Prima, maar ze nemen de verpakking niet mee terug

Het bezorgen ging prima, maar ik zit nu wel met een pallet en een grote kartonnen doos opgescheept. Het bankje voldoet aan mijn verwachtingen. Het is lekker zacht en zit goed. Kleur is ook zoals verwacht.

Beste Natalie, Bedankt voor je feedback en de beoordeling van 7. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het bankje, dat het comfortabel is en dat de kleur aan je verwachtingen voldoet. We begrijpen je punt met betrekking tot de verpakking. Momenteel hebben we geen mogelijkheid om verpakkingsmateriaal mee terug te nemen, maar we nemen je feedback serieus en zullen dit meenemen in onze overwegingen voor toekomstige serviceverbeteringen. Als je hulp nodig hebt bij het wegwerken van de verpakking, raden we je aan contact op te nemen met je lokale afvalinzamelingsdienst voor advies. We hopen dat je ondanks het ongemak toch veel plezier beleeft aan je nieuwe bankje en kijken uit naar de kans om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Beetje moeilijk.

Nadat ik 2 x een niet thuis bericht in de brievenbus heb gekregen, (beetje vreemd, de 2e keer was ik wel gewoon thuis) heb ik het pakket opgehaald bij een afhaalpunt. Ben wel blij dst ik het pakket na 2 keer nu wel heb, de eerste keer was het pakket spoorloos verdwenen.

Beste Ellen, Allereerst willen we je bedanken voor het nemen van de tijd om ons je feedback te geven. We vinden het jammer om te horen dat de levering van je pakket niet naar wens is verlopen en begrijpen dat dit erg frustrerend voor je is geweest. We streven ernaar om elke levering zo soepel mogelijk te laten verlopen, maar het lijkt erop dat we in dit geval niet aan die standaard hebben voldaan. Onze oprechte excuses hiervoor. Je feedback is van hoge waarde om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. We zullen deze situatie bespreken met onze verzendpartner om herhaling in de toekomst te voorkomen. Ondanks de problemen met de levering, hopen we dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je verdere vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie en hopen dat we de kans krijgen om je in de toekomst beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Snelle levering en bij retour zenden snel het bedrag weer teruggestort op mijn rekening

Beste Brenda, Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze webshop! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons een perfecte score van 10 te geven. Bij Hetadreswebshop.nl streven we ernaar om niet alleen snelle leveringen te garanderen, maar ook om ervoor te zorgen dat het retourproces eenvoudig en efficiënt is voor onze klanten. We zijn blij dat we dit hebben kunnen waarmaken voor jou. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn verheugd dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hopen dat je in de toekomst weer bij ons shopt en we kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn. Bedankt voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl en voor het delen van je ervaring. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Top service en snel geleverd

Goede en snelle levering, en een uitstekende service

Beste Karin, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling en het perfecte cijfer van 10! We zijn heel blij om te horen dat je tevreden bent met de snelheid van onze levering en de service die we bieden. Bij Hetadreswebshop.nl is het ons doel om een uitstekende klantenservice te combineren met snelle en betrouwbare levering. Het is geweldig om te weten dat we dit doel hebben bereikt en dat we je verwachtingen hebben overtroffen. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons deze positieve feedback te geven en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Bedankt dat je hebt gekozen voor Hetadreswebshop.nl! Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

fantastisch!

geen enkele opmerking

Beste Chris, Bedankt voor de perfecte score en voor het nemen van de tijd om je ervaring met ons te delen. We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening dat je geen enkele opmerking hebt. Bij Hetadreswebshop.nl streven we naar de hoogste standaard van klantenservice en het is altijd geweldig om te weten dat we die hebben bereikt. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl en voor je geweldige feedback. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Top webshop

Keurig verpakt en snel geleverd. Vriendelijk!

