Laden reviews...
Laden reviews...
5 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen gemengde ervaringen met productnauwkeurigheid en leveringen. Sommige klanten melden foutieve artikelen en problemen bij terugbetalingen, terwijl enkelen snelle reacties prijzen. Over het algemeen ligt de nadruk op duidelijke productomschrijvingen en eerlijke retourafhandeling. Er is ruimte voor verbetering in de nauwkeurigheid van leveringen en de klantenservice.
Pistoolgreep merk Miele besteld en als origineel betaald (€ 32,99). Merkloos pistoolgreep gekregen, ze kunnen geen Miele leveren. Ze weigeren de verzendkosten terug te betalen omdat die altijd voor de consument zijn, ook als er sprake is van een defect. In ons geval was het geen defect artikel, we zijn gewoon misleid. Op de site staat duidelijk Miele, en de prijs is er ook naar. Blijf weg van deze site als je nare ervaringen wilt voorkomen!
Beveelt niet aan
5 February 2026
Sjaak
Schagen
Ik heb hier vaatwasserwieltjes besteld. Het product was anders dan de foto. Bij mailcontact aangegeven dat het een verkeerd product was, dit werd beantwoord met dat het goede product was en het gewoon klopte. Na verder contact werd verteld dat ze toch maar de foto op de webshop hebben veranderd. Vervolgens gevraagd naar mijn geld terug inclusief verzendkosten aangezien het product verkeerd was (vastgesteld door het veranderen van de foto). Ik zou het bedrag gecrediteerd krijgen als ik het retourbeleid volg. Nu heb ik dus niet de verzendkosten terug gekregen ondanks dat bij non-conformiteit de verzend en retour kosten op de verkoper vallen.
Beveelt niet aan
4 February 2026
Floor
Beek-ubbergen
2 onderdelen besteld voor onze vrieskast begin januari. Snel bericht gekregen dat de bestelling was aangeboden aan GLS. Vanwege het winterse weer liet de bezorging even op zich wachten. Dit was overmacht.Bestelling uiteindelijk mogen ontvangen in goede staat. Bedankt hiervoor.
Beveelt aan
18 January 2026
Jan Dirk
Schraard
Geachte, Ik had een probleem met mijn wasmachine Miele, telefonisch perfect geholpen. Klein technisch probleempje, mailtje gestuurd , alles in orde. Het is zo fijn als het zo kan werken, heerlijk, een topper ! Met vriendelijke groeten, Jan
Beveelt aan
19 December 2025
Jan
Brasschaat
Ik had een V-snaar voor een Miele wasdroger gekocht. De snaar zou van Miele zelf zijn. Het artikelnummer en EAN nummer kwam overeen met die van Miele en op de foto van OnderdelenExpert is ook het Miele logo en artikelnummer op de snaar afgebeeld. Echter de snaar die ik ontvangen heb is van het merk Optibelt. De snaar komt niet overeen met de foto. Als ik wist dat ik een Optibelt snaar zou ontvangen zou ik het elders besteld hebben want dat had de helft van de aankoopprijs gescheeld. Ik wilde juist het originele onderdeel hebben. Ik zou het nu kunnen retourneren, maar dan zit ik nog dagen met een kapotte wasdroger. Bovendien begrijp ik van andere reviews dat ik mogelijk zelf de retourneerkosten moet betalen. Dat ga ik dus niet doen. Ik zal hier niet opnieuw bestellen en ik raad iedereen af om hier (originele) onderdelen te kopen.
Beveelt niet aan
15 August 2025
Jelle
Almere
Beste Jelle,
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
U had de snaar ook kostenloos kunnen retourneren.
Maar u kiest ervoor om de snaar te houden.
Dan kunnen wij ons niet meer verweren helaas.
Wij adverteren dat de onderdelen geschikt zijn voor Miele.
Dat is wat anders dan dat het origineel van Miele is.
Indien de snaar nog niet gebruikt is kan deze nog steeds retour.
Neem dan even contact met ons op dan komt dit goed.
Snel levering en prima kwaliteit
Beveelt aan
13 February 2025
Micheline
Denderhoutem
Goede kwaliteit, en snelle levering TOP!!!
Beveelt aan
12 February 2025
Anne
Drachten
Prijs/kwaliteit, binnen 2 dagen ontvangen.
Beveelt aan
9 February 2025
Reco
Lochem
zeer tevreden
Beveelt aan
8 February 2025
henk
Kring van Dorth
Het werkt weer prima
Beveelt aan
7 February 2025
Bennie
Beltrum
Perfecte levering en correct onderdeel
Beveelt aan
6 February 2025
Wally
Brasschaat
Prima prijs kwaliteit verhouding
Beveelt aan
16 January 2025
San
G-A
Onderdeel voor de afzuigkap besteld, deze deed het niet dus retour gezonden. Nu schijnt er ergens in de reglementen te staan dat de retour gezonden onderdelen niet aangesloten mogen zijn geweest. Maar hoe moet je dan controleren of het werkt? Dit geintje kost mij bijna €170,- plus daar nog bij €7,50 voor retour zenden. Nooit meer iets bestellen bij deze tent!
Beveelt niet aan
13 December 2024
Andre
Remie
Deurslot wasmachine defect. Ojee... Onderdeel snel gevonden op de website en supersnel in huis. Reparatie trouwe Bosch was goed te doen. Gelukkig kunnen we weer wassen!
