Super tevreden

Mooi kunstwerkje van keramieken. Overzichtelijke website en bestelling heeft snel plaats gevonden.

Nette prijzen en snelle levering

Vergelijkbare prijzen met andere leveranciers en snelle levering.

Prettig winkelen!

Mijn aankoop was leuk voordelig geprijsd en binnen 24 uur in huis!

Het product goed en snel ontvangen

De producten zijn snel geleverd.

Zeer goede ervaring

Mooi product, vlotte site en levering zoals gepland

Niet tevreden

Op site om elk artikel staat er voor 23u59 besteld morgen in huis ik heb bijna 6 dagen moeten wachten.

Perfect spul voor een goede prijs

Spuitbussen voor de stoffen bank en stoel ter bescherming van vocht en vuil. Perfect want de proef met water klopte, water bleef als een druppel op de bank liggen. Daarbij komt dat het de goedkoopste op internet was en snel thuis

uitstekend

leuke website en goede levering

Prima, goed op de hoogte gehouden van de bestelling, snelle levering

Goede communicatie en snelle verzending

Een breed assortiment om uit te kiezen. Snelle levering en goede communicatie.

Goed geleverd

Alles naar wens

Eenvoudig om te bestellen

Ik vond heel snel wat ik wou. Het bestellen ging dan ook vlot. Ook de levering was goed.

snelle correcte levering

Snelle leverering en informatie mbt bezorging , prima !

Goede service geleverd

Mijn bestelling geplaatst, betaald en 3 dgn later had ik alles netjes in huis. Met de gratis pennen!

Netjes verzorgd!

Besteld volgende dag in huis prima

Prima winkel doet wat ze beloven, Aan te bevelen

De bezorger was erg vriendelijk en kwam het pakket naar boven brengen terwijl de lift kapot is.

Gemakkelijk en snel

Snel gevonden wat ik zocht. Aanklikken en betalen. Volgende dag al in huis

Netjes op tijd geleverd

Geleverd zoals gezegt/gemeld .

Prima webshop

Prima webshop, mooie collectie, goed verpakt, snelle levering.

Niks mis mee

Op tijd afgeleverd en goed verpakt

Goed en snel geleverd, uitstekende feedback.

Netjes op tijd en een aardige bezorger dat zie je tegenwoordig niet vaak meer ben zeer tevreden!!!

Viel erg tegen voor die prijs

Grote doos met veel plastic vulling en een klein bosje bloemen wat al wat blaadjes verloor bij het uitpakken.

Bedankt voor uw beoordeling, vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Droogbloemen zijn kwetsbaar daarom proberen wij deze zo goed mogelijk te versturen in een ruime doos met gerecycled beschermmateriaal, echter is het normaal dat een takje of bloemetje toch los kan gaan. Indien gewenst kunt u het product kosteloos retour sturen. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.