Fijne en professionele hulp!

We waren al 2 jaar op zoek naar een mooi schilderij in de woonkamer en liepen bij toeval langs galerie Bijzonder! Ontzettend blij mee, want we hebben nu een prachtig werk hangen. Jacco heeft met ons meegedacht wat zou passen en is zelfs langsgekomen met het schilderij zodat we het in de woonkamer konden zien. Het meedenken en contact als bijzonder fijn ervaren!

super leuk en persoonlijk geholpen

Prachtige schilderijen en kunstwerken. Heel behulpzaam zonder aan te dringen. Twee keer bij ons thuis geweest met verschillende werken om te zien wat goed zou passen. Erg vriendelijk en persoonlijk geholpen.

Wat een fijne gallerie!

We kwamen per toeval terecht bij gallerie Bijzonder in onze zoektocht naar "wat nieuws" voor aan de muur. Iets met meer kleur, iets wat ons interieur wat meer warmte zou geven.. We zijn heel fijn geholpen. Alle tijd, in alle rust, met goed advies. Loes kwam met de werken thuis, zodat we in alle rust konden zien hoe de schilderijen die wij mooi vonden in ons huis uit kwamen. Persoonlijke aandacht van een warm en mooi bedrijf. Met als resultaat een prachtig werk aan de wand. Dank je wel!

Super ervaring bij Bijzondere Schilderijen, buitengewoon klantvriendelijk!

Wij zijn gevallen voor de Paradijsvogel van Hes, het was liefde op het eerste gezicht. Jacco nam alle tijd om ook andere werken te laten zien en heeft hiervoor mooie presentatiewanden in de galerie. Bovendien bracht hij het werk bij ons thuis, zodat we konden zien of het daar goed zou passen. Bijzonder vriendelijke service en goed advies. Het werk hangt prachtig bij onze eettafel. We zijn heel blij met onze Uil!

Bijzonder is een bijzonder fijne zaak. Jacco heeft ons voorzien van deskundig advies op een vrijblijvende manier. Zijn persoonlijke aanpak heeft geleid tot de aankoop van een prachtig schilderij voor in onze woonkamer.

Bedankt voor je mooie review Robert! Fijn om te lezen dat je het zo positief ervaren hebt! Jullie schilderij hangt prachtig. Nog veel plezier ervan toegewenst!!

Goede service en denken goed mee!

Wij zijn twee keer bij Bijzonder geweest en zijn goed geholpen. Dezelfde avond kwam Jacco de schilderijen afgeven zodat wij deze thuis konden bekijken. Wij genieten nu van twee mooie schilderijen.

Hi Richard, het was beiden keren leuk om de kunstwerken bij jullie thuis te laten zien! Een prachtige eyecatcher zowel in de gang als in jullie woonkamer. Geniet van jullie sfeervolle thuis en de kunstwerken!

Ik ben heel tervreden hoe de bestelling, levering is verlopen!

Heel tevreden! Over levertijd werd gecommuniceerd. Schilderij veilig (goed verpakt) aangekomen op de afgesproken levertijd.

Hi Josine, dank je wel voor je mooie beoordeling!! Leuk om te horen dat je blij bent met hoe alles verlopen is! Geniet van je mooie fotokunstwerk!

Geweldige service en prachtige fotokunst

We waren al lang zoekende naar iets bijzonders aan de muur in de woonkamer. Bijzonder/Jacco heeft ons geweldig geholpen. De service om thuis eerst te kijken of het schilderij/fotokunst past, was erg fijn. Zo hebben we nu prachtige fotokunst aan de muur, dat een absolute meerwaarde geeft aan de woonkamer.

Hi Sander, dank je wel!! Het fotokunstwerk komt prachtig uit in jullie interieur. Fijn om te horen dat jullie ervan genieten! Nog veel plezier ervan toegewenst!

Fijne betrouwbare servive en klantgerichtheid

We hebben 2 stukken aangekocht voor in ons huis, beide prachtig matchend met de kleuren van de ruimtes. Jacco en Loes denken ontzettend fijn mee. Het stuk van Irene Hoff is speciaal uit Bali overgekomen. We zijn er enorm blij mee!!

Hi Nanette, twee bijzondere stukken die inderdaad beiden prachtig uitkomen! Erg sfeervol en mooi in zowel jullie woonkamer als gang. Het was erg leuk om dit zo voor jullie te verzorgen! Veel plezier ervan!!

Perfect advies!

Bijzonder heeft een fantastisch goede service en ons perfect geadviseerd over de stijl en mogelijkheden wat passend is bij ons kantoor.

Hi Denise, het was leuk om met je mee te denken en kijken! Geniet ervan!!

Bijzonder heeft een fantastisch goede service en ons perfect geadviseerd over de stijl en mogelijkheden wat passend was bij ons kantoor.

Hele goede service!

Prachtige tweeluik gekocht! Snelle en duidelijke communicatie! Wordt geleverd met handige ophanghaken.

Hi Judith, hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! De fotokunstwerken hangen prachtig in jullie keuken. Leuk dat je een foto gestuurd hebt van het eindresultaat. Heel veel plezier er nog van!

Erg goed geadviseerd in het atelier alsook thuis.

Hallo Henk, bedankt voor de beoordeling! Fijn om te horen dat het advies jullie geholpen heeft. Het schilderij staat prachtig boven jullie dressoir. Veel plezier ervan!

Uitstekend geholpen en erg mooie kunst

Een collega van mij had Bijzonder Schilderijen & Fotokunst aangeraden. Een top aanrader, want we hebben een ontzettend positieve ervaring gehad. We zijn erg goed geholpen in de winkel. Er werd namelijk echt tijd voor ons gemaakt en we werden goed geadviseerd. Tevens is de eigenaar nog bij ons langs gekomen met verschillende maten, zodat we een goede keuze konden maken. Kortom, erg blij met de service en ons kunstwerk.

