Snel en goede service

Product snel opgestuurd. Toen de bezorger er een potje van maakte werd er snel gereageerd en het probleem snel opgelost.

Beste Barbara, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en het maximale cijfer van 10! We zijn ontzettend blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle service en de manier waarop we het bezorgprobleem hebben aangepakt. Bij ons staat klanttevredenheid altijd centraal en we doen altijd ons uiterste best om eventuele problemen zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen. Het is bemoedigend om te horen dat we in dit geval aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw positieve reactie is zeer waardevol voor ons en zal ons team motiveren om onze klantenservice nog verder te verbeteren. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen bedienen. Met vriendelijke groeten, Team, Hetadreswebshop.nl

Precies de producten die ik zocht en snel geleverd

Beste Saskia, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn erg blij te horen dat u precies de producten heeft gevonden die u zocht en dat u tevreden bent met de snelheid van onze levering. Bij ons staat klanttevredenheid hoog in het vaandel en uw reactie is een bevestiging dat we op de goede weg zijn. Uw feedback motiveert ons om nog beter ons best te doen en ervoor te zorgen dat we aan de verwachtingen van onze klanten blijven voldoen. We waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Team, Hetadreswebshop.nl

Doen wat ze zeggen, prima prijs en service!

Goede prijs, maar wat nog veel belangrijker is, leveren op tijd uit. Ook GLS perfecte timing bij afleveren.

Beste Jessica, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en het maximale cijfer van 10! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze prijzen, service en de leveringstijd van uw bestelling. Bij ons staat de tevredenheid van de klant voorop, en we streven ernaar om altijd op tijd en betrouwbaar te leveren, zoals u heeft ervaren. Het is zeer bemoedigend om te horen dat zowel wij als onze bezorgpartner GLS aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw positieve opmerkingen zijn een motivatie voor ons hele team om door te gaan met het leveren van de best mogelijke service. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Team, Hetadreswebshop.nl

Duidelijke webshop.

Vlot en snel geleverd zoals beloofd. Goed prijsniveau.

Beste Koert, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en het perfecte cijfer van 10! We zijn erg blij te horen dat u tevreden bent met de duidelijkheid van onze webshop, onze vlotte levering en het prijsniveau van onze producten. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit, en het is altijd geweldig om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw feedback is uiterst waardevol en zal ons team zeker motiveren om door te gaan met het leveren van hoogwaardige producten en diensten. We waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen bedienen. Met vriendelijke groeten, Team, Hetadreswebshop.nl

Prima webshop

Snel bezorgd + Zorgvuldig verpakt

Beste Christa, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en het geweldige cijfer 10! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle bezorgservice en zorgvuldige verpakking. Bij ons staat de tevredenheid van de klant altijd op de eerste plaats, en het is altijd bemoedigend om te horen dat we die doelstelling hebben bereikt. Uw feedback is zeer waardevol voor ons en motiveert ons om door te gaan met het leveren van hoge kwaliteitsservice en -producten. We waarderen uw steun enorm en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen bedienen. Met vriendelijke groeten, Team, Hetadreswebshop.nl

Oké

Oké

Beste Hub, Hartelijk dank voor uw feedback en het perfecte cijfer van 10! Hoewel uw opmerking kort is, waarderen we het enorm dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat uw ervaring met ons naar tevredenheid was. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en het is geweldig om te horen dat we dat doel hebben bereikt. Bedankt voor uw vertrouwen in onze dienstverlening en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen bedienen. Met vriendelijke groeten, Team, Hetadreswebshop.nl

Goed product en keurig op tijd geleverd

Goed product en keurig op tijd geleverd

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en het geweldige cijfer 9! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het product en onze bezorgservice. Bij ons staat de tevredenheid van de klant altijd op de eerste plaats, en het is altijd bemoedigend om te horen dat we die doelstelling hebben bereikt. We zullen doorgaan met onze inspanningen om altijd de beste producten en diensten te leveren. Uw positieve feedback motiveert ons team om onze klantenservice nog verder te verbeteren. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen bedienen. Met vriendelijke groeten, Team, Hetadreswebshop.nl

Slecht verpakt artikel

De doos waarin de flessen zaten was helemaal gescheurd dus de flessen vielen er meteen uit. Maar goed dat er nog een andere doos om heen zat. Ik zou een gescheurd artikel niet zo versturen want het zag er erg slordig en onprofessioneel uit.

Beste Monique, Bedankt voor uw feedback en onze oprechte excuses dat het artikel niet naar behoren was verpakt. Het is zeker niet onze bedoeling om producten op een dergelijke manier te leveren en we begrijpen volledig dat dit niet aan uw verwachtingen voldoet. Bij ons staat kwaliteit en service voorop, en we stellen het op prijs dat u dit bij ons onder de aandacht heeft gebracht. We zullen deze kwestie serieus nemen en de nodige stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat onze verpakkingsprocessen worden verbeterd om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Team, Hetadreswebshop.nl

Bestelling niet ontvangen ondanks email dat pakket is bezorgd

Pakket niet bezorgd ondanks email dat pakket is afgeleverd door GLS. Na meer dan een half uur aan de telefoon van GLS nog geen contact. Buitengewoon slechte pakketbezorger. Ik wil daar geen verdere aktie meer mee.

