Mooi kunstwerk met goede hulp van Bijzonder

We zijn ontzettend blij met deze fotokunst aan de muur! Het orginele werk straalt rust uit maar brengt tegelijkertijd de kamer tot leven. Precies wat we zochten. Bedankt voor jullie klantvriendelijke hulp daarbij!

Response from the business owner

Hi Paulien, bedankt voor je enthousiaste reactie! Leuk om te horen dat het fotokunstwerk precies doet wat jullie ermee op het oog hadden! We hebben jullie met plezier geholpen :-) Fijn dat jullie goed geslaagd zijn. Heel veel plezier er nog van! Groet Jacco

Vlotte en fijne levering voor een prachtig stuk aan de muur.

Vlotte, fijne en persoonlijke levering aan huis. Ze denken mee over de plaats en de plaatsing. Je krijgt de tijd om een keus te maken, fijn!

Response from the business owner

Hi Saskia, hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Leuk om te lezen! Veel plezier nog van jullie mooie schilderij! Groetjes Jacco

Divers assortiment en deskundig advies

Hele prettige zaak, niet heel groot maar voldoende keuze mogelijkheden tussen schilderkunst en fotowerken. Deskundig advies. Er wordt goed meegedacht met de wensen van de klant. We voelden ons als leken op het gebied van kunst zeer welkom en serieus genomen met al onze vragen/wensen. Al met al een prettige ervaring en een mooie aankoop rijker!

Response from the business owner

Hi Pascal, bedankt voor je mooie review! Leuk om te lezen dat het bezoek goed bevallen is en het advies werd gewaardeerd :-) Het fotokunstwerk hangt erg mooi boven jullie bank. Veel plezier ermee toegewenst!

Leuke ontvangst en mooie werken

We zijn vriendelijk ontvangen en hebben samen een mooi en perfect passend werk uitgekozen. Afhandeling en bezorging gingen volledig volgens afspraak.

Response from the business owner

Hi Edwin, bedankt voor de mooie beoordeling! Het werk komt inderdaad prachtig uit bij jullie! Leuk om dit te zien via de toegestuurde foto. Bedankt en nogmaals veel plezier ermee toegewenst!

Professioneel, vriendelijk en behulpzaam

We waren erg blij met het professionele advies van Jacco van Bijzonder. Hij dacht goed mee over de keus van het kunstwerk. Hij beantwoordde onze vragen vlot en vriendelijk op de mail. Daarnaast was het heel fijn dat we in de winkel een zelfde kunstwerk in 2 verschillende materialen konden zien, zodat we tot een wel overwogen keus konden komen.

Response from the business owner

Hi Angela, hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Leuk om te horen dat jullie blij zijn met jullie mooie fotokunstwerk en het advies! Het was leuk om met jullie mee te denken. Het staat prachtig in jullie interieur. Veel plezier ermee toegewenst! Groet Jacco

Een prachtig kunstwerk aan de muur en goede service!

Het fotokunstwerk is prachtig en de service uitstekend!

Response from the business owner

Hi Ingrid, bedankt voor de mooie review! Fijn dat je van het kunstwerk geniet!!

Fantastische samenwerking

Mijn ideeën over een bijzondere foto op plexiglas in een groot formaat kon ik alleen maar met behulp van galerij bijzonder verwezenlijken. Zij hebben de tools het inzicht en de partners waarmee we aan de slag gingen. Het is geweldig mooi geworden.

Response from the business owner

Dag Angela, we hebben je met alle plezier geholpen! :-) Leuk om te horen dat jullie er blij mee zijn! Veel plezier ervan!

Bijzonder bij Bijzonder mooi.

Het was een bijzondere ervaring. Warme en gastvrij ontvangst. Ruime keuze, goed advies en zeer goede service. Gelegenheid om het thuis te kunnen zien of het past in je interieur. Het was top. Koos en Anne-Marie uit Terheijden.

Response from the business owner

Dag Koos en Anne-Marie, hartelijk dank voor jullie mooie review! Het was leuk om met jullie mee te kijken en de foto's van het eindresultaat te zien. Het fotokunstwerk hangt prachtig in jullie keuken. Veel plezier ermee toegewenst! Groet Jacco

Geweldige eerste ervaring!

Na lang zoeken achter een origineel schilderij, kwam ik op deze website terecht. Mijn oog viel meteen op een prachtig werk met een grappige kleurrijke hond. Ik heb meteen contact opgenomen en ben op een hele fijne manier door Jacco verder geholpen. De levering verliep ook heel goed en het schilderij was stevig verpakt. Wij zijn heel tevreden met onze aankoop en raden hen aan iedereen aan. Dit zal niet ons laatste schilderij zijn. Bedankt voor de fijne ervaring!

