Top.

Helemaal goed!!

Goede prijzen, snelle levering

Goede prijzen, snelle levering

Betrouwbaar en goed

Kaarsen besteld, helemaal prima. 2 vd 3 kaarsen hadden wel aan de bovenzijde een kleine beschadiging ondanks dat het goed verpakt was mijns inziens. Door de pakketdienst zal er ook wel gegooid worden met de dozen. 9/10 score.

Prima service, op tijd bezorgd.

Prima service, op tijd bezorgd.

Ik heb twee Woodwick kaarsen besteld en twee dagen later kon ik het pakketje bij een servicepunt ophalen. Lekker snel. Super Ga in de toekomst zeker nog meer kaarsen bij jullie bestellen.

Goede service. Moet het produkt nog uitproberen. Dus afwachten nog.

top service met snelle levering voor goeie prijs

Een website waar ik nog niet van had gehoord. Zij hadden mijn favoriete kaars en geurstokjes voor een toffe prijs. Dat laatste motiveerde mij om te bestellen. De reis van de bestelling werd goed gemonitord en bij aankomst pakket zag ik dat het met veel liefde en zorg was ingepakt wegens breekbaarheid. (al had ik persoonlijk geen plastic lucht gevulde zakjes gekozen vanwege het milieu) Goed bedrijf dus

!

Snelle levering, gewoon super!

Ik had een vraag over een product en kreeg binnen 10 minuten antwoord. Levering was de volgende dag zoals aangegeven. Ik ben erg tevreden!

de juiste bestelling supersnel geleverd

s avonds besteld en de volgende dag laat in de avond bezorgd. bij de bezorger waren via de mail meerdere opties te kiezen om het af te leveren.

Super snelle en goede levering! Heel tevreden.

Snelle en duidelijke levering top

mooie website

Vlotte levering, werd tijdig geleverd.

makkelijk bestellen ,snel afgeleverd top

vloerreiniger besteld ,de volgende dag al bezorgd ,prima prijs ,gratis bezorgd ,kan niet beter

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Snelle levering!

Correcte prijs en snel geleverd. Top!

Correcte prijs en snel geleverd. Top!

Supersnel geleverd

Zeer tevreden en het is super riverdale geurstokjes navulling gaat lang mee

Snelle en goede levering!

Product werkt naar verwachting

Nadat ik mijn bestelling na een week niet binnen had,werd er meteen aktie ondernomen en werd er een

Toen had ik het met 2 dagen in huis Waarschijnlijk het eerste pakket zoekgeraakt. Top service!!

Hele snelle en correcte levering. Super

Prima berzorging

Snel besteld, mooie prijs, snel geleverd en in perfect conditie.

Prima zaak snelle bezorging

Prima zaak snelle bezorging

Goed op de hoogte gehouden en producten geleverd in nette staat, top!