Goede ervaring mee . Netjes en correct !

Supersnelle levering , netjes en goed verzorgd .

Heel snelle en goede bediening super.

Erg goed

Snelle levering en goede producten

Gewoon top

Snelle levering, en alles netjes stevig verpakt 👍🏻

Mijn ervaring met jullie is zeer goed. Goede uitleg over het product en snelle verzending!

Product naar verwachting en snel verzonden

Product is snel verzonden goed verpakt en werkt.

Vlotte levering

Na 16h besteld, levering de dag erop in de namiddag. Een aanrader! 👍👍👍

Goeie service maar product vodoet niet aan verwachtingen

Service en platform van homedeco was goed maar helaas voldeed het product niet aan de verwachtingen. Van de wekker bleek alarm niet te werken. Maar contact en afhandeling werkt to dusver goed en hopelijk krijgen we snel een nieuwe, werkende wekker.

Goede en snelle service

‘S ochtends een bestelling geplaatst en ‘s avonds had ik het pakketje al in huis, top service!

Ongewoon prima, wat je mag verwachten

Bezorgd zoals afgesproken, product was netjes volgens afbeelding. Gewoon prima.

Prima en snel geleverd!

Bestelling keurig en snel geleverd. Zeker in deze tijd mijn complimenten.

snelheid

bestelde producten binnen in 24 uur

Super snel

Ik had hier een aantal spulletjes gekocht om mijn meubels te impregneren. ik had de optie 'vandaag besteld, vanavond in huis' geselecteerd en dat hebben ze waar gemaakt! en dat alles terwijl het nu extra druk is vanwege het virus. Heel fijn!

Een top bedrijf

Een zeer snelle levering,en leuke produkten. De pakketjes zijn ook altijd met zorg ingepakt.

Makkelijk besteld, goed en snel bezorgd.

Het bestellen via de website is heel gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. De bestelde product werd een dag later in de avond (zoals aangegeven) bezorgd. Geen op of aanmerkingen, gewoon perfect eigenlijk.

Goeie prijs. helaas niet direct verzonden pas na 3 dagen .

prijs is perfect, had op zondag bestelt en zou dan volgende dag binnenkomen . dat was helaas niet het geval . kreeg pas een track en trace en verzend bericht 3 dagen later . dus het lag ook niet aan de pakketdienst.

Top en zeer snel geleverd

Ik wist wat ik hebben wilde, want mijn zoon was zijn armband die ik eerder via het adres had gekocht kwijt. Gekocht en binnen paar dagen geleverd, netjes, snel en verpakt zoals hoort. Als ik win heb ik liever geen geld, maar graag een mooie armband van Josh maat 20,5.... of zo'n kaars van Wood wick dat zijn pas echt cadeautjes en die kan ik iedereen aanbevelen ( naast de prachtige meubelen die ze bij het adres hebben en tafels die ze maken, maar daarvoor zou ik eerder een keer op bezoek gaan).

heel goed

snel geleverd

Ge

Prettige webshop met heldere communicatie!

Snelle levering en product goed verpakt.

Geen verdere op- aanmerkingen

Gewoon goed, zoals het hoort

Duidelijke website en netjes geholpen.

Fijne producten

Niet zo snel geleverd als op de website staat maar toch snel genoeg. Duidelijke uitleg en goede producten!

Klantvriendelijk

Mijn vragen per mail werden correct en snel beantwoord.