goed uitgebreide keuze en snelle levering

Veel keuze van ook oudere modellen stofzuigers en snelle levering. Top.

Snelle levering, goed product

Onze wasmachine ging niet meer op deurvergrendeling. Op deze site een nieuwe deurrelais besteld. En incl. verzendkosten nog geen 14 euro kwijt en de wasmachine draait weer. Super en ook nog eens binnen 2 dagen in huis!

Goed goedkoop en snel

Goed goedkoop en snel

Moeizaam

Kon het onderdeel moeilijk vinden op de website. Heb telefonisch contact gehad maar ook die persoon wist het niet zeker. Had alle nummers wel van de wasmachine maar toch was het onderdeel moeilijk te vinden.

Correcte afhandeling

tot nu toe zoals het hoort. moet onderdeel nog plaatsen.

Geachte C, Spijtig te moeten horen dat u een klacht heeft over ons bedrijf. Wij reageren op werkdagen altijd binnen 24 op alle E-mails. Wij zijn tijdens kantoor uren telefonisch bereikbaar op 0486-425215. Als u wilt kunt u contact met ons opnemen. Aftersales team, OnderdelenExpert

Zeer Goed

Snelle correcte levering voor een lage prijs. Zeer tevreden!

Voel me vreselik genaaid

Moest 7 euro voor mijn bestelling aan verzendkosten betalen, en hij werd gewoon via brievenbus post verstuurd. Was met spoed nodig, helaas gaat nog wel een paar dagen duren. Voel mij best wel genaaid, voor dat geld verwacht je pakketenpost. Doe ik ook niet meer

Geweldig!!

Koolborstels zijn geleverd en de wasmachine is gefixt!! Bedankt!!

snel en goed

Mijn koelkastscharnieren kwamen volgende ochtend per GLS binnen op mijn pickup place. Onderdelen waren makkelijk te installeren en van goede kwaliteit.

Duidelijke site. Snel gevonden wat ik moest hebben. Snel geleverd.

Vlug

Supersnelle kevering!!!

Vlotte levering

Vlot

Eenvoudig en snel

Binnen enkele dagen had ik het bestelde onderdeel in huis.

Goede kwaliteit

Snel bezorgd

Snel het juiste onderdeel

Snelle levering, fijne website

Ik had mijn rubber van mijn wasmachine kapot, kon makkelijk vinden via de website vinden welke ik nodig heb. De volgende dag direct geleverd

niets op aan te merken

supersnelle levering

Lange levertijd door corona

Vlot om te bestellen maar ik heb 17 dagen moeten wachten op bestelling. Paar keer gebeld omdat stekker ontbrak maar dat hebben ze snel opgelost. Onderdeel vaatwasser vervangen en werkt weer prima.

beetje dubbel.

Ik had er wasmachine verhogers besteld. Deze binnen gekregen en er misten 2 onderdelen. Deze werden, na een mail van mij, netjes opgestuurd. Maar toen we de kastjes in elkaar hadden gezet bleken deze schots en scheef. De laden liepen vast op elkaar. en ook het materiaal is absoluut niet water bestendig. Terwijl het wasmachine verhogers zijn. Na een mail waar geen reactie op kwam uiteindelijk terug gestuurd.En wel netjes mijn geld terug ontvangen. Maar ik zou dit artikel zeker niet aanraden.

Snelle nette levering

Correcte levering

Snelle en correcte levering

levering was goed op tijd!toestel werkt terug.

alles oke!

Volledig overweldigt

Het juiste artikel de volgende dag binnen. Bizar gast.