Super snel service

Beste Puk, Wat een fantastische beoordeling, dank je wel! Vriendelijke groet, Team Het Adres

Bestelling perfect verlopen

Bestelling perfect verlopen, de schaal is fantastisch

Beste Kittie, Hartelijk dank voor je positieve feedback en het geven van een prachtige 9! We zijn ontzettend blij te lezen dat je bestelervaring perfect is verlopen en dat je zo tevreden bent met de schaal. We streven ernaar om elke bestelling soepel te laten verlopen en het is altijd fijn om te horen dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Geniet van je aankoop en we hopen je snel weer terug te zien in onze webshop! Als er iets is waarbij we je kunnen helpen, dan horen we dat graag. Vriendelijke groet, Team Het Adres

Alles super

Goede prijs, snelle levering!

Beste Anita, Super om te horen dat alles naar wens was! Een 'alles super' en een 10 krijgen maakt ons hele team blij. Dank je wel voor het benadrukken van onze goede prijzen en snelle levering. We zijn blij dat we je verwachtingen hebben kunnen waarmaken en we hopen dat we je in de toekomst weer net zo'n fijne ervaring kunnen bieden. Mocht je nog vragen hebben of als we je ergens mee kunnen helpen, we staan altijd voor je klaar. Vriendelijke groet, Team Het Adres

Mijn bestelling en de bezorging ervan verliepen vlot

Ik bestelde een aantal artikelen op de overzichtelijke website van Het Adres Wonen en kreeg deze vlot en goed verpakt aangeleverd. De enige reden dat ik geen vijf sterren geef is, omdat ik nog niet weet hoe ermee wordt omgegaan als er problemen zijn met een bestelling. Dit was pas mijn eerste bestelling bij Het Adres Wonen. So far so good!

Beste Anita, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en het geven van een mooie 8! We zijn blij te horen dat je bestelproces en de bezorging soepel zijn verlopen. Het is fijn dat onze website en de verpakking van de artikelen aan je verwachtingen hebben voldaan. We hopen natuurlijk dat je nooit problemen zult ondervinden met je bestellingen, maar mocht dat toch gebeuren, dan kun je erop vertrouwen dat we er alles aan zullen doen om eventuele problemen naar tevredenheid op te lossen. We kijken uit naar je volgende bestelling en staan altijd klaar om je dezelfde vlotte ervaring te bieden. Mocht je in de tussentijd vragen hebben of meer informatie willen, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Vriendelijke groet, Team Het Adres

Slecht

Ik hen mijn producten nog steeds niet

Beste, Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren door de vertraging van je bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn als iets niet gaat zoals gepland, en we nemen jouw ervaring zeer serieus. Hoewel we geen directe invloed hebben op de pakketdiensten nadat de bestelling ons magazijn heeft verlaten, streven we er continu naar om ons proces en onze partners zo te kiezen dat de kans op vertragingen minimaal is. We waarderen je feedback, omdat het ons helpt om onze service te verbeteren. Mocht je nog vragen hebben of als er iets is waarbij we je kunnen ondersteunen, neem dan alsjeblieft direct contact met ons op. We zijn hier om je te helpen. Nogmaals onze excuses en we hopen dat je inmiddels tevreden bent met de ontvangen producten. Vriendelijke groet, Team Het Adres

Prima ervaring! Vlotte levering. Het duurde even, maar dat is normaal met Britse artikelen. Hele mo

Topervaring!

Beste Hilde, Wat fijn om te horen dat je een topervaring bij ons hebt gehad! We zijn je zeer dankbaar voor het begrip betreffende de levertijd van de Britse artikelen. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk en we zijn blij dat alles naar wens is verlopen. Heel erg bedankt voor de hoge waardering en het delen van je positieve ervaring. Mocht er in de toekomst iets zijn waarbij we je kunnen helpen, dan staan we graag voor je klaar! Vriendelijke groet, Team Het Adres

Prima service!

Artikel was niet op voorraad en kreeg keurig een mail hierover. Netjes verpakt en snel antwoord op verstuurde mail.

Beste Annicq, Hartelijk dank voor je fantastische beoordeling en het geven van een perfecte score! We zijn blij te horen dat onze communicatie en service aan je verwachtingen hebben voldaan, zelfs toen het artikel dat je wilde niet direct beschikbaar was. Het is altijd ons doel om ervoor te zorgen dat je ervaring zo positief mogelijk is, dus het is geweldig om te weten dat we dat hebben bereikt. Mocht je nog vragen hebben of verder assistentie nodig hebben, we staan altijd voor je klaar! Groeten en graag tot een volgende keer! Team Het adres]

super

super correct

Beste Annicq, Hartelijk dank voor de beoordeling en het geven van een 10! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Team Het Adres

Supersnelle oplossing

Ik had vier ledkaarsen besteld. Een bleek niet te werken. Vrijdag er een foto van gemaakt en deze opgestuurd naar Het Adres. Dinsdag kregen wij al weer een nieuwe kaars. Top service.

Beste Jan, Hartelijk dank voor de 5-sterren review! We vinden het jammer te horen dat één van de ledkaarsen niet naar behoren werkte, maar zijn blij dat we het snel voor u hebben kunnen oplossen. Uw tevredenheid is voor ons zeer belangrijk. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Het Adres

Goede service hoog in het vaandel

Een probleem met een verkeerde levering werd razendsnel op een correcte manier afgehandeld.

