Snelle, correcte levering. Prima prijs.

Snelle, correcte levering. Prima prijs.

Gewoon goed

Goed en snel

Goed en snel geleverd een goede service

Super fijne bedrijf

Leverd snel en goede service top!

Snelle levering, duidelijke uitleg

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling

Super snel en goed

's avonds laat besteld, volgende dag in huis. Goedkoper en sneller dan bij veel andere webshops.

Snelle en correcte levering van bestelde items.

geweldig

Na mijn bestelling te hebben geplaatst werd ik op de hoogte gehouden tot de levering thuis. Helaas na het openen bleek 1 glaasje van een kaars te zijn gebroken, heb een mail gestuurd met foto's en de volgende dag had ik al een nieuwe kaars thuis. De service en klant vriendelijkheid is gewoon super. Nogmaals bedankt.

TOP service!

Toen bleek dat het dienblad wat ik had besteld niet helemaal was wat het moest zijn had ik de volgende dag (!!!) een nieuwe en mocht ik de oude houden. Zo lief en behulpzaam.

Goede prijs en snelle levering

Goede website product was afgeprijsd en snelle levering heel tevreden

Super goede communicatie

Na bestellen duidelijke informatie over de vervolgstappen En op tijd bestellen is de volgende dag geleverd Duidelijke productomschrijving

Doorgegeven aan mijn kinderen en vrienden

Webshop prima verzending niet goed

Webshop goed en duidelijk. Helaas nog niets ontvangen terwijl ik het vrijdag heb besteld en het maandag nodig had. Voor mijn vriendin dus maar wat anders gekocht. Dit weerhoud mij er van om weer wat te bestellen of bij anderen aan te geven om dat te doen.

Duidelijke afhandeling

Product kwam kapot aan maar dit werd allemaal prima opgelost.

Complimenten voor de afhandeling van de klacht. kreeg ook de verzendkosten terug.

Alles perfekt!

bin super zufrieden

Super tevreden service

Bestelling gedaan geurstokjes voor Instituut PaZ

Correct en snel geleverd

Alles prima verlopen binnen de aangegeven termijn, top.

Verkeerde artikelen gehad

2 armbanden van josh besteld. 2 heel andere gekregen. Contact gehad via WhatsApp. Zou worden opgelost. Even afwachten, wordt het goed opgelost. Wordt de beoordeling aangepast. Perfect opgelost. Binnen 2 dagen de goede producten gekregen.

Snelle en goede service

hele snelle en goede levering. Makkelijk te bestellen

Top.

Goede service en aantrekkelijke prijzen voor merkproducten.

Prima geregeld

Goed verpakt Snel geleverd Mooi produkt Thanks

snelle service

snelle levering top!!!

Gemakkelijk en snel!

Ik kon makkelijk mijn bestelling plaatsen en de volgende dag was het binnen. Geen problemen ondervonden.

Prima! Behulpzaam en vlot

Prima, behulpzaam en vlot.