Makkelijke site, snelle levering

Ik kon direct vinden wat ik zocht en de bestelling is snel geleverd.

Fijne webshop

Heb onlangs 2 vazen besteld. De levering is vlot en je wordt goed op de hoogte gehouden. Ga zeker nog eens snuffelen in de webshop.

Vlot, goed ingepakt ontvangen

Zoals de titel al aangeeft

Goede en nette service

Enorm goed en netjes geholpen, had een kapotte kaars ontvangen maar meteen goed en snel opgelost.

Snel en correct geleverd

Prijs was ok,en na betaling direkt mail van verzender en volgende dag geleverd.

Denken mee en snelle levering

Ze helpen je prima als je vragen hebt en laten daarna de opties zien waaruit je kunt kiezen. Geven snel antwoord op je mail en leveren vlot in goed verpakkingsmateriaal en voegen een duidelijke gebruiksaanwijzing toe.

Alles conform belofte

Snelle en goede levering

Bedankt voor je beoordeling!

Snel geleverd, goed verpakt. Mooie prijs.

Duidelijke site, voordelig.

De bestelde goederen zijn naar verwachting geleverd. Voordelig en geen vezendkosten. Super. Ik beveel dit bedrijf aan.

Mooi origineel assortiment

Snelle levering!

Prima product

De webshop en het geleverde product zijn prima. Echter de in de arm genomen bezorgdienst GLS is helaas een onbetrouwbare partner.

Bedankt voor je beoordeling! Excuus dat de bezorging niet helemaal naar wens is verlopen. Indien hier nog een toelichting op kunt geven dan horen we het graag.

Binnen twintig minuten na het plaatsen van de bestelling was de order klaar voor verzending en 24 uur later was het in huis. Met de bestelde spuitbussen kon niet veel mis zijn, dan wat het ook niet. De prijs van een van de laagste in de markt. Meer te wensen heb ik niet!

Slecht

Pakket lag buiten bij de voordeur. Dit is zo slecht. Gebeurt ook als ik straks op vakantie ben of weekend weg ben. Laat de koerier gewoon zijn pakket weer mee terug als er niemand open doet.

Bedankt voor uw beoordeling. Excuus dat de bezorger het pakket heeft achtergelaten, dit is uiteraard niet de bedoeling. We geven dit door zodat de betreffende bezorger hierop kan worden aangesproken. Indien er nov ragen zijn dan horen we het graag.

Goede service, Snel geleverd.

Geleverd volgens afspraak

Gisteren besteld, vandaag in huis

Bedankt voor je beoordeling!

Bestellen is makkelijk en snel binnen

Het bestellen ging makkelijk en het was snel binnen.

kapot

Het spray element van de cleanerfles is kapot ontvangen. Ik had gelukkig nog een sprayer van een andere fles, maar niet leuk,

Bedankt voor je beoordeling! Excuus dat de dop kapot is gegaan tijdens transport. Indien u als nog een vervangend exemplaar wilt ontvangen dan horen we het graag!

voor herhaling vatbaar

super wat een service

Geweldig!!

Goeie aanbiedingen en supersnelle levering,waarvan je goed en duidelijk van de op de hoogte word gehouden

Bedankt voor je beoordeling!

Heel snelle correcte levering !

Heel snelle correcte levering !

Bedankt voor je beoordeling!

Bestelling voldeed helemaal aan mijn verwachting en de levering was snel.

Perfect!

Keurig nette levering en ook nog eens de volgende dag al .

Bedankt voor je beoordeling!

Makkelijk bestellen, keurig verpakt,in één dag geleverd

Mooie verzorgde site, ruim assortiment, makkelijk bestellen/betalen, keurig veilig verpakt (glas!!) Was mijn eerste bestelling: Volgen er beslist meer. Kortom chapeau!

Bedankt voor je uitgebreide beoordeling!

Fast delivery, good quality and cheap price

Fast delivery via GLS with my signature, the products are in good quality and cheap price. Recommend!!!!

Thank you for your review!