Beste W, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen, ook al was deze helaas negatief. Ik zie echter dat u niet thuis was tijdens de bezorgpoging en dat u niet heeft gereageerd op meerdere mails om een nieuwe bezorgafsrpaak te maken. Bij Hetadreswebshop.nl streven we ernaar om elke klant een uitstekende service te bieden, echter is het in uw geval niet gelukt. Zodra u de eerste keer contact met ons opgenomen heeft hebben we de order direct aan u terugbetaald. Met vriendelijke groeten, Team, Hetadreswebshop.nl

Goede prijs en bezorging

Voor het eerst hier besteld. Ik vond de site en een beetje ‘anders dan anders’ uitzien maar ook prima! Goeie producten voor een prima prijs. Snelle verzending en goed op de hoogte gehouden.

Beste Annemieke, Bedankt voor uw positieve feedback en het cijfer 9, we waarderen het enorm! We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze producten en prijzen, en dat onze verzending en communicatie aan uw verwachtingen voldeden. Het doet ons goed te horen dat ondanks onze 'anders dan anders' uitstraling, uw ervaring positief was. We streven ernaar om de unieke elementen van onze website te behouden en tegelijkertijd de gebruiksvriendelijkheid te verbeteren, dus uw opmerkingen zijn zeer waardevol voor ons. Nogmaals bedankt voor uw steun en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen bedienen. Met vriendelijke groeten, Team Hetadreswebshop.nl

Beste, Hartelijk dank voor je beoordeling en het maximale cijfer! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering. Jouw feedback betekent veel voor ons. Bij Hetadreswebshop.nl werken we hard om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste service en ervaring krijgen, en jouw positieve recensie bevestigt dat we op de goede weg zijn. We hopen dat je geniet van je aankoop en kijken uit naar je volgende bezoek aan onze webshop. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Prima! Goedkoop en snel, wat wil je nog meer.

Prima.

Beste Jim, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en het perfecte cijfer! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met zowel onze prijzen als onze snelle levering. Bij Hetadreswebshop.nl streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we zijn blij dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen en hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Bestelling op woe middag gedaan en op do ochtend al binnen! Ook goed op de hoogte gehouden van bestel en leveringsproces. Ook concurrerend met prijs

Beste Yolanda, Wat leuk om te horen dat we je een 10 hebben mogen verdienen! Het doet ons enorm veel plezier dat je de snelle levering en onze communicatie over het bestel- en leveringsproces waardeert. We werken hard om onze klanten de best mogelijke service te bieden, dus jouw feedback is ontzettend bemoedigend. We zijn ook blij om te horen dat je onze prijzen concurrerend vindt. Bij Hetadreswebshop.nl streven we ernaar om topkwaliteit producten te leveren tegen de best mogelijke prijs. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige review te schrijven. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Snelle en goede levering, product zoals beloofd

Beste Pleun, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en dat het product aan je verwachtingen voldeed. Bij Hetadreswebshop.nl streven we ernaar om altijd de beste service en kwaliteitsproducten te bieden aan onze klanten. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Nogmaals bedankt voor je positieve review en voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Prima verzorgd en echt binnen 1 dag.

Prima verzorgd en echt binnen 1 dag.

Beste Cornelia, Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en dat we aan je verwachtingen hebben voldaan met betrekking tot de snelle levering. Bij Hetadreswebshop.nl hechten we veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten, en het is altijd fijn om te horen dat onze inspanningen worden gewaardeerd. We hopen dat je veel plezier beleeft aan je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Nogmaals dank voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Snelle levering en heel blij met mijn artikel

Beste Georgia, Dank je wel voor je mooie beoordeling. We zijn verheugd te horen dat je blij bent met je aankoop en dat de levering snel was. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning! Bij Hetadreswebshop.nl werken we altijd hard om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste ervaring hebben, en het is altijd geweldig om te horen dat we dat doel hebben bereikt. We hopen dat je veel plezier beleeft aan je nieuwe artikel. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons deze positieve feedback te geven. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Ptima

Snelle levering!

Supersnel en correct.

Vrijdag ná 16.00 uur besteld en toch de volgende dag al bezorgd, top! Heldere communicatie.

Beste Josy, Wat een geweldige feedback, hartelijk dank! We zijn ontzettend blij te horen dat je ervaring met ons zo positief was en dat je onze snelle levering en heldere communicatie waardeert. Jouw maximale beoordelingscijfer motiveert ons om onze dienstverlening op dit hoge niveau te blijven leveren. Bij Hetadreswebshop.nl streven we ernaar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, ook als dat betekent dat we bestellingen leveren die na de gebruikelijke cutoff-tijd worden geplaatst. Het is geweldig om te horen dat dit werd gewaardeerd. We hopen dat je veel plezier beleeft aan je aankoop en dat we je in de toekomst nogmaals van dienst mogen zijn. Nogmaals bedankt voor je fantastische beoordeling en voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Zo gevonden wat ik zocht, Ik moest wel iets meer bestellen als nodig ivm verzendkosten. Gratis verzenden vanaf 30 euro mijn bestelling was 29,95. Moest ik toch vlgs. De website voor 0,05 euro bestellen. Al met al toch tevreden.

