Snelle nette levering

Correcte levering

Snelle en correcte levering

levering was goed op tijd!toestel werkt terug.

alles oke!

Volledig overweldigt

Het juiste artikel de volgende dag binnen. Bizar gast.

Snel en in goede orde ontvangen

Snel en alles zo als besteld ontvangen. Erg tevreden over deze goede service.

Prima ervaring

Wieltjes voor de vaatwasser bestel

Supersnelle levering en netjes ingepakt!!

Top Top Geleverd !

Goede en snelle service !

Zeer snelle levering en goede prijs

Vlotte bestelling, correct geleverd!

Vlotte bestelling, correct geleverd!

Prima ervaring!

Snelle levering, goed product

Levering was een uur te laat.

Verder geen aanmerkingen

Ik bestelde een schokbreker voor een wasmachine omdat deze was afgebroken. Kort na mijn bestelling werd ik gebeld door een medewerker van de onderdelenexpert. Of mijn bestelling wel klopt. Er worden er meestal twee besteld? Dit triggerde mij om de andere schokbreker ook even goed te controleren. Deze bleek inderdaad ook niet meer goed te functioneren. Gelijk teruggebeld en ook de tweede bijbesteld. Dit kon in dezelfde verzending nog mee. Dus geen extra verzendkosten. En de volgende dag kon ik de machine in één keer goed repareren. Top Service dus!

Volgende dag geleverd👍

Nieuwe wieltjes besteld voor korf vaatwasser. De volgende dag zaten ze er al op.

Snelle levering, prijs kwaliteit verhouding goed.

Prima ervaring.

Alles super goed

Goede site en snelle levering

Aanbevolen voor onderdelen

Bijzonder snelle levering naar België van een perfect passend en werkend product.

Duidelijk in het juiste product te vinden en snelle levering.

V snaar van me droger overleden. Merk en type nummer goed te vinden op de site en product was snel besteld en geleverd volgende dag was het al binnen .

Vlotte en uitstekende service.

Vlotte en uitstekende service....namiddag besteld....dag er na in de voormiddag geleverd...

Snel reactie bij vragen. Goede prijs. Fijne site.

Gewoon goed hoor!

Adequaat en snel

Ik bestelde een circulatiepomp voor de wasmachine. De levering was snel, het product goed verpakt en was van uitstekende kwaliteit.

ook na verkeerde adressering, na telefonisch contact direct en accuraat zonder aarzeling wederom aangeboden.

Netjes verzorgd

prima service

makkelijk en snel geleverd.