Beveelt aan
10 December 2024
Paul
Culemborg
Had ik maar eerder op de knop van reviews gekeken om te lezen, want precies dezelfde ervaring als onderstaande. Ze melden snel het pakket aan, om vervolgens van GLS op de dag van levering een bericht te krijgen dat ze niets kunnen leveren want ze hebben niets. Vervolgens zelf contact gezocht met Onderdelenexpert.nl en "oepsie, we hebben het helemaal niet op voorraad, volgens de leverancier (-waar ik niets mee van doen heb-) is het er misschien op 3 januari weer". Dan lieg je dus door het pakket aan te melden, want het pakket bestaat niet. Dan weet je dus 3 dagen lang dat de klant thuis blijft en iets verwacht dat niet gaat komen. En dan lieg je dus op je website dat het op voorraad is. En het is niet dat we onderdelen bestellen omdat iets het nog zo goed doet, het is niet het zoveelste paar schoenen, je hebt een onderdeel nodig om iets te repareren.
Beveelt niet aan
9 December 2024
CN
Vught
Volgens de site onderdeel op voorraad. Mail gekregen dat pakje klaar is gemaakt voor verzending. Van GLS bericht gekregen dat het pakje is aangemeld. Echter dag later om 08:14 uur een mail van GLS dat zij vandaag weer niet langs kunnen komen. Dus vandaag besteld volgende dag geleverd. Dit gaat dus niet op. Zit nu al 3 dagen te wachten op mijn onderdeel.
Beveelt niet aan
5 November 2024
Dirk
Moordrecht
Had een onderdeel besteld voor een stoomoven. Kreeg netjes een order bevestiging en al spoedig een bericht dat de order verstuurd was met bijbehorende track&trace. Na 5 dagen was de status van de track en trace nog steeds 'aangemeld maar pakket nog niet aangeleverd'. Niets verstuurd dus. Na gebeld te hebben met onderdelenexpert.nl bleek dat het product niet op voorraad was en ook niet meer geleverd kon worden. Hoe kun je eerst een bevestiging van levering sturen en een track&trace en een week later vaststellen dat er geen voorraad is? Conclusie: voorraad op de site klopt niet (vandaag besteld morgen geleverd); leverings proces klopt niet. Heb wel direct mijn geld terug gekregen.
Beveelt niet aan
10 October 2024
Taco
Apeldoorn
Levering volgens afspraak, onderdeel zoals verwacht
Beveelt aan
4 February 2024
Ineke
Hoog-keppel
Snelle service
Beveelt aan
1 February 2024
Bas
Made
Goed product, mooi op tijd geleverd
Beveelt aan
31 January 2024
Huub
Venlo
Ovenlampen besteld zoals deze op de website wordt aangegeven: Bosch Siemens Lamp 40W 300GR E14 Magnetron 00057874 Krijg ik de bestelling binnen zijn het lampen v.h. merk SKL. Via Google lampen opgezocht, kan ik ze voor EUR 1,45 ergens anders kopen. Het bedrijf zegt dat ik dit besteld heb, maar dan is het een misleidende foto en de tekst klopt niet. Schrijf dan: Ovenlamp geschikt voor o.a. Bosch, Siemens, Neff etc., maar niet als titel Bosch Siemens Lamp.... Contact gehad, dan kan ik het terugsturen, maar dan moet ik wel de portokosten gaan betalen. Dan ben ik dus nog duurder uit. Het is de laatste keer dat ik hier iets bestel.
Beveelt niet aan
24 January 2024
Patrick
Rotterdam
Handgreep van onze Liebherr diepvries ging kapot. Tijdens het googelen bleek OnerdelenExpert met stip de goedkoopste; het verschil met andere leveranciers bleek zelfs zo groot dat ik begon te twijfelen. Ik bestelde gistermiddag de handgreep en vanmorgen werd deze keurig geleverd. Deze handgreep bestaat eigenlijk uit twee delen; de greep en twee "drukplaatjes". Daar waar je deze bij andere leveranciers apart moet bestellen (en betalen) bleken deze "drukplaatjes" bij levering door OnderdelenExpert inclusief. Dat het artikel (volgens mij) niet origineel is doet op het eerste oog niets af aan de kwaliteit.
Beveelt aan
23 January 2024
Bert
Grathem
Mandje vaatwasser besteld, kapot ontvangen. Omdat de verpakking heel was vermoedelijk al kapot de doos in gegaan. Na mail spoedig een nieuw exemplaar mogen ontvangen. Deze was na 2,5 maand gebruik ook weer kapot. Weer gemaild. Reactie, tis een gebruiksartikel geen garantie. Kortom slechte kwaliteit product, en niet afdoende opgelost door klantenservice. Ik kon een nieuw mandje bestellen en betalen. Maar dan zouden ze het gratis opsturen....
Beveelt niet aan
16 January 2024
D
Breda
Met de fabrikscode is het makkelijk zoeken op de site. Prijzen zijn netjes en snelle levering
Beveelt aan
17 December 2023
Mike Gooijer
Apeldoorn
Mijn Miele verstelbare stofzuigerstang was defect geraakt .Heb een nieuwe kunnen kopen bij de Onderdelenexpert , die een stuk goedkoper was dan het originele product maar van prima kwaliteit. Kan nu weer even vooruit met de stofzuiger
Beveelt aan
13 December 2023
Hans
Rijswijk
industriepark 20
5374 cm Schaijk
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops