Precies zoals is afgesproken. Op tijd geleverd. Goed product

Super tevreden! Snelle levering en vriendelijk geholpen.

6 stoelen besteld bij Het Adres. Zijn volgende dag al geleverd en voor een nette prijs. Bestel hier zeker weer!

Er was steeds wat mis

Bestelling van een aantal Riverdale ontbijtborden, 1e levering waren een aantal letters beschadigd. Mail gestuurd, ik zou nieuwe krijgen. Ik heb hier langer dan 2 weken op moeten wachten. Uiteindelijk was het bord gebarsten en nu wacht ik nog op een nieuwe! Kortom, er was steeds iets mis met het product en tussendoor heb ik veel te lang moeten wachten.

Mooie spullen voor een mooie prijs. Erg snelle levering

Snelle reactie en verzending

Snelle service en goede producten

Er wordt snel en accuraat op de mail gereageerd! Vrijdagavond besteld, maandag in huis... gewoon enorm blij mee. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Kwaliteit,snel, vriendelijk en correct!

Goede opvolging van de bestelling Je krijgt wat je ziet Handige site Snelle en vlotte afhandeling. Kortom een aanrader!

Product is naar verwachting en de communicatie en levering zijn goed!

Waar voor je geld

Jammer dat er niet gereageerd word op je vraag.

Pakketje is erg snel geleverd, goede kwaliteit en precies wat ik er van had verwacht.

Goede 1e ervaring

Snelle responstijd Erg snelle verzending en levering

Ruim assortiment, snelle en nette levering

Mooie merken en altijd snel bezorgd

Leuke website en goede ervaringen

de bestelde artikelen de volgende dag al bezorgd

Snelle levering, nette prijs!

Snelle levering en een nette prijs!

Fast delivery, item very nice

Easy order, quick order acknowledgement, good updates on progress, fast delivery

Geweldig dat ik bij jullie hulp kan vragen.

Renee Bos geweest ben zeer tevreden. Hoop niet dat ze stopt,zeer kundig en lieve vrouw,voor de tuin!

Correcte en snelle levering, en alles degelijk verpakt tijdens verzenden.

Alles ‘s avonds bestelt en volgens de website zou het dan ook zaterdag nog geleverd worden. En inderdaad zaterdag middag kwam de doos met alle 8 bestelde geurstokjes navul flessen binnen. Alles keurig verpakt, zodat ze tijdens transport heel blijven.

Mooie kwaliteit, snel geleverd

De armband was precies zoals ik die mij wenste en het product werd nog dezelfde avond geleverd. Prima, nette service!

Zeer snelle levering

Eind van de middag besteld en volgende dag in de morgen bezorgd.

Enorm snelle levering!

Per toeval kwam ik op deze webshop, en die ga ik nu zeker onthouden! Diezelfde avond nog bezorgd, wat áltijd fijn is als je midden in een verbouwing zit.

Vlugge levering

Goede webshop met mooie artikelen

Zeer positieve ervaring, meerdere betaal opties en binnen 1 werkdag geleverd. Heb deze webshop al aan familie aangeraden en die hebben ook een bestelling gedaan, dezelfde positieve ervaring! Aanrader!

Snelle goedverpakte pakket