Aanrader

Snelle levering, betrouwbaar

Super goede service!!

De service is heel snel en erg goed

kreeg een mailtje dat het verzonnen is dus ik dacht dat krijg ik morgen binnen, paar uur later kreeg ik weer een mailtje dat ze dezelfde dag nog bezorgen in de avond uren, dat was erg fijn met andere woorden vond het een goede service

Super snel geleverd. Alles fraai ingepakt. Goede service.

Snelle levering!

Levering keurig volgens afspraak.

Komt afspraken na.

Bestelling zonder problemen en binnen juiste tijd binnen

uitstekend

Bestelling was de volgende dag geleverd , goed verpakt en het bestelde voldoet aan de verwachtingen. de kaars geeft een heerlijke geur af. graag zou ik meer van dit italiaanse merk in u shop willen zien.

Disappointing product and double payment for shipment

Initially i thought the webshop is a fine place so I ordered a birthday present which looked very nice on the picture. I also had to pay 5 euros for shipping which is alright. I received the item next day which was surprisingly fast and well done. However, the item turned out to be quite ugly and now I want to return it. However, for the return I have to pay another 5 euros which is such a waste. I suggest before buying anything from there, make sure it is 200% what you want.

• Would you recommend us? No

Erg goed

Snelle levering en je blijft goed op de hoogte om Hoeilaart het pakketje wordt afgeleverd

Vlot en snel

Besteld aan een veel betere prijs dan bij anderen, en heel snel geleverd, knap!!!!

mooi oroduct voor een leuke prijs, snelle levering.

mooi product voor een leuke prijs, snelle levering

ik was eerst wat huiverig omdat ik de site niet kende. Ik heb wat research gedaan en toen vertrouwde ik het om op deze site te bestellen. Binnen 1 dag geleverd helemaal top!

Voor het eerst een reinigingsmiddel besteld op deze (voor mij) nieuwe webshop. In 1 woord geweldig. Snelle levering en keurig afgehandeld! Top!!

Nette vlotte service

Snel en correct geleverd

Top!!!

Sehr schnell geliefert...super Qualität..gerne wieder

Top webwinkel

Duidelijke omschrijving! Snelle service! Niet duur!

Goeie site , makkelijk bestellen, direct antwoord, snelle levering

Uitstekend !

Super service En een Heel snelle levering !! Top !

Heel goef

Mooie producten en goed afgepreidsd

Product en bezorging helemaal top

Vlotte en nette levering

Smorgens besteld, savonds in huis, prima service!

Super snelle levering.

Zelfde dag nog alles geleverd. Top!

Prima ,

Na een onjuiste “kleur” levering een retour (gratis) en nieuwe zending ontvangen. Prima geregeld.

De levering van de bestelling was vlot en vlug, maar de retourkosten zijn voor eigen rekening. Dit is me zeer duur uitgevallen. Koop hier alleen als je 100% zeker bent.