Erg goed.

Goedkoop,snel geleverd ,geen enkel probleem...aanrader.👍

Vlot besteld, goede prijs en snelle levering..

Goede producten, snelle levering en een fijne webshop. Helemaal tevreden!

Leuke website

Heel leuke website en toffe en betaalbare producten Spijtig dat veel producten niet leverbaar zijn. Je wordt iedere keer wel gebeld en terug betaald

uitstekend

Goede duidelijke site,makkelijk bestellen,snel in huis. Prima!!!

het bestelde supersnel geleverd , netjes verpakt en precies zoals op de site aangegeven . dik tevreden

Geweldig, top service!

Geweldig, zal zeker vaker hier bestellen. Besteld en n paar uurtjes later al geleverd.

Zeer goede levering

............

Te laat geleverd

Ik heb mijn artikel, niet de volgende dag ontvangen, zoals werd gezegd. Ik heb het twee dagen later ontvangen en dat was helaas te laat, dus heb het artikel niet kunnen gebruiken waarvoor ik het had besteld.

Het Adres wonen 👍 Levering iets minder

Mijn pakket (klok)was niet geleverd op de dag dat hij zou worden geleverd De volgende dag toch maar een telefoontje naar het adres wonen en binnen 15 min geregeld dat hij dezelfde dag nog zou komen.En klopt die zelfde dag avonds nog geleverd👍👍👍

Ik kreeg andere kommetjes als ik besteld had, na een telefoontje had ik de volgende dag de goede in huis een mocht ik de andere 2 houden, dat vind ik een heel goede service, bedankt daarvoor.

product volledig wat het moet zijn en doen....bedankt!

prima product en op tijd geleverd

Klok van Riverdale besteld. 2 dagen later al in huis, kreeg een mail toen mijn pakketje was verstuurd en ik kon mijn pakketje volgen. Kwam binnen het aangegeven tijdsbestek. Een aanrader dus!

Super goed pakket

Super leuk pakket

Supersnelle service

Snelle reactie, en de bestelling wordt goed opgevolgd. Heel blij met het product dat ik heb ontvangen, kortom een aanrader om nog bestellingen te plaatsen Carla

Zoals beloofd, besteld, bezorgd!! Top

Super winkel! Zondag besteld maandag al in huis super snel! Goede prijzen super kwaliteit. Helemaal tevreden zeker een aanrader deze winkel!!

Perfect en vlugge levering

Niets aan toe te voegen

Snel en goede service

Ik kon geen 2 cadeaubonnen voor 1 bestelling gebruiken. Met 1 wattsapp werd geregeld dat er van de 2 cadeaubonnen 1 werd gemaakt. Dat is nog eens service!!

Kei goed

Mijn pols werd groen van armband moest terug sturen en gingen kijken wat eraan de hand was kreeg tegoed bon goeie service een was te klein kon gewoon terug en een grotere zonder allemaal moeilijk te doen ik vind ze toppie en zal zeker nog meer armbanden bestellen

Geweldige service!

Bestelling niet compleet, bericht doorgegeven volgende dag al in huis! Top.

Snelle levering en goed ingepakt. Had glazen waxinelichtjes besteld, en dat is heel aan gekomen!

Perfect en snel geleverd

Snel en goedkoop

Snelle levering en geheel conform afspraak

Bestelling voldeed volledig aan de verwachtingen en was conform de beschrijving op de site. Snelle levering tegen een goede prijs.

Goed geregeld

Zeer tevreden met de kwaliteit van mijn armband