Beste Jan, Bedankt voor je eerlijke beoordeling. Het is fijn om te horen dat je gemakkelijk vond wat je zocht op onze website. We begrijpen je opmerking over de verzendkosten en het minimumbedrag voor gratis verzending. Dit is iets waar we constant naar kijken om te zien of we verbeteringen kunnen doorvoeren, en je feedback helpt ons hierbij. We streven ernaar om aan de behoeften en verwachtingen van al onze klanten te voldoen en we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen. We zijn blij te horen dat je al met al tevreden bent en we hopen dat we in de toekomst nog beter aan je verwachtingen kunnen voldoen. Nogmaals bedankt voor je feedback en voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Goed verpakt en snel geleverd

S’avonds besteld 2 dagen later in huis Goed en stevig verpakt

Beste Eugenie, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling en het maximale cijfer! Het doet ons enorm goed om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering en de manier waarop je bestelling was verpakt. We streven ernaar om elk product met de grootste zorg te behandelen om ervoor te zorgen dat het in perfecte staat bij onze klanten aankomt. Jouw feedback bevestigt dat we hierin slagen en dat waarderen we enorm. We hopen dat je geniet van je aankoop en dat we je in de toekomst weer van dienst mogen zijn. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning! Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Snel de bestelling geleverd

Snel de bestelling geleverd!

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor je positieve feedback en het geweldige cijfer! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering. Bij Hetadreswebshop.nl streven we ernaar om elke bestelling zo snel mogelijk te verwerken om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we hierin hebben kunnen voldoen. We hopen dat je geniet van je aankoop en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Nogmaals dank voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Mijn bestelling is goed verpakt en binnen korte tijd keurig geleverd. Ik zou hier nogmaals bestellen!

Beste Erica, Hartelijk dank voor je fantastische beoordeling en het maximale cijfer! We zijn enorm blij te horen dat je bestelling goed verpakt en snel geleverd is, en dat je ervaring met ons zo positief was dat je overweegt opnieuw bij ons te bestellen. Bij Hetadreswebshop.nl zetten we ons in om de beste service te bieden en elk product met zorg te verpakken en te leveren. Jouw feedback bevestigt dat we hierin slagen, en daar zijn we erg dankbaar voor. We hopen dat je veel plezier beleeft aan je aankoop en kijken uit naar de mogelijkheid om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Nogmaals hartelijk dank voor je positieve feedback en voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Zeer snelle en keurig verpakte zending!

Gewoon uitstekend en het werd ook nog door een zeer vriendelijke leuke man bezorgd!-'))

Beste Saskia, Wat een fijne feedback, hartelijk dank! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle verzending, zorgvuldige verpakking en de vriendelijkheid van de bezorger. We streven ernaar om elk onderdeel van de klantbeleving zo goed mogelijk te maken en je beoordeling toont aan dat we hierin geslaagd zijn. Dat je ons het maximale cijfer hebt gegeven, betekent heel veel voor ons. We hopen dat je geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Nogmaals hartelijk dank voor je fantastische feedback en voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Zeer goede en duidelijke communicatie irt levering

Heb een goede ervaring met deze site. Er wordt goed gecommuniceerd en ik ben erg tevreden. Het enige nadeel vond ik de verpakking. Ik had 4 koffiekopjes besteld. Die zaten keurig verpakt in een stevig, kartonnen doosje. Echter, dit relatief kleine doosje zat in een mega grote doos verpakt met heel veel plastic als opvulling. Dit zou m.i. anders kunnen.

Beste S de Wit, Hartelijk dank voor je waardevolle feedback en het hoge cijfer. Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze communicatie en over het algemeen een goede ervaring met ons hebt gehad. We nemen je opmerking over de verpakking zeer serieus. Bij Hetadreswebshop.nl streven we naar duurzaamheid en het minimaliseren van onze ecologische voetafdruk. We zijn continu bezig met het optimaliseren van onze verpakkingsprocessen om verspilling te verminderen en tegelijkertijd ervoor te zorgen dat de producten veilig en in perfecte staat worden geleverd. Jouw feedback is in dit proces uiterst belangrijk en zal worden meegenomen in onze toekomstige verpakkingsstrategie. Nogmaals bedankt voor je feedback en voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Snel en netjes geleverd

Mijn pakket is snel en netjes geleverd. Het voldeed aan mijn verwachtingen

Beste Ramona, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de snelheid en de kwaliteit van onze levering en dat het product aan je verwachtingen voldeed. Bij Hetadreswebshop.nl streven we ernaar om elke bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk te leveren, en we zijn verheugd te horen dat we dit doel hebben bereikt in jouw geval. We hopen dat je geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl