Prima service komen hun afspraken na 👍

Mijn ervaring met dit bedrijf was uitstekend, er ging iets mis met het bestelde verkeerde geleverd dezelfde dag het juiste artikel in huis. Alleen maar lof over de service

Leuke site maar niet altijd up to date

Erg leuke site met leuke artikelen. Helaas niet altijd up to date. Dus als je denkt dat je wat besteld hebt dan is t niet meer leverbaar. Mij al 2 keer overkomen. En ik heb er 3 x wat besteld. Bedrag werd uiteraard gecrediteerd maar t hoorde bij elkaar en daarom had ik het besteld.."bij elkaar" Anders wellicht niet besteld. Vorige keer kon ik nog de hele bestelling annuleren maar dit keer werd er niets gevraagd gewoon ern mededeling per mail en klaar. Ook een manier om je klanten tevreden te houden? Nouja zo werkt dat dus. Verder wel leuk.

Zo gezegd zo gedaan

Product was zeer netjes verpakt en volgens de afspraken ontvangen.

Geweldige service!

Van bestelling tot levering, gewoon top!! Bedankt. Danny Van Loon Turnhout (België)

Goede kwaliteit en service!

Het adreswebshop heeft goede kwaliteit spullen, die je niet overal vind. Altijd hebben zij iets bijzonders tussen hun collectie. De service is super. Bestellen en de volgende dag in huis! Ik kijk nu tegenwoordig altijd eerst op het adreswebshop!

Helaas pakket je nooit ontvangen foutje van de bezorger, maar wat een terugkoppeling en service

Prijs prima contact prima en vooral oplossing gericht!

Eenvoudige website, snel in huis

Overzichtelijke website waardoor in eenvoudig vond wat ik wilde. Met paar dagen, netjes verpakt in huis. Op mijn vraag die ik per mail gestuurd had kreeg ik snel antwoord.

Alles zur vollsten Zufriedenheit

Lieferung schnell Ware sehr schön, top Qualität und wie im Onlineshop beschrieben. Jederzeit gerne wieder

Heel snel geleverd!

Ik had mijn bestelling gedaan en de volgende dag was het binnen, super snel!

Armband besteld, werd snel geleverd in een mooie verpakking. Ik ben tevreden.

snelle levering,

Prima webshop, snelle levering. Helaas wel de verkeerde bestelling binnen gekregen.

Ik had een armband bestelt met zwarte sluiting, kreeg de armband binnen met zilverkleurige sluiting. Gelukkig vond degene voor wie de armband was het met zilver ook mooi, maar toch jammer natuurlijk dat je niet krijgt wat je bestelt.

Redelijk

Mijn bestelling had ik gelijk een dag erna dat was prima, maar helaas wat ik jammer vindt ik wilde wat ruilen, moest ik 2 x verzendkosten betalen dus ik was genoodzaakt om mijn hele bestelling te retourneren.

Meerdere armbanden besteld. Helaas zijn ze stuk voor stuk defect gegaan ondanks dat deze van een kwalitatief goed merk zijn. Bad Luck zullen we maar zeggen. Keer op keer goed en kosteloos opgelost door 'Het Adres Webshop'. Prima service! Snelle communicatie met een persoonlijke touch.

Snelle levering, top!

Snelle levering, top!

FANTASTISCH

FANTASTISCH GEREGELD MOOI OP TIJD GELEVERD .

Bestelling niet op tijd geleverd

Bestelling woensdag "voor 23:59 besteld en volgende dag in huis" zoals vermeld op de site, helaas 6 dagen later nog steeds niets ontvangen.

Bedankt voor het invullen van een beoordeling. Excuus dat de zending niet op tijd is bezorgd is. Zoals u wellicht begrijpt hebben de vervoerders het enorm druk met de feestdagen, daarom is de zending helaas later bij u bezorgd, excuus hiervoor. Indien er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Snelle levering ‘s-avonds besteld en de andere dag al in huis. Ook was het artikel veel goedkoper dan bij andere winkels. Alles keurig netjes verpakt. Ga zeker nog een keer bestellen bij Het adres wonen!!!

Ik heb een super mooie klok besteld bij andere winkels veel duurder en het is precies dezelfde

Goede service, snelle levering!

Pakket besteld en enkele dagen later al in huis. En dat zelfs rondom de feestdagen. Zeker een aanrader!

Snelle service. Goed bereikbaar via whatsapp

Snelle service. Goed bereikbaar via whatsapp

Goedkoop en snel geleverd

Zoals beloofd de volgende dag al in huis.

Donderdagavond besteld nog niks ontvangen

Heb voor brievenbuspost gekozen zou volgende dag geleverd worden.nu maandag voor kerst nog niks binnen.heb t nodig voor kerst duzzzz

Deel bestelling niet ontvangen

Ik heb een deel van mijn bestelling die ik wel betaald had nooit ontvangen. Op e-mails wordt niet gereageerd

Bedankt voor het invullen van een beoordeling. Helaas hebben wij niets aan deze fout kunnen doen omdat u besteld heeft via een van onze partners. We hebben ook niet kunnen reageren op de emails omdat u niet ons heeft gemaild maar naar onze partner. Indien er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Fantastische service

Goede overzichtelijke site. Bestelling de volgende dag in huis, en dit tijdens de kerstdagen! Een aanrader!