Beste Elly, Wat een fantastische beoordeling, bedankt! We zijn ontzettend blij dat we aan je verwachtingen konden voldoen en dat je onze dienstverlening als 'top' hebt ervaren. Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelheid van onze levering, de verpakking van je producten en onze klantenservice. We doen altijd ons best om de beste service te bieden en het betekent veel voor ons om te horen dat onze inspanningen worden gewaardeerd. We hopen dat we je in de toekomst weer mogen verwelkomen bij Hetadreswebshop.nl. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen en voor de perfecte score van 10. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Aan te bevelen webshop

Beste Martin, Hartelijk dank voor je positieve feedback en het aanbevelen van onze webshop! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering. We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen, en het is geweldig om te horen dat we dit doel hebben bereikt met jouw bestelling. Jouw aanbeveling betekent veel voor ons en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen bedienen. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl! Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Goede prijs en snel geleverd.

Mooie poef gekocht voor een goede prijs en mooi snel geleverd.

Beste Marlies, Bedankt voor je fantastische beoordeling en perfecte score! We zijn heel blij om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe poef en de snelheid waarmee we hebben kunnen leveren. Bij Hetadreswebshop.nl streven we ernaar om onze klanten altijd de beste producten te bieden tegen concurrerende prijzen, dus we zijn blij dat je de prijs van je aankoop waardeert. We doen ons best om onze producten zo snel mogelijk te verzenden en het betekent veel voor ons dat onze inspanningen op prijs worden gesteld. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl en voor je geweldige feedback. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Fijne webshop!

Het adres om te bestellen. Was de eerste keer maar ga ik vaker doen. Binnen 1 dag geleverd, goed verpakt en een mooie prijs. Bedankt Het Adres!

Beste Klara, Hartelijk dank voor je geweldige feedback en het compliment! We zijn ontzettend blij om te horen dat je eerste ervaring met onze webshop zo positief was. Bij Hetadreswebshop.nl doen we altijd ons best om onze klanten de beste service te bieden, van snelle levering en goede verpakking tot concurrerende prijzen. Het is geweldig om te horen dat je dit waardeert en dat je overweegt vaker bij ons te bestellen. We kijken ernaar uit je in de toekomst weer te mogen bedienen. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl en voor je fantastische beoordeling. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Beste K uit Winsum, Bedankt voor je positieve feedback! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering. Bij Hetadreswebshop.nl streven we er altijd naar om onze klanten zo snel mogelijk te bedienen, en het is fijn om te horen dat we dat doel hebben bereikt met jouw bestelling. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen bedienen. Bedankt dat je voor Hetadreswebshop.nl hebt gekozen. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Positief

Mijn bestelling geplaatst en daags nadien werd het al geleverd al woon ik in een ander land maar het beste ik heb mijn aankoop kunnen kopen aan meer dan 60 procent korting. Top winkel

Beste Sandra, Hartelijk dank voor je positieve review en je complimenten over onze winkel! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelheid van onze levering, ongeacht de afstand. Bij Hetadreswebshop.nl streven we ernaar om onze klanten de beste deals en kortingen te bieden, en we zijn erg blij om te horen dat je een geweldige deal hebt kunnen krijgen op je aankoop. We waarderen je positieve feedback en kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn in de toekomst. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Onderhoudssetjes voor textiel snel geleverd

Ik had twee setjes onderhoudsspray besteld om mijn nieuwe stoelen mee te behandelen. Netjes en vlot afgeleverd door GLS.

Beste Ron, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Het doet ons goed te horen dat de levering van je onderhoudssprays voor je nieuwe stoelen snel en vlot is verlopen. Bij Hetadreswebshop.nl streven we altijd naar een efficiënte en betrouwbare levering, en het is geweldig om te horen dat we daarin zijn geslaagd bij jouw bestelling. We hopen dat de onderhoudssprays je stoelen in topconditie houden en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Bedankt dat je voor Hetadreswebshop.nl hebt gekozen! Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Volgens afspraak geleverd.

Eerste bestelling en erg tevreden!

Beste Twahied, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je eerste bestelling bij ons en dat alles volgens afspraak is verlopen. Dat is precies de ervaring die we onze klanten willen bieden! We waarderen je vertrouwen in Hetadreswebshop.nl en kijken ernaar uit om je weer te mogen helpen bij je volgende aankoop. Mocht je vragen hebben of in de toekomst hulp nodig hebben, dan staan we altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je lovende woorden. Het is klanten zoals jij die ons werk zo lonend maken. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Fijne webwinkel

Snel en netjes

Beste Patricia, Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent over de snelheid en netheid van onze service. Ons doel is om onze klanten een fijne winkelervaring te bieden, en het is altijd fijn om te horen dat we daarin zijn geslaagd. We waarderen je keuze om bij Hetadreswebshop.nl te winkelen en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen bedienen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring, Patricia. Je feedback is zeer waardevol voor ons! Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Snelle levering en vriendelijke bezorger

Beste Jacob, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over de snelheid van onze levering en de vriendelijkheid van onze bezorger. We streven ernaar om de beste service te bieden en het is altijd fijn om te horen dat dit wordt gewaardeerd. We zijn dankbaar voor je keuze om bij Hetadreswebshop.nl te winkelen en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Aarzel niet om ons te contacteren als je nog vragen of opmerkingen hebt. Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring, Jacob. Jouw feedback is zeer waardevol voor ons! Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Beste Hetty, Bedankt voor je geweldige beoordeling en het perfecte cijfer! We zijn blij te horen dat je zo'n positieve ervaring had bij Hetadreswebshop.nl. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit en het is altijd fijn om te horen dat we daaraan voldoen. We zullen doorgaan met het leveren van geweldige producten en service, en hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Nogmaals bedankt voor het kiezen van Hetadreswebshop.nl en voor het nemen van de tijd om deze prachtige recensie achter te laten, Hetty. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Goede snelle en nette verzending van producten. Goed telefonisch bereikbaar

Beste Angelique, Hartelijk dank voor je positieve review en voor het delen van je ervaring met ons. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle en nette verzending, en dat onze telefonische bereikbaarheid naar wens was. Ons team streeft ernaar om altijd de best mogelijke service te bieden, en jouw feedback bevestigt dat we dit doel hebben bereikt. Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste. We hopen dat je geniet van je aankoop, en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Nogmaals bedankt voor je keuze voor Hetadreswebshop.nl, Angelique. Met vriendelijke groet, Het team van Hetadreswebshop.nl

Fijne ervaring

5 spuitbussen voor textielbescherming gekocht, 6 geleverd! Dat is nog eens een fijne ervaring! Dank je!!!

Snelle levering en goed contact met klantenservice

Ik had verkeerde postcode ingevuld , belde naar Toby en hij loste het direct op , dat is fijn ! Korte lijntjes goede service

Levering is zeer slecht

Op de site staan geen duidelijke leveringstijden. CO2 neutraal zou volgens de site niets uitmaken, maar bij navraag levering binnen 2 werkdagen. Op zich prima! Maar ons pakket is na een week bestellen nog niet binnen!

Zeer goede service en snelle reactie

Afgelopen zaterdag zou de bestelling worden afgeleverd, maar in de track en trace stond dat de bestelling niet kon worden afgeleverd omdat mijn adres niet bereikbaar zou zijn. We waren gewoon thuis en de straat was bereikbaar. Vanochtend doorgegeven aan de webshop dat in de track en trace van GLS stond dat niet duidelijk was wanneer de bestelling alsnog zal worden geleverd. Binnen zeer korte tijd ontving ik een bericht dat GLS de levering morgen of overmorgen zou leveren. Uiteindelijk is het vandaag (op dezelfde dag) begin van de middag geleverd. Door de snelle (re)actie van HetAdres Webshop is de transporteur alsnog op de zelfde dag gekomen. Bedankt hiervoor!

Snelle correcte levering

Super snelle levering en goed product

Snelle levering, goed product!

Helemaal prima

Mooi product, snel geleverd, zorgvuldig verpakt... wat wil een mens nog meer? Het was een wenscadeautje dus ik ga er iemand blij mee maken.

Super snel!

Keurig verpakt en een dag na de bestelling al in huis. Helemaal super!