Hallo Lisa, Ontzettend bedankt voor de cijfer van 10! We zijn blij te horen dat, ondanks het initiële probleem met de levering, je tevreden bent over hoe we dit hebben afgehandeld. Service staat bij ons inderdaad hoog in het vaandel en we streven ernaar om eventuele problemen zo snel en correct mogelijk op te lossen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan we natuurlijk voor je klaar. Met vriendelijke groet, Het Adres

Snelle en correcte levering

Mijn bestelling is snel en correct geleverd. Zeer tevreden

Hallo Anja, Hartelijk dank voor de 5-sterrenbeoordeling! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met de snelle en correcte levering van je bestelling. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verder nog iets nodig hebt, dan staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Het Adres

Nvt

Hartelijk dank voor de 5-sterrenbeoordeling, ook al heb je verder geen opmerkingen toegevoegd. We waarderen je positieve feedback enorm en zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Het Adres

Snelle verzending en goed ontvangen.

Nvt

Hallo, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle verzending en dat je je bestelling goed hebt ontvangen. Als je in de toekomst verdere assistentie of producten nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Het Adres

Best goed

Alleen jammer dat ik niet ongeveer de tijd vernam wanneer het bezorgd zou worden. Nu af gegeven bij de buren. Vo d ik niet zo fijn. Leiver ee tijd wanneer het bezorgd gaat worden.

Hallo Marijke, Allereerst willen we je bedanken voor je feedback. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot de bezorging. Normaal gesproken geeft onze vervoerder inderdaad een tijdvak van 2 uur aan voor de levering. We vinden het spijtig te horen dat dit deze keer niet het geval was. We zullen je feedback zeker meenemen en dit bespreken met onze vervoerder om te zorgen dat dit in de toekomst beter verloopt. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Het Adres

Snel en een goed product

Hartelijk dank voor de 5-sterrenbeoordeling! We zijn enorm blij te horen dat je onze service en het product als uitstekend ervaart. We streven er altijd naar om kwaliteit en snelheid te combineren. Als je in de toekomst verdere assistentie of producten nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Het Adres

Perfect produkt

Snel geleverd en goed produkt

Hallo Alida, Ontzettend bedankt voor je positieve feedback en de 10! We zijn blij te horen dat je het product perfect vindt en tevreden bent met de snelle levering. Mocht je in de toekomst nog eens iets nodig hebben of vragen hebben, we staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Het Adres

Snelle levering, geen gedoe, zeer tevreden.

Hallo Irma, Hartelijk dank voor de 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij te horen dat je onze service als uitstekend ervaart en tevreden bent met de snelle levering en het gemak van het bestelproces. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of vragen hebben, dan staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Het Adres

Raide et efficace!

1ère commande. pas de problème.

Bonjour, Merci pour votre retour positif ! Nous sommes ravis d'apprendre que votre première commande s'est bien passée sans aucun souci. Nous nous efforçons toujours d'offrir un service rapide et efficace à nos clients. N'hésitez pas à revenir vers nous pour toute autre demande ou commande à l'avenir. Cordialement, Het Adres

Snelle levering .. kwetsbare vaas was goed verpakt en was gelukkig niet beschadigd!

Hallo Brigitte, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en vooral dat de kwetsbare vaas veilig en onbeschadigd bij je is aangekomen. Bij Het Adres besteden we extra aandacht aan de verpakking, zeker bij fragiele items, en het is fijn om te horen dat dit wordt gewaardeerd. Mocht je in de toekomst nog meer producten of informatie nodig hebben, dan staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Het Adres.

Snel geleverd en goed verpakt

De producten voldoen aan de verwachting. Alles is netjes ingepakt en snel geleverd. Ik ben er blij mee! Thanks

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling en onze service! Dankjewel voor de 5-sterrenbeoordeling. Het is altijd ons doel om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden en we zijn blij dat we daarin zijn geslaagd voor jou. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of vragen hebben, we staan altijd voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen! Met vriendelijke groet, Team Het Adres

Het product is goed

Product is goed alleen had ik het eerder verwacht en ook nodig dus dat is jammer

Beste Laila, Allereerst willen we je bedanken voor je feedback. We zijn blij te horen dat het product aan je verwachtingen voldoet. Wat betreft de vertraging, onze oprechte excuses hiervoor. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn, vooral als je het product eerder nodig had. We zullen deze feedback meenemen en met onze vervoerder kijken naar verbeteringen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Team Het Adres

Geheel naar wens

Levering keurig op tijd: vandaag besteld, morgen in huis

Wat fijn om te horen dat alles geheel naar wens was! We zijn blij dat we onze belofte van 'vandaag besteld, morgen in huis' hebben kunnen waarmaken. Als er in de toekomst nog iets is waarmee we je van dienst kunnen zijn, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Het Adres

Goed, mooie aanbieding en snel

Prima levering van schoonmaakmiddelen, op dat moment de goedkoopste en snel geleverd.

Hallo Astrid, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze aanbieding en de snelle levering van de schoonmaakmiddelen. Mocht je in de toekomst nog meer producten of informatie nodig hebben, dan staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Het Adres

Helemaal top

Erg klantvriendelijk

Hi Ruben, Bedankt voor de 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij te horen dat je onze service helemaal top vindt en dat je de klantvriendelijkheid waardeert. We streven er altijd naar om de beste ervaring te bieden aan onze klanten. Laat het ons weten als je in de toekomst nog iets nodig hebt! Met vriendelijke groet, Team Het Adres

Parfait

Ras