Fantastische samenwerking

Mijn ideeën over een bijzondere foto op plexiglas in een groot formaat kon ik alleen maar met behulp van galerij bijzonder verwezenlijken. Zij hebben de tools het inzicht en de partners waarmee we aan de slag gingen. Het is geweldig mooi geworden.

Bijzonder bij Bijzonder mooi.

Het was een bijzondere ervaring. Warme en gastvrij ontvangst. Ruime keuze, goed advies en zeer goede service. Gelegenheid om het thuis te kunnen zien of het past in je interieur. Het was top. Koos en Anne-Marie uit Terheijden.

Dag Koos en Anne-Marie, hartelijk dank voor jullie mooie review! Het was leuk om met jullie mee te kijken en de foto's van het eindresultaat te zien. Het fotokunstwerk hangt prachtig in jullie keuken. Veel plezier ermee toegewenst! Groet Jacco

Geweldige eerste ervaring!

Na lang zoeken achter een origineel schilderij, kwam ik op deze website terecht. Mijn oog viel meteen op een prachtig werk met een grappige kleurrijke hond. Ik heb meteen contact opgenomen en ben op een hele fijne manier door Jacco verder geholpen. De levering verliep ook heel goed en het schilderij was stevig verpakt. Wij zijn heel tevreden met onze aankoop en raden hen aan iedereen aan. Dit zal niet ons laatste schilderij zijn. Bedankt voor de fijne ervaring!

Niet groot, maar voldoende keus

Fijn dat ze op locatie komen, zodat je het ziet of het past in je interieur. Heel vriendelijk geholpen met goed advies.

Deskundig advies en uiterst klantvriendelijk

We waren al een tijd op zoek naar een kunstwerk maar konden moeilijk een keuze maken. Dankzij het deskundige advies en de mogelijkheid om meerdere werken thuis te bekijken hebben we nu een prachtig werk. Deze mensen weten waar ze het over hebben en nemen alle tijd voor je om tot de juist keus te komen. Daarnaast is er de mogelijkheid om bij twijfel binnen 14 dagen nog te ruilen. Waar vind je deze service nog!

Mooie collectie wordt met liefde en trots gepresenteerd

Bijzonder fijn geholpen bij de keuze voor dit kleurrijke schilderij. Het laat ons steeds nieuwe elementen ontdekken. Hartelijk dank voor jullie assistentie. Truus en Gerard Verstuurd vanaf mijn iPhone

prachtig schilderij en goed geholpen

Bijzonder leuk

Gepassioneerde uiterst vriendelijke mensen

Laatst een schilderij gekocht bij deze galerie. Er werd goed naar ons geluisterd en met ons meegedacht. Er was echt aandacht voor de klant, zonder te pushen konden we alle tijd nemen terwijl we wat te drinken kregen aangeboden. Het schilderij werd gratis thuis afgeleverd, waar nog werd meegekeken naar de plek en geadviseerd werd over de juiste hoogte om het op te hangen. Kortom: een bijzonder prettige ervaring, we zouden hier zeker weer terug naar toe gaan als we weer naar een schilderij op zoek zijn.

Klantvriendelijk en deskundig advies

Uitstekend geholpen door Jacco, zeer kundig, neemt alle tijd, zeer mooie collectie. Het schilderij hangt mooi!

Prachtig kunstwerk, speciaal voor mij gemaakt

Ik zocht een kunstwerk van Cobra Art die ik nergens anders kon vinden. Bijzonder heeft deze foto op plexiglas speciaal voor mij aangevraagd en in de maat die ik wilde. Perfect!

Pluspunten

Wij liepen spontaan binnen omdat we in de buurt waren en mijn vriendin een schilderij had gezien op de website. We werden bijzonder vriendelijk ontvangen door Jacco en prima geholpen. Niks was te veel en hij nam alle tijd om met ons allerlei werken te bekijken en er werd geen enkele druk opgelegd om tot aankoop over te gaan. Tevens werd ons aangeboden om een keer met het schilderij bij ons thuis te komen om te kijken hoe het hangt.

Eigenlijk geen.

Pluspunten

We werden goed geholpen in de zaak, hadden info over de schilde gevraagd die we dezelfde dag nog kregen via de mail. Na het kopen van het schilderij was er wat onduidelijkheid en hadden we wat vragen. Hier werd snel en goed op gereageerd en er kwam ook snel een goede oplossing. Heel erg tevreden dus!

Geen idee.....

Pluspunten

Goed advies en geduld om tot een goede beslissing te komen

Pluspunten

Rustige oase, fijne sfeer, veel keuze, kopje koffie/thee, alle rust, geen haast, geen moeite teveel, vriendelijk

nee

Pluspunten

Leuke, snelle communicatie en levering. Mooie site.

Pluspunten

Nogmaals ontzettend bedankt voor het bezorgen van het schitterende schilderij. Het schilderij past perfect in onze studeerkamer en zorgt voor een geweldige ambiance (Tree of Ambiance)

Pluspunten

Lijkt wel of je "persoonlijke aandacht" krijgt. Erg leuk, voor als je wat op de website hebt besteld en toch een persoonlijk kontakt hebt gehad met de zaak.

Nee, ik zou niet weten wat

Pluspunten

Niet opdringerig Nemen alle tijd Luisteren naar klant Meedenkend over passend formaat, positionering, kleurschakeringen e.d. Kennis van zaken Prettig contact Snelle service

Pluspunten

Goed advies in de winkel, neemt alle tijd, perfecte service om met een aantal kunstwerken bij ons thuis te komen zodat we het ter plekke kunnen zien.

Het zou helemaal top zijn als ze de schilderijen thuis ophangen

Pluspunten

prima afhandeling, persoonlijke benadering en goede tips over hoe om te gaan met kunstwerk

geen

Pluspunten

Heel veel dank aan Cobie en Jacco voor hun persoonlijke benadering, geduld en zeer goede en bruikbare adviezen. Het drieluik "Gaetano" hangt prachtig! Een fantastische service; ik zal hier vast nog wel een keer iets moois gaan uitzoeken!

Pluspunten

Perfecte service en vriendelijkheid puur. Deze mensen doen veel moeite voor een goed advies.

Ik heb ze niet waargenomen.

• Personeel
  • Communicatie