personne au domicile Pas acceptable pour un colis de 900€

• Nous recommanderiez-vous? Non

Product nog steeds niet geleverd

Wacht al een week op me product. Iedere dag wordt er gezegd dat het geleverd wordt, maar helaas nog steeds niets ontvangen.

Goede service en vriendelijk geholpen

De klok die ik had besteld was kapot. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en samen hebben we naar de beste oplossing gekeken hoe retour te zenden en zo snel mogelijk een nieuwe klok te ontvangen. Ik ben blij met mijn klok.

Uitstekende sevice

Producten als beschreven, goed verpakt, snel verzonden en goede service!

Ideaal

Gemakkelijke website, keurige en snelle levering

Ziet er goed uit

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Ik geef maar 4 sterren omdat, ik nergens informatie kan vinden over het gebruik van het product.

Goed Website en snelle levering

Klantgericht en netjes ingepakt met kaartje :-)

1e x dat ik hier iets bestelt heb. Ga site zeker vaker bekijken als ik iets zoek. Vriendelijk, klantgericht en persoonlijk. Goede producten ook

Snel en correct

Duidelijke site en snelle correcte levering

Super livraison rapide

Livraison au top!!!!

Josh Armbänder - einfach Klasse

Gute Auswahl und Präsentation im Onlineshopl, gute Preise und superschnelle Lieferung. Gerne wieder!

Duidelijke website en snelle levering

Fijn dat ik bij jullie het goede onderhoudsproduct voor mijn pvc vloer heb gevonden ! Als ik weer spullen nodig heb weet ik jullie weer te vinden.

Goede, snelle service en levering.

Snelle levering.

helemaal tevreden

makkelijk besteld snelle levering en vriendelijke bezorger. product werkt prima zoals verwacht bedankt!

Een beetje teleurgesteld

heb meerdere malen de geurstokjes Riverdale Forest & Patchouli Besteld bij Het adres. Alleen is er bij deze zending 1 flesje voor 2/3 leeggelopen jammer want zo goedkoop zijn ze niet. Verder is de service, verzending en het op de hoogte houden van je pakket prima.

Snelle reactie op mijn vraag. Prijs was de laagste vergeleken met andere aanbieders. Snelle levering

Prima op tijd bezorgd zag er netjes uit