Snellere levering van het product dan dat in eerste instantie werd vermeld

Goed advies en snelle levering

Goede en snelle service.

Via het typenummer snel de juiste onderdelen te vinden en het bestellen en bezorgen ging net zo vlot. Keurig.

Wasmachine gerepareerd, maar 'fraude'.

Foto op de site laat een origineel Miele onderdeel zien. Wat geleverd wordt is n i e t origineel. De prijs op andere sites voor ditzelfde onderdeel is 30%. De prijs als ik bij Miele zelf bestel is 200%. Ik had ditzelfde onderdeel ipv voor €30 voor €10 kunnen kopen. Feitelijk liegen jullie met de foto!!!!

Snelle correcte levering

In 1 dag geleverd, prima ervaring !

Super snelle aflevering en een aangenaam koopervaring.

Producten zijn goed geprijsd en het plaatjes van de componenten zijn

Fantastische service!

Het onderdeel, dat ik in het weekend besteld had, was er reeds op dinsdag. Ondanks de degelijke verpakking zaten er krassen op, vermoedelijk zo geleverd door de fabrikant. Er werd onmiddellijk gereageerd op mijn mail met afbeelding van het beschadigde product. Op vrijdag van diezelfde week had ik reeds een vervang product, geleverd in perfecte staat. Uitstekende communicatie en top service van OnderdelenExpert. Hier bestel ik zeker opnieuw!

Slecht

Op een vrijdag besteld (om 14:00). Volgens de site levering volgende dag (zaterdag) bij een winkel (bewust niet gekozen voor thuis levering, omdat de levering dan pas maandag zou zijn). Echter pakket wordt pas verstuurd op zaterdag en is pas dinsdag op te halen in de winkel. Geen track en trace ontvangen. Na bellen onbeleefde medewerker aan de lijn die het ook niet wist en ook geen enkel excuus. Ook niet na mail van mij achteraf.

Uitstekend geregeld fijne site

Prima verzorgd

Snel, goed en de prijs is meer dan oké

Het zoeken naar de betreffende wasmachinedeurgreep ging heel voorspoedig, heldere beschrijving. Leveren in 1 dag. Helemaal prima voor een hele goede prijs-kwaliteit. Volgende keer weer.

Betrouwbaar bedrijf

Makkelijke website, snelle verzending

Goed te woord gestaan en snel geleverd top

Van alle webwinkels was dit de enige waar ik zeker was van de specs.

Lang gezocht naar het juiste onderdeel. Bij Onderdelenexpert was ik zeker van hetgeen ik nodig had. Een dag later zat het al in mijn brievenbus.

Geweldig goed!

Goed en vlotte levering binnen 24 uur en de kwaliteit van het onderdeel was goed.

Product besteld en binnen 24 uur in huis

Super snelle levering

Het product staat goed omschreven en vandaag besteld morgen in huis

Top materiaal

Heel vlot geleverd zodat de spullen in de koelkast weer gekoeld worden.

Top.

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Vlot geleverd en redelijke prijzen

Vlot geleverd en redelijke prijzen. Geen ervaring met klantenservice/contact.

Prima, no nonsens, snel

Goede service en snelle levering

Goede uitleg t.a.v. welk onderdeel ik moest hebben. Met twee dagen onderdeel in huis.

Goed produkt. Snelle levering.

Product voldoet aan die an Miele. Echter zit wat strakker dan het origineel.

Prima ervaring

Prima ervaring: vlotte bestelling, vlot bezorgd.