Snel verstuurd en het juiste onderdeel.

Snel gevonden op de website

Prima, was de volgende dag in huis.

supersnelle levering

duidelijke instructies, snelle levering en goedkoop

Top service.

Geweldige service.

Snel t goede product

Wieltjes voor vaatwasser besteld. Goedkoopste en snel geleverd.

Voor 4 uur besteld en keurig de volgende dag in huis Ik heb 2x een onderdeel besteld en allebei de keren de Volgende dag in huis super.

Uitstekende service.

Eerst niet gekregen volgens de beschrijving en verwachting, maar ze hebben uitstekend het probleem opgelost. Ze luisterden serieus naar het probleem en hadden het probleem opgepakt, waarna ze het juiste product gratis hebben nagestuurd. Alles goed en snel verholpen. Top!!!

Levering op tijd zoals afgesproken.

Levering helemaal correct.

Misleidende afbeelding en productbeschrijving.

L.S. Jammer dat mij niet datgene gestuurd is wat op de foto afgebeeld staat. Bij de productspecificatie staat merk Miele. Voor mij gevoel heb ik een product geschikt voor Miele ontvangen. De twee stroken filters hebben niet de kunststof uiteinden om ze in te haken en de naad af te sluiten. Nu moet ik de oude de kunststof uiteinden hergebruiken bij het bestelde product. Dit is niet wat ik had verwacht. Dus kan ik (nog) geen positieve feedback geven. In afwachting van de reactie op mijn email van 9-6

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Meteen het juiste product

Goede kwaliteit en meteen de volgende dag al geleverd

Precies wat ik zocht

Via de uitstekende zoekhulp op de website exact de juiste onderdelen gevonden. Snelle levering ook.

Snel en goede prijs

De artikelen zijn snel en voor een goede prijs geleverd.

Perfect van bestelling tot levering.

No nonsense, duidelijk omschreven, scherpe prijs en snelle levering.

Goeie en snelle betrouwbare site.

Ik was er tevreden mee alleen PostNL is altijd zo traag als wat. Zou beter zijn als ze ook met andere koerierdiensten zaken mee doen.

Heerlijk lekker snel geleverd

Gewoon een dag later in huis . Misschien niet de goedkoopste maar gewoon het goede product en snel geleverd

Duidelijke site snelle levering

Goede productomschrijving, eenvoudig bestellen, goede prijzen, snelle levering.

Gewldig

Vandaag besteld, morgen in huis. Fantastisch. Soms kun je niet zonder een elektrisch apparaat.

Misleiding

Ik had een verhoger besteld en die voldeed niet, want hij ramde mijn wasmachine eraf. Vervolgens super aardig voorstel omdat ze wel vaker slechte recensies hadden van die verhoger om hem terug te sturen en geld terug te krijgen, een nieuwe te ontvangen, aangezien er uit t verleden ook slechte leveringen waren of terug te sturen en een duurdere goeie te kopen. Ik ging voor de laatste optie en nu krijg ik mijn geld van de 1e niet terug. Waardeloos..

Snel geleverd en duidelijke website

snel goed en goede prijs.

makkelijke te vinden op snel geleverd past goed.

Makkelijk zoeken op typenummer

Kapotte zakhouder stofzuiger. Binnen korte tijd opgezocht op de site en was heel snel bezorgd

Geen onzin

Ik vond wat ik zocht en kreeg het snel thuisbezorgd.

Telefonisch contact gehad en goed geholpen met mijn vraag. Goede service en een snelle levering.