Prachtig mooi cadeau

Voor de verjaardag van mijn vriendin twee sauna handdoeken besteld omdat ze jarig was. Ik wilde een speciale tekst en stuurde hiervoor een mail met deze vraag. Dezelfde dag nog antwoord. Direct voor mezelf ook twee handdoeken besteld. Twee dagen later al in huis. Mijn vriendin was in haar nopjes met de mooi ingepakte handdoeken.

Kon niet beter!

Ik had een bestelling gedaan namens ons bedrijf voor een collega. Hiervoor had ik dus wat extra vragen, hier werd direct op geantwoord. Ook kon ik niet voor een wit badjasje kiezen, alleen voor een roze, maar bij navraag had ze deze gelukkig toch nog binnen gekregen en kon de bestelling direct worden gewijzigd. Ook werd er een leuk handgeschreven kaartje toegevoegd aan de bestelling, die overigens heel snel werd bezorgd. Super ervaring dus!

Uitstekende service en kwaliteit!

Nadat de gekozen badstofkleur niet beschikbaar was op dat moment is er meegedacht en de volgende dag lagen er 2 prachtige saunalakens met geborduurde namen thuis! Mooi ingepakt met een bedankkaartje! Top.

Snel, goede service en helemaal Top

Op de dag van bestelling al klaar! Super leuke dingen, en leuk ingepakt. Op naar een volgende bestelling! Bedankt voor de snelle, goede top service..

Prima en goede communicatie

Fijne site om iets te bestellen en als je mailt krijg je snel antwoord. En super leuke producten, ik koop hier zeker weer. Top.

PRIMA!!

Goede en uitgebreide keuzemogelijkheden. Gemakkelijk te bestellen. Heel snelle levering, prachtige kwaliteit en leuke persoonlijke boodschap.

Snel en makkelijk

Snelle bezorging en attente, leuke, persoonlijke boodschap!

Goede communicatie en service

Snelle levering, ondanks niet voorradig, snelle oplossing geregeld.

Ziet er prachtig verzorgd uit!

Een zeer professionele snelle levering.

Erg mooi verzorgd!

Snel, persoonlijk en mooi ingepakt. Echt een aanrader!

Top!!

Leuke producten en snel en netjes geleverd

mooi product en goed geregeld

het lettertype wat ik had ingegeven stond niet heel mooi ik kreeg netjes een mail met voorbeelden van de naam en welke ik graag wilde hebben. top geregeld en mooi ingepakt.

Geslaagd

Mooi geregeld

Super en snel

De bestelling vlot en mooi ingepakt ontvangen, cadeautje

Heb bij een voor mij onbekende website een bestelling geplaatst. Levering keurig netjes binnen paar dagen bezorgd. Netjes ingepakt. Communicatie per mail goed zodat je als klant op de hoogte bent van de stappen.

Snelle service in leuke verpakking

Heel tevreden over de snelle en complete service. Het kaartje en de mooie verpakking maken het extra persoonleuk!

Bestelling voldoet aan verwachtingen.

Bestelling voldoet aan verwachtingen. Prettig zaken doen dus!

Vlotte en persoonlijke levering

De website komt heel persoonlijk en prettig over. Het bestellen gaat makkelijk en de levering is volgens bestelling en binnen enkele dagen netjes ingepakt binnen.

Fantastisch mooi product

Snel antwoord op een vraag, prachtig mooi product, ingepakt als kado, dus zo te geven. Werd er blij van toen ik de handdoeken , die ook nog zeer snel geleverd werden, uit het pakket haalde. In een woord TOP!!!

Erg snelle levering en goed product

Geweldig.

Wat een top service. Handdoek met naam besteld. Zeker een aanrader, zeer netjes. En zeker met zorg gemaakt. Ze is heel persoonlijk. Wat ik super fijn vindt. Als ik weer iets nodig heb. Ga ik alles eerste naar mijn persoonleuk. Toppie!!!!

uitstekende snelle service

Snelle reactie en levering, mooie badhanddoek met persoonlijke tekst erop laten maken, supermooi geworden!!! Bedankt.

Heel erg persoonlijk!

Opnieuw een badcape besteld en de volgende dag al een positieve reactie van de ontvanger. Sneller kon het niet! Geweldige spullen en afhandeling...

Perfect... niets aan toe te voegen!

Ik ging met een nicht die in Heerde woont de eerste keer mee naar het atelier, zag alle kwaliteits producten liggen bestelde een slab. Nu ik thuis ben bestelde ik een badcape per website voor mijn nieuwe buurmeisje en kregen een hele leuke reactie van onze buren... Overzichtelijk snel en kwaliteit wat kun je meer wensen? Bedankt!

Response from the business owner

Hallo Eveline, Bedankt voor je prachtige review, ik ben er super blij mee! Fijn om te lezen dat het zo in de smaak is gevallen. Fijne dag, groet Mirjam PersoonLEUK

Super leuk en heel snel in huis!

Super leuk om ook nog een persoonlijk berichtje erbij te krijgen!

About PersoonLEUK

PersoonLEUK is dé borduurstudio die jouw cadeaus persoonlijk maakt! In eigen borduurstudio borduurt Mirjam de naam van jouw voorkeur op textiel. Een persoonlijk kraamcadeau of naamcadeau is daardoor snel gemaakt en verstuurd! Natuurlijk gratis feestelijk ingepakt en eventueel met een handgeschreven kaart erbij. Al 12,5 jaar het adres voor persoonLEUKe naamcadeaus. Tot ziens bij PersoonLEUK! Groet, Mirjam