Pluspunten

Bellen zelfs op om zeker te zijn dat je het juiste bestelt. Prima service.

Pluspunten

Snel en zeer klantvriendelijk. Ideal betaling (ABN-AMRO) met op computer aangesloten kaartreader lukte niet. Na enkele pogingen gestopt. Omdat site aangaf dat bestelling geplaatst was heb ik gebeld met fietsparts. Medewerker vertelde dat ABN-AMRO vaker problemen gaf en adviseerde later nog eens te proberen. Bij niet gelukte betaling werd bestelling automatisch geannuleerd. Vervolgens betaling via losgekoppelde kaartreader. Dat lukte . Werd even later gebeld door fietsparts met de vraag of ik wel de juiste kettingbladen had besteld. Bleek 2 mm verschil te kunnen zitten in de diameter. Kreeg daarna uitgebreid tekst en uitleg. Tevens een mail met tekening en duidelijke omschrijving hoe de diameter te meten. Gevraagd naar de door mij bestelde ketting, waarvan ik de kwaliteit (gezien de prijs) betwijfelde. Ik werd door de medewerker verwezen naar een kwalitatief betere ketting. Als ik deze wilde kon ik deze gewoon bestellen met vermelding dat de reeds bestelde ketting kwam te vervallen en dat de nieuw bestelde ketting onder het eerste ordernummer kon worden verzonden. Dit om extra verzendkosten te voorkomen. Bij 50 Euro vrij verzenden. De volgende morgen bestelling keurig binnen en die dag bleek ook het bedrag van de eerste ketting keurig teruggestort te zijn. Super snelle afhandeling. Er zijn wel meer goede webwinkels, maar dit is veruit mijn beste ervaring en dat ook nog eens tegen scherpe prijzen.

Pluspunten

Had onbewust verkeerd spatbord besteld. Ben gebeld en op basis van mijn extra foto's is het juiste redelijk speciale spatbord inmiddels in mijn bezit. Bedankt voor dit grondig doorvragen en goed helpen: Dit laat mij zien dat jullie niet zomaar een logistieke dozen verschuiver zijn.

Pluspunten

Zeer snelle levering en goede informatie via Track & Trace!

Pluspunten

Zowel persoonlijk, via mail, telefonisch en als webshopeigenaar een Vakman 'in fiets en nieren'. Een snelle service en wel heel degelijk verpakt.

Pluspunten

Duidelijke website. Zeer snelle levering, bestelling heel goed ingepakt !! Aanrader !!!

Pluspunten

acculader voor de Gazelle E-bike besteld,amper 24 uur later al bezorgd. supersnel .

Pluspunten

Website mooi, eenvoudig en overzichtelijk. Prima onderdelen voor een lage prijs. Vriendelijke mensen met kennis van zaken.

Pluspunten

Ik stelde een best wel moeilijke vraag en kreeg zeer snel een uitgebreide reactie. Eerste bestelling was ook perfect dus voor mijn nieuwe fiets heb ik alle accessoires ook weer bij Fietsparts besteld. Service en prijzen zijn prima, bewijst maar weer eens dat je niet altijd automatisch naar de grote ketens moet gaan.

Geen

Pluspunten

Fantastische klant beleving, ik ben zeer goed geholpen; snelle levering, behulpzaam met een goede persoonlijke benadering en zoekend naar een juiste oplossing, met een goede prijsstelling! Iets wat veel fietsen makers niet kunnen leveren, en zeker geen webshop!

Zeker niets veranderen! Ik kom terug wanneer ik meer nodig heb.

Pluspunten

Goed telefonisch advies. Duidelijke website en correcte levering. Geldt al voor meerdere bestelling in de afgelopen 2 jaar.

Pluspunten

Heel goed advies via de telefoon,'s ochtends gebeld>andere dag al in huis,echt TOP!

Pluspunten

heeft mij erg goede adviezen gegeven over welke onderdelen ik moest bestellen en de onderdelen zijn super snel thuis bezorgd.

Pluspunten

Snelle levering van besteld product en perfect op de hoogte gehouden via email over bestelproces. Product goed verpakt.

Pluspunten

Prima service. Prijs/kwaliteit top

Pluspunten

Ik kreeg bij mijn bestelling waardevol telefonisch installatieadvies, dit is online bestellen met een gouden randje!

Pluspunten

Perfect, correct en super snel geleverd. Fietsparts is een aanrader.

Ik kan geen verbeterpunten adviseren

Pluspunten

Ik had wat vragen m.b.t to onderdelen die niet zo courant waren. Een mail gestuurd, ik werd de volgende dag gebeld en kreeg voor alle onderdelen de linkjes toegestuurd. Meteen besteld en anderhalvedag later werden de onderdelen punctueel afgeleverd. Twee uur later kon ik weer rondfietsen. Chapeau

Pluspunten

Netjes verpakt prijstechnisch ook goed

Meer keus banden

Pluspunten

Goede kwaliteitscontrole en flexibele klantgerichte levering. Bij fietsparts wordt je nog behandeld als klant. Complimenten!

Pluspunten

Snelle levering, zeer goed verpakt en prima onderdelen.

Pluspunten

Snelle levering binnen 2 werkdagen. Top

Pluspunten

Top service en meedenken met de klant! Ook heeft deze meneer mij goed geïnformeerd en er niet voor gekozen om geld te verdienen maar te gaan voor kwaliteit!. Ben zeer tevreden.

Pluspunten

Uitstekende uitleg, juiste artikel na verzende foto's van de fiets. De helft goedkoper dan mijn eigen fietsenwinkel. Binnen 2 dagen binnen. Top bedrijf!

Pluspunten

Goed bedrijf waar ik zeker meer onderdelen vandaan haal voor mijn Elektrische fietsen Goede communicatie en een supersnelle en correcte levering Nogmaals bedankt Gr Spartametman uit Wageningen

Kerkstraat 29

4751HL Oud gastel