Snel het juiste product op tijd geleverd.

Via de website een nieuw wasmachineslot besteld. Het juiste type was makkelijk te controleren via het type nummer. Daarna snelle levering van het slot. Prima service tegen een goed prijs.

Producten zijn snel geleverd. Onderdelen zijn van goede kwaliteit. Mijn wasmachine werkt weer zoals het hoort! Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Snel goed. Super

Zoals het hoort bestellen ,betalen en thuis bezorgd krijgen . En het past

Product vlot ontvangen!

Iets besteld en snel binnen. Super contact gehad! Ik raad iedereen aan hier te bestellen!

Snel, netjes en kwaliteit

Dank voor de snelle en nette bezorging van onze vaatwas arm.

Geen geld terug bij retour want aangesloten?

Bij retour onderdeel, geen geld terug. Want? Volgens de retour afdeling is het onderdeel aangesloten geweest. Helemaal niet! Onderdeel was niet nodig want zekering defect. En dan So what? Onderdeel werkend en in dezelfde staat retour. Heb dit nog nooit meegemaakt. In alle jaren dat ik repareer. Er bestaat zoiets in het concumenten recht als redelijk gebruik en zicht periode. Het onderdeel kwam in een krakkemikkige doos zonder dempings materiaal, zonder factuur. Leek eerder op 2e hands. Geen antistatische zak, niets. Krijg de onderdelen bij andere bedrijven wel zo binnen. Maar ja corona en onderdelen schaarste. Denk bestel eens bij onderdelen expert. Als men zoveel waarde hecht aan kwaliteit dan zou ik daar mee beginnen. Niet met eerlijke mensen een poot uit draaien. En nu? Welles nietes? Of nette oplossing?

Onderdeel snel geleverd

Juist onderdeel gevonden op overzichtelijke site. Snel geleverd door GLS.

Snelle levering.

Goede snelle levering.

tevreden

Topservice binnen één werkdag

Ik heb hier een onderdeel besteld voor onze Siemens oven. Toen we het onderdeel ontvingen was het kapot gegaan tijdens transport. We hebben hierover een mail gestuurd en foto’s toegevoegd. Binnen 1 werkdag ontvingen we het nieuwe onderdeel alsnog via de post. Top!

geweldige service

Het door mij bestelde wasmachine onderdeel werd zoals beloofd binnen 24 uur bezorgd. En ook mijn tel gesprek met de balie medewerker was super een persoon die wist waar hij over sprak. verpakking was gewoon goed!!!!!! Allemaal bedankt Prettige feestdagen Gr Koos Westphal

Super snelle levering

Snel geleverd, goeie prijs

Bij twijfel dat ik het goede artikel zou bestellen, eerst gemaild, zeer snel antwoord ontvangen. De levering duurde 1 dag lager vanwege drukte bij PostNL. Gebeld, kreeg meteen reactie. Goede service.

Goed snel geleverd top

Er is een goede keuze in de juiste onderdelen en de levering is ook snel.

Goed en snel

Snel met leveren

snelle levering conform afspraak

xx

Beste prijs, snelle levering

Nieuwe bestekmand voor vaatwasser besteld: bij Onderdelen Expres origineel onderdeel voor €15,- minder dan bij andere aanbieders en volgende dag geleverd.

Het zoeken op internet wat te doen aan storing 'E15' duurde langer dan bestellen van het onderdeel. Netjes geleverd binnen 24 uur.

Zo hoort service te zijn!

Vraag stellen, juiste antwoord krijgen, & do what we promise.....

Snel en correct

Dinsdag besteld volgende dag in huis en gebruiksklaar. Mooie snelle levering.Top en graag tot de volgende bestelling .

Geeldig

Juiste tijd en dag geleverd

Bedrogen

Ik bestelde een thermostaat voor mijn koelkast via de juiste gegevens van het toestel. De afbeelding kwam overeen met mijn thermostaat maar in ontving een ander artikel dat niet kon gebruikt worden. Heb het foute artikel terug gezonden en ontving, na navraag, pas 9 weken later een terugbetaling. De terugbetaling bevatte echter maar het bedrag van het artikel. Beide verzendkosten heb ik zelf kunnen ophoesten. Dit heeft mij meer dan € 18 gekost voor ...... NIETS door slechte aanbieding (verkeerde foto bij artikel). NOOIT MEER