Perfecte Service!

Vanochtend besteld en in de begin van de avond was het binnen ; ) ik heb nog nooit zo’n goede ervaring met een web shop gehad ik ga zeker vaker bestellen en reclame maken van deze top web shop! Nogmaals dank voor de spullen die zo snel geleverd zijn.

Topservice!

Zeer snelle levering! Bovendien super vriendelijke klantenservice! Mogen vele webshops een voorbeeld aan nemen!

Als ik iets bestel dat breekbaar is, zou ik alles intact willen ontvangen en dat is niet gebeurd.

De bestelling ging snel maar er is iets gebroken en ik hoop dat ik hetzelfde product nog een keer krijg. Ik heb al een e-mail naar jullie gestuurd net een foto erbij.

Mooie producten, leuke cadeautjes

Snelle levering en heel goed verpakt.

Prima service snelle verzending. Goed ingepakt

prima.

Mijn bestelling was niet compleet maar na wat heen en weer gemaild te hebben is het netjes opgelost! Ben dus zeker tevreden alles is prima bezorgd op het juiste moment

Beste Ina, goed dat u een review achterlaat! Helaas kan ik geen enkele email of bericht van u vinden. Kunt u onze als nog laten weten wat u mist van de bestelling? Alvast bedankt!

Super levering

Snelle en keurig verpakt,een mooie collectie van mijn favoriete merk Riverdale

snel en perfect

artikelen waren snel geleverd en was zoals beschreven.

Geen enkel min puntje

Eenvoudig, snel en accuraat

leuke webshop

GOEDE SERVICE EN SNELLE LEVERING!

Afgelopen zaterdag mijn bestelling geplaatst en deze maandag avond al keurig afgeleverd. Helemaal goed top! Dankjewel.

Snelle goede service

Snelle goede service

goede en snelle levering

Netjes en snel geleverd

Geweldige service

Vriendelijke en meedenkende klantenservice Verkeerd huisnummer ingevuld, werd direct doorgeven aan bezorgdienst, en zelfs later nog terug gebeld met de optie het op te halen op een bezorgpunt, een paar meter thuis vandaan, zodat ik het zeker de volgende dag zou hebben Had niet gehoeven, vondt het erg netjes

Top webshop

Snel en heel netjes word alles verzonden. Ook word je heel goed op de hoogte gehouden wanneer je je pakket gaat ontvangen.

perfect

besteld en de volgende dag ontvangen alles prima gegaan top

Goed op de hoogte gehouden en bestelling snel in huis

Het product wat ik wilde was niet op voorraad. Mailadres achtergelaten en zodra het er was bericht ontvangen. Dezelfde middag besteld en de volgende ochtend al in huis. Prima dus.

Zondagmiddag besteld en maandag al ontvangen, alles van glas is heel aangekomen door de goede verpakking.

Ongelooflijk snel

's Ochtends een bestelling gedaan en 's avonds werd het al bezorgd. Echt top!

Producten snel in huis en goed ingepakt, voor breuken te voorkomen. TOP

Snelle levering andere dag in huis.

Alles vlot verlopen

Fijne webshop

Leuke producten en aanbiedingen, snelle bezorging. Tot de volgende keer.

Super snel bezorgd, super goed verpakt!

Klok 's avonds besteld. De volgende avond al in huis. Heel goed verpakt! Ben er heel blij mee. Hing diezelfde avond al te pronken!

Snelle service en goede prijs