Vriendelijk,snel en advies van een vakman

Dank voor de uitstekende adviezen. Moest trapas van Gazelle fiets vervangen. Snelle bezorging met goede beschrijving hoe de vervanging uit te voeren. Goed eind resultaat.

ongekend

Heerlijk om iemand met zo een passie te spreken. Ik werd gebeld omdat mijn bestelling onlogisch leek, ik had artikelen besteld die niet bij elkaar pasten. Dit is iemand met passie voor het vak. ik bestel regelmatig materialen via internet maar nog nooit is er contact met mij opgenomen als ik iets bestel wat onlogisch leek. nu dus wel wat een heerlijke ervaring, SUPER gedaan dat noem ik nog een klantenservice

Een echte aanrader. Werd netjes gebeld over bestelde onderdelen dat sommige niet zouden matchen. In samenspraak netjes tot de juiste levering gekomen. Echt een topzaak met top service. Mvg

Prima service en snelle levering.

Bestelling geplaatst voor onder andere buiten- en binnenbanden voor Cortina transportfiets. Op de dag voor verzending werd netjes gebeld dat de buitenbanden toch wat smal vallen en hierdoor een andere maat binnenband te kiezen. Dit advies uiteraard opgevolgd. Bestelling kwam vandaag binnen direct alles gemonteerd en paste perfect. In het vervolg weet ik jullie te vinden!

Snelle levering, breed assortiment

Zeer tevreden over de snelle levering en het volledige assortiment. Ook voor oudere fietsen zijn er nog plenty aan originele onderdelen leverbaar. Prima kwaliteit, mijn fiets is weer als nieuw. Dank!

Excellent consumer experience, very helpful and fast fulfillment

Excellent consumer experience, very helpful and fast fulfillment. Will definitely come back when in need of spare parts for my bike

geweldige service

Na het plaatsen van de bestelling van een paar spatborden voor een Gazelle fiets, werd ik opgebeld of ik wel de juiste maat had besteld. Hierdoor is de montage ervan probleemloos verlopen. Geweldig! De levering was ook snel en efficiënt.

Super Geweldig beter kan niet!!!

Ik heb een geweldige ervaring opgedaan, ik ben zeer tevreden over Fietsparts.nl De eigenaar van de shop nam uitgebreid de tijd voor informatie en uitleg en de levering is een van de snelste die ik heb mee gemaakt. Onderdelen top spullen bedankt namens Willem.

Duidelijk site, netjes verpakt en (snel) afgeleverd.

Had buitenbanden, binnenbanden en remblokjes nodig. Wist niet precies hoe het met de maten en profielen werkt. De site geeft duidelijk weer hoe dit werkt. Eveneens met de remblokjes. Spullen waren op tijd geleverd en zeer netjes verpakt. Kwaliteit van de spullen meer dan goed. Zeer tevreden.

Goede prijzen, snel geleverd

Inmiddels al zeker vijf bestellingen gedaan in afgelopen jaren. Altijd de beste prijs die ik kon vinden en de artikelen snel in huis. Beschrijvingen duidelijk en zeer nuttig. Absoluut aanbevolen webshop!

Snel binnen , goed kunnen vinden op duidelijke website

Gazelle spatbord besteld. Zeer duidelijke omschrijving op website maakte dit eenvoudig. Snelle levering en juiste onderdeel ontvangen.

Pluspunten

Eerlijke informatie en technische hulp. Keurige snelle levering in nette verpakking.Compliment aan Kees

Pluspunten

Had onderdelen besteld en werd gebeld door de webshop dat deze niet zouden gaan passen ... Wanneer maak je dit nou mee?

Pluspunten

Uitstekende service en klantvriendelijkheid en prima producten! Ik maakte zelf een fout tijdens een tweede bestelling bij deze winkel, maar Fietsparts.nl heeft er alles aan gedaan om deze te herstellen. Klasse!

Pluspunten

Geweldig bedrijf Fietsparts. Bestel al jaren onderdelen voor onze Gazelle fietsen. Donderdagmiddag een spartbord besteld en vrijdag geleverd ondanks de kerstdrukte bij Post.NL Als je ergens niet uit kan komen krijg je netjes advies. Heel fijne zaak

Kan niet beter !!

Pluspunten

ik kom ze niet veel meer tegen, ik werd gewoon even gebeld met een advies over mijn bestelling ..... dat ik het eigenlijk niet goed besteld had. Ik had met een echte fietsenmaker te doen die ook van de praktijk wist. Prima service

iets sneller versturen als het mogelijk is....

Pluspunten

Zeer behulpzaam in het plaatsen van een bestelling. Als zij vermoeden dat er een foutje in zit, trachten ze dit op te lossen met de klant, voor de zending effectief aan te maken en op te sturen. Voorts zeer correct in de afhandeling van de bestelling. Hier krijg je echte service en waar voor je geld.

Pluspunten

Alvorens een bestelling te hebben geplaatst, heb ik eerst per email en telefoon contact gehad met Kees en over de door mij te bestellen onderdelen gesproken en waar op te letten. Kees neemt alle tijd voor je en is zeer behulpzaam en informatief. Hij ziet liever tevreden klanten dan dat er wat gertourneerd zou moeten worden. Ook indien Fietsparts.nl bepaalde onderdelen niet kan leveren, dan verwijst hij je liever naar een concurrent met het risico dat je de rest daar ook kan kopen. Heb ik niet gedaan en dus zoveel als mogelijk bij Kees besteld. Alles is peikfijn gemonteerd en de fiets rijdt weer als nieuw. Kees bedankt voor je service.

Geen!

Pluspunten

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Ik had diverse dingen besteld, incl een buitenband. Nu had ik niet goed gelezen en een verkeerde maat besteld. Ze belden me gelijk op, omdat deze band niet overeen kwam met de andere spullen die ik besteld had. Ze kwamen met een goed alternatief en stuurden deze ook netjes op. Levering was snel en heel netjes en daar de andere band goedkoper was, stond het verschil gelijk netjes terug op mijn rekening. Kortom een hele goede aanrader en ik blijf zeker klant. Ga zo door, fietsparts.nl

Pluspunten

Als klant kun je je geen betere service wensen dan dit bedrijf levert. Dit is zeldzaam aan het worden in ons land. Bedankt Fietsparts, ga zo door.

Pluspunten

Super reaktie: meteen gebeld nadat ik een probleem had met het monteren van een universele kettingkast. Helemaal goed gekomen!

Geen!

Pluspunten

Na gebeld door Fietspart.nl, reden vermoede dat ik een verkeerd onderdeel zou hebben besteld. Bleek na overleg niet zo te zijn. Service van deze webshop!

Pluspunten

snel geleverd en na mijn foute bestelling hebben zij dit keurig hersteld zeer klantvriendelijk, ook mijn dubbele verzendkosten keurig weer teruggestort zonder te vragen.

Pluspunten

8-8-2017 bestelling. Omdat ik nog een paar vragen had heb ik ze toch even gebeld. Ik werd correct en 'kortaf' te woord gestaan. De artikelen via de website besteld en die zijn met Post.NL hedenavond geleverd, keurig verpakt. De bestelde drager konden jullie leveren en met de uitleg erbij en extra boutjes was dit zeer éénvoudig te plaatsen, mijn complimenten. Van de extra boutjes heb je er maar 1 nodig omdat deze anders tegen de kettingkast aan komt. Geheel succesvol afgerond. Tip: goede vervanger voor de zwarte verf van een Gazelle Miss Grace fiets kun je krijgen bij de Action Zwart Glans spuitbus (€1,99) in ons geval. Goed ontvetten en gedoseerd aanbrengen. Resultaat is prachtig.

Iets minder zakelijk telefonisch zou prettiger zijn. Wellicht erg druk of gehaast.

Pluspunten

Excellente service, en toch een lage prijs. Ik ben zeer aangenaam verrast door de kennis, kunde em klant vriendelijkheid van dit bedrijf. Ik had wat onderdelen voor een Cabby besteld en een 16" band, Vervolgens werd ik gebeld of de band ook voor de Cabby was, want dan moest het waarschijnlijk 20" zijn. Na een hele uitleg hoe banden maten werken bleek het (uiteraard) te kloppen. Dankzij dit telefoontje heb ik vandaag de band daadwerkelijk kunnen wisselen en zit ik niet met een product waar ik niets aan heb. BEDANKT!

29 Kerkstraat Oud gastel 4751HL