Snelle levering en een goede prijs!

Prima adres, snelle levering en een goede prijs!

Supersnel geleverd

Vanmorgen dacht ik nog komt mijn pakket vandaag nog aan, dat vanwege de status van de bestelling. Ja, hoor ze maken de belofte waar. Vandaag het pakket binnen.

De klantvriendelijkheid is fantastisch.

De bezorging van GLS ging heel slordig, maar Toby van het adreswebshop heeft dit keurig opgelost.

Leuke aanbieding, snel bezorgd en keurig netjes verpakt

Helemaal niets op aan te merken. Uitstekende service all-round!

Vlot en voordelig

Snel besteld, volgende dag geleverd en goede kwaliteit

goede omschrijving van het product en ondanks dat ik voor de duurzame verzending koos (dit kon 2 dagen duren) had ik het toch nog de volgende dag in huis

Bezorgtijd te lang

Op de site staat voor 24u besteld de andere dag in huis . Ik heb zondag besteld woensdagavond rond 17.30 in huis

Bedankt voor uw beoordeling, excuus dat het pakket 1 dag te laat is bezorgd door de bezorger. Met vriendelijke groet, Het Adres

Misleid

De kleur van de kruk komt niet overeen met de foto op de website.

Bedankt voor uw bericht, excuus dat de kleur anders is dan op onze site, we doen ons best om de kleur zo goed mogelijk over te laten komen. Omdat het een bekleding met glans betreft is het erg lastig om de kleur altijd goed over te laten komen. Omdat het erg vervelend is dat de kleur niet correct is heb ik u aangeboden om het krukje kosteloos terug te kunnen sturen, helaas heb ik hier geen reactie op ontvangen. Indien er nog vragen zijn dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Het Adres

mooi product en snel geleverd

Hoi Edith, bedankt voor je review!

Snelle reactie op opmerkingen

Fijn dat de klantenservice zo adequaat reageerde

Beste Laura, zoals per mail besproken is dit niet de normale tijd dat pakketjes worden bezorgd, excuus hiervoor. We hebben de klacht doorgegeven aan de bezorgdienst zodat de bezorger hierop kan worden aangesproken. Nogmaals excuus voor het ongemak, Team Het Adres

Juiste product voor een voordelige prijs. Vlotte levering.

Bedankt voor de beoordeling Johanna!

teleurstellend

Er is een week voorbijgegaan voor het pakje werd geleverd. Bij de eerste aanbieding was ik niet thuis, maar pas nadien kreeg ik de mogelijkheid om een veilige plaats op te geven, wat van in het begin had moeten gebeuren. Ik ben dan ook helemaal niet tevreden met de gang van zaken.

Bedankt voor je beoordeling! Je kunt bij onze vervoerders iets anders afspreken zodra het pakket gesorteerd is in het sorteercentrum, wellicht is deze email u ontschoten. Gelukkig is het pakket als nog goed bezorgd. Met vriendelijke groet, Het Adres.

Netjes afgeleverd..

Bedankt!

Bestelling pas na 5 dagen ontvangen.

Mijn bestelling van 8 februari 2023 is 5 dagen later pas door de buren van 10 huizen verderop gebracht. Op de site van GLS stond 1o februari al dat het geleverd is. Ik ben de hele dag thuis geweest en heb ook geen briefje in de bus gehad dat het bv bij de buren is afgeleverd. Achteraf is alles gelukkig nog goed gekomen. MvG J. Oranje

Beste Jan, zoals besproken hadden we een onderzoek ingesteld om te achterhalen waar het pakket geleverd is. Helaas had de bezorger een fout gemaakt met het huisnummer, gelukkig was het pakket binnen 1 dag terecht omdat de ontvanger het pakket kwam brengen. Excuus voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Het Adres

Keurige bezorger

Webshop top en betrouwbaar,doen wat ze zeggen,volgende dag bezorgd Bezorger beleefd en vriendelijk

Hoi Ina, bedankt voor je positieve beoordeling!

Nooit gedacht dat een en ander zo snel zou gaan! TOPshop!

Bedankt Wil, we doen ons best om alles zo snel mogelijk bij onze klanten te leveren :)

Super fijne kaarsen

Lekkere geur en heerlijk om na te kijken

Bedankt voor je beoordeling, geniet van de heerlijke geur!

Mooi cadeau, fijne service!

Mooi cadeau, fijne service!

Bedankt vor je beoordeling!

Mooi en zeer blij mee

Prima en conform mijn verwachting.

Bedankt vor je beoordeling!

Snelle levering en goed product.

Goed product! Goede communicatie en snelle levering! Toppie

Bedankt voor je positieve beoordeling!

Goede snelle levering, en goed verpakt product perfect

Gewoon goed

Gewoon een degelijke winkel. De kwaliteit van de spullen is heel goed en verzending en afhandeling is ook keurig verlopen

Fijn om te horen dat je tevreden bent!

Snelle perfecte service; heerlijke geurkaarsjes

Mooie manden !

Mooie kwalitatieve manden ze staan echt prachtig in de woonkamer ik heb er planten in gedaan . Wel aan de prijs maar ze zijn het waard. Heel blij met deze aankoop.

Bedankt voor je review, veel plezier met de schitterende manden!

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering