Ik ben tevreden met de snelle levering

Xxxxxxxx

geweldig

direct na aflevering begonnen met schuren schoonmaken en in-olieen en uitwrijven. een nieuwe tafel.

Afwachten

Dat kan ik niet zeggen . Had 12 sept een klok besteld en zou de volgende dag bezorgd worden. Contact opgenomen met de winkel Vrijdag die zouden er achter aan gaan. Wasrschijnlijk iets mis bij de vervoerder. Ik hoorde er verder niets va Zaterdag schreef ze dat ze maandag nog een keer contact opnam met Gls.

Netjes op tijd geleverd en zeer zorgvuldig ingepakt!

Goede webshop veel keus en zeer snelle levering ik kan deze zeker aanbevelen

hebben het product vandaag ontvangen en meteen 2 tafels ermee gedaan en het is echt heel goed en werkt makkelijk en geeft een goed resultaat en haalt glimmende delen echt weg

Snel en netjes

Tevreden over product en snelle levering

Erg netjes aangeleverd...bovendien vlot en mooi product

Snel geleverd goeie bezorging

Prima site

Bedankt voor je beoordeling!

goede informatie alles perfekt gelopen

graag weer

Zeer snelle levering!!

Uitstekend product geleverd. Vdoet naar onze wens. s'Avonds besteld en de volgende werkdag al afgeleverd. Super!!!!

Kapotte verpakking

Mijn cadeaupakket van woodwick kwam kapot aan. De stickers waren los, alsof de doos open was geweest. De doos was aan de binnenkant beschadigd en een hoek aan de buitenkant was stuk. De verzenddoos was helemaal netjes en er zat veel bubbelplastic om de cadeaudoos. Maar, volgens de webshop, was dit echt tijdens transport gebeurd. Heel knap dat beide stickers afscheuren tijdens transport! Omruilen was de enige optie die ik kreeg. Helaas geen optie omdat ik het cadeau nodig had. Nu zelf opnieuw ingepakt om het nog enigszins leuk te maken als cadeau. Volgens de klantenservice moest ik het terugsturen zodat ze konden kijken of het mogelijk was dat, tijdens transport, de stickers open konden gaan. Nogmaals erg knap dat die stickers beide horizontaal open gaan tijdens transport. Dus, nee geen aanrader van mij voor deze webshop!

Bedankt voor het achterlaten van een review! Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent en onze uitleg over de schade tijdens transport niet geloofd. De woodwick sets worden altijd vooraf nagekken op schade, dit omdat wij online veel klachten lezen over de gescheurde stickers. Overigens zijn wij er ook niet bij gebaat om een beschadigd artikel op te sturen. Zoals aangegeven gaan we kijken waar dit aan kan liggen om dit in de toekomst te voorkomen. We hebben u aangeboden om de set kosteloos voor u om te ruilen, echter was hier geen tijd voor omdat u het die dag al nodig had. Ik hoor graag op welke manier we het anders voor u hadden kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Het Adres

perfect. niets op aan te merken

perfecte levering van de bestelde goederen. ook de producten zijn top !!

Alles in orde

Alles ok

Leuke webshop !

Leuke webshop met prachtige spullen! Snel verzonden!

Fijne website

Ik bestel via bol.com en het adres wonen levert mijn producten. Dit is de 2de keer dat ik hier mijn meubelspray koop. Ik kom hier het voordeligst uit, word snel bezorgt. Ook zit het netjes verpakt. En de spray werkt prima. Inmiddels behandel ik m’n bank ruim ander half jaar met de spray en m’n bank ziet er uit als nieuw !

Prima prijs en snelle levering.

Goede prijs en snelle afhandeling.

Retourafwikkeling traag

Verzenden supersnel. Retourafwikkeling kan beter. Veel werk retourklaar maken. Meegeleverd retourticket en formulier handiger voor klant. Mijn ervaring met aankoop bij adreswonen via Bolcom was drama. Bevestiging retour heeft weken geduurd waardoor ik betalingsherinneringen kreeg van Bol. Door zelf naar de klantenservice te mailen kwam er eindelijk schot in. Hoop dat het nu sneller gaat.

Goede snelle service

Ik stuurde een mail over een net besteld product en kreeg binnen een uur al antwoord, dat is heel fijn!

Zeer aardig en fantastisch goed geholpen.

Alles in orde

Tevreden van dienst en van prijs.

Chauffeur kon moeilijk ons adres vinden.

Omdat wij in de tuin zaten, zagen wij dat de chauffeur aan het zoeken was en ben ik naar hem toegelopen en heb het pakket ontvangen.

Snel geleverd!!

Snelle levering..product moet ik nog uit proberen..

Levering goed product beschadigd

Pakje is goed aangekomen maar de busje die er in zaten waren beschadigd en zelfs gebroken, pompje doet het niet van de ene spray en de andere was het plastic dopje kapot, verpakking was open van het doosje waar deze producten in zaten

Beste Arie, Bedankt voor het achterlaten van een review! Excuus dat de bestelling beschadigd is tijdens transport. Indien de producten niet meer naar behoren bruikbaar zijn dan hoor ik het graag zodat we de producten opnieuw kunnen opsturen. Indien er verder nog vragen zijn dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, team Het Adres