Hi Kim, super bedankt voor je enthousiaste en leuke review! Het was leuk om jullie te helpen en fijn dat jullie tot een mooie keuze zijn gekomen! Het fotokunstwerk staat prachtig in jullie interieur. Geniet ervan!

Prachtige kunstwerken en een persoonlijk, deskundig advies

Wij hebben zowel in de galerie als thuis een zeer goed, persoonlijk en deskundig advies gekregen van Jacco. Het was moeilijk kiezen uit de vele mooie kunstwerken. Jacco heeft een aantal werken die wij geselecteerd hadden bij ons thuis laten zien. Op deze manier kun je goed beoordelen welk werk het best in je interieur past. Zeer blij met onze uiteindelijke keuze.

Hi Joost, bedankt voor je mooie beoordeling! Het was leuk om de kunstwerken bij jullie thuis te laten zien en fijn dat jullie zo mooi geslaagd zijn! Nogmaals bedankt en veel plezier toegewenst van de schilderijen.

Mooie kunstwerken, vriendelijk geholpen!

Wij zijn zeer blij met de aankoop van ons schilderij. We werden zeer vriendelijk geholpen. Jacco kwam het schilderij persoonlijk thuisbrengen. Heel fijn geholpen. Zeer klantvriendelijk en wat een mooie schilderijen in de collectie!

Hi Lian, bedankt voor je mooie beoordeling! Leuk om jullie enthousiasme te zien en dat het schilderij zo mooi uitkomt bij jullie thuis. Bedankt voor je complimenten en heel veel plezier ermee toegewenst!

‘Groei’ in het kiezen van een passend schilderij

Nieuw huis en tja er moet toch iets aan de muur; het is nog niet af. We reden toevallig langs het atelier, toch maar even kijken. Je weet maar nooit. Na 5 minuten contact en wat vragen ontspinde zich een zoektocht langs schilderijen die aansloten bij wat we ‘ongeveer’ zochten. 3 waren het mooist en enkele dagen later hingen ze 1 voor 1 aan de muur. Vrijblijvend, kopen was geen verplichting. Heel relaxed en het proces ontwikkelde zich naar een keuze. Het was duidelijk: ‘Groei’ van Kathalijne Hes. Groots en geweldig. Wellicht vinden we ook nog een klein uiltje. Dank voor de begeleiding. Geslaagd bij Bijzondere Schilderijen!

Dag Rob, hartelijk dank voor je mooie review! Het was leuk om de werken bij jullie thuis te laten zien. Leuk om te zien en horen dat jullie blij zijn met jullie mooie schilderij! Hij staat prachtig. Geniet ervan!

Prettig en professioneel. Bijzonder goed!

We hadden al lang een specifiek schilderij op het oog. In de Gallery werden we goed geholpen. De eigenaresse kwam naar ons toe om advies te geven over de plaats en hoogte waar het het beste kon hangen. Ook dacht ze mee voor eventuele andere werken. Ik kon merken dat ze echt in ons belang dacht en oprecht advies gaf. Dat was heel prettig. Op haar aanraden hebben we zelftests een tweede schilderij op zicht gehad en inmiddels ook gekocht. Kortom: als je professioneel advies wil en een heel mooi schilderij, en je hier aan het juiste adres. Bijzonder goed!

Dankjewel Maartje, We hebben jullie met heel veel plezier geholpen. De twee werken stonden ook echt prachtig bij jullie thuis. Groet Galerie Bijzonder

Op je gemak jouw ideale schilderij vinden

Wij lopen al jaren bij Bijzondere Schilderijen naar binnen en ze hebben diverse verschillende soorten kunst. Wij worden aangetrokken door de fotokunst die ze verkopen en onlangs vielen alle puzzelstukken op hun plaats en hebben we ons schilderij gevonden. Bij de beslissing werd ons het advies gegeven om niet de hoogglans maar de gematteerde uitvoering te nemen, wat een super advies is gebleken. Wij komen hier zeker nog vaker terug op zoek naar nog meer mooie kunst.

Hi Raymond, heel erg bedankt voor de mooie review! Leuk om te lezen dat jullie blij zijn met het fotokunstwerk en het advies! Fotokunst is beschikbaar in zowel glanzende als in matte uitvoering. Zowel in de glanzende als de matte uitvoering zijn de werken prachtig. Gezien jullie wensen paste de matte uitvoering het beste bij jullie. Heel veel plezier ermee toegewenst en tot de volgende keer!

Op een zaterdagmiddag lopen we binnen bij "Bijzonder". Deze naam doet de winkel eer aan. Wat een prachtige schilderijen. Jacco gaf deskundig advies en nam alle tijd voor ons. Fijn dat we een aantal schilderijen thuis mochten bekijken. We hebben gekozen voor LA Woman. Het schilderij is een echte eye catcher. We zijn er super blij mee!

Hi Luuk, leuk om je mooie compliment te lezen! Dank je!! En fijn om te horen dat het advies je geholpen heeft en jullie superblij zijn met jullie kunstwerk. LA Woman hangt prachtig boven jullie bank. Geniet ervan!

Over Bijzonder - Schilderijen & Fotokunst

Prachtige, unieke schilderijen en bijzondere fotokunst op plexiglas en dibond. Galerie Bijzonder is een prettige galerie met enthousiaste lokale, nationale en internationale kunstenaars en fotografen. Bezoek onze galerie in Breda of bestel je favoriete kunstwerk online. Gratis bezorging en 14 daagse op zicht garantie!