Duidelijke website en vlotte levering!!

Alles meteen helder

Site snel gevonden en duidelijke uitleg van product

Alle volgens afspraak

Niks mis mee, prima levering.

Duidelijke website en snelle levering

Snelle levering en goeie prijzen

Niets op aan te merken.

Goede service, snelle levering

Zeer goede ervaring!

Snelle afhandeling en keurig verpakt

Een prettig bedrijf om je bestellingen te plaatsen

Snelle en nette levering

Alles keurig! Snel en heel goed verpakt

Betaald, levering niet ontvangen geen reactie op mail.

Levering niet ontvangen.

Doet wat het moet doen

Fijn spul met fijne doekjes.

Een leuke webshop

De kaarsen die ik besteld heb waren veel goedkoper dan bij ons in de winkel. Blij mee!

Alles perfect op tijd geleverd. Ook de pakjes waren perfect in orde.

Kwaliteit kussens

Goede kwaliteit de pebble kussens Had er voor ongeveer 7 jaar terug ook al gekocht en heb ze nog Ook een snelle levering Ben zeer tevreden

Snelle bezorging

Alles prima verlopen..

Keurige info-voorziening.

Zeer positieve eerste ervaring. Duidelijke informatie aan de klant en belofte correct nakomen. Laten tekenen voor ontvangst van het bezorgde pakket. Zo hoort het !!!!!

Goed en corect

Goede en snelle service

Mijn pakket werd niet bezorgd door de pakketbezorgdienst. Contact opgenomen met Het Adres webshop. Hele fijne afhandeling, er werd snel gereageerd en actie ondernomen.

Alles perfect!

Snel bezorgd, goede service en kwaliteit.

Keurig netjes verpakt.

Snelle levering zeker een aanrader om bij jullie te kopen.Ben er blij mee met mijn mooie geurkaarsen.

Top bedrijf!

Al meerdere bestellingen van zoutmolens gedaan en alles zéér snel en correct geleverd!

Perfecte service

Mijn bestelling werd netjes op tijd geleverd. Eén van de artikelen was beschadigd door transport. Dit is keurig en direct opgelost.

prima geregeld

Netjes en goed verpakt, bestelling op tijd thuis

Super snel service

Beste Puk, Wat een fantastische beoordeling, dank je wel! Vriendelijke groet, Team Het Adres

Bestelling perfect verlopen

Bestelling perfect verlopen, de schaal is fantastisch

Beste Kittie, Hartelijk dank voor je positieve feedback en het geven van een prachtige 9! We zijn ontzettend blij te lezen dat je bestelervaring perfect is verlopen en dat je zo tevreden bent met de schaal. We streven ernaar om elke bestelling soepel te laten verlopen en het is altijd fijn om te horen dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Geniet van je aankoop en we hopen je snel weer terug te zien in onze webshop! Als er iets is waarbij we je kunnen helpen, dan horen we dat graag. Vriendelijke groet, Team Het Adres

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.