Niet groot, maar voldoende keus

Fijn dat ze op locatie komen, zodat je het ziet of het past in je interieur. Heel vriendelijk geholpen met goed advies.

Deskundig advies en uiterst klantvriendelijk

We waren al een tijd op zoek naar een kunstwerk maar konden moeilijk een keuze maken. Dankzij het deskundige advies en de mogelijkheid om meerdere werken thuis te bekijken hebben we nu een prachtig werk. Deze mensen weten waar ze het over hebben en nemen alle tijd voor je om tot de juist keus te komen. Daarnaast is er de mogelijkheid om bij twijfel binnen 14 dagen nog te ruilen. Waar vind je deze service nog!

Mooie collectie wordt met liefde en trots gepresenteerd

Bijzonder fijn geholpen bij de keuze voor dit kleurrijke schilderij. Het laat ons steeds nieuwe elementen ontdekken. Hartelijk dank voor jullie assistentie. Truus en Gerard Verstuurd vanaf mijn iPhone

prachtig schilderij en goed geholpen

Bijzonder leuk

Gepassioneerde uiterst vriendelijke mensen

Laatst een schilderij gekocht bij deze galerie. Er werd goed naar ons geluisterd en met ons meegedacht. Er was echt aandacht voor de klant, zonder te pushen konden we alle tijd nemen terwijl we wat te drinken kregen aangeboden. Het schilderij werd gratis thuis afgeleverd, waar nog werd meegekeken naar de plek en geadviseerd werd over de juiste hoogte om het op te hangen. Kortom: een bijzonder prettige ervaring, we zouden hier zeker weer terug naar toe gaan als we weer naar een schilderij op zoek zijn.

Klantvriendelijk en deskundig advies

Uitstekend geholpen door Jacco, zeer kundig, neemt alle tijd, zeer mooie collectie. Het schilderij hangt mooi!

Prachtig kunstwerk, speciaal voor mij gemaakt

Ik zocht een kunstwerk van Cobra Art die ik nergens anders kon vinden. Bijzonder heeft deze foto op plexiglas speciaal voor mij aangevraagd en in de maat die ik wilde. Perfect!

Pluspunten

Wij liepen spontaan binnen omdat we in de buurt waren en mijn vriendin een schilderij had gezien op de website. We werden bijzonder vriendelijk ontvangen door Jacco en prima geholpen. Niks was te veel en hij nam alle tijd om met ons allerlei werken te bekijken en er werd geen enkele druk opgelegd om tot aankoop over te gaan. Tevens werd ons aangeboden om een keer met het schilderij bij ons thuis te komen om te kijken hoe het hangt.

Eigenlijk geen.

Pluspunten

We werden goed geholpen in de zaak, hadden info over de schilde gevraagd die we dezelfde dag nog kregen via de mail. Na het kopen van het schilderij was er wat onduidelijkheid en hadden we wat vragen. Hier werd snel en goed op gereageerd en er kwam ook snel een goede oplossing. Heel erg tevreden dus!

Geen idee.....

Pluspunten

Goed advies en geduld om tot een goede beslissing te komen

Geen

Pluspunten

Rustige oase, fijne sfeer, veel keuze, kopje koffie/thee, alle rust, geen haast, geen moeite teveel, vriendelijk

nee

Pluspunten

Leuke, snelle communicatie en levering. Mooie site.

Pluspunten

Nogmaals ontzettend bedankt voor het bezorgen van het schitterende schilderij. Het schilderij past perfect in onze studeerkamer en zorgt voor een geweldige ambiance (Tree of Ambiance)

Pluspunten

Lijkt wel of je "persoonlijke aandacht" krijgt. Erg leuk, voor als je wat op de website hebt besteld en toch een persoonlijk kontakt hebt gehad met de zaak.

Nee, ik zou niet weten wat

Pluspunten

Niet opdringerig Nemen alle tijd Luisteren naar klant Meedenkend over passend formaat, positionering, kleurschakeringen e.d. Kennis van zaken Prettig contact Snelle service

Geen

About Bijzonder - Schilderijen & Fotokunst

Prachtige, unieke schilderijen en bijzondere fotokunst op plexiglas en dibond. Galerie Bijzonder is een prettige galerie met enthousiaste lokale, nationale en internationale kunstenaars en fotografen. Bezoek onze galerie in Breda of bestel je favoriete kunstwerk online. Gratis bezorging en 14 daagse op zicht garantie!