Levering volgens afspraak, onderdeel zoals verwacht

Prima op tijd geleverd

Goed product, mooi op tijd geleverd

Misleidende reclame

Ovenlampen besteld zoals deze op de website wordt aangegeven: Bosch Siemens Lamp 40W 300GR E14 Magnetron 00057874 Krijg ik de bestelling binnen zijn het lampen v.h. merk SKL. Via Google lampen opgezocht, kan ik ze voor EUR 1,45 ergens anders kopen. Het bedrijf zegt dat ik dit besteld heb, maar dan is het een misleidende foto en de tekst klopt niet. Schrijf dan: Ovenlamp geschikt voor o.a. Bosch, Siemens, Neff etc., maar niet als titel Bosch Siemens Lamp.... Contact gehad, dan kan ik het terugsturen, maar dan moet ik wel de portokosten gaan betalen. Dan ben ik dus nog duurder uit. Het is de laatste keer dat ik hier iets bestel.

De goedkoopste en snelle levering

Handgreep van onze Liebherr diepvries ging kapot. Tijdens het googelen bleek OnerdelenExpert met stip de goedkoopste; het verschil met andere leveranciers bleek zelfs zo groot dat ik begon te twijfelen. Ik bestelde gistermiddag de handgreep en vanmorgen werd deze keurig geleverd. Deze handgreep bestaat eigenlijk uit twee delen; de greep en twee "drukplaatjes". Daar waar je deze bij andere leveranciers apart moet bestellen (en betalen) bleken deze "drukplaatjes" bij levering door OnderdelenExpert inclusief. Dat het artikel (volgens mij) niet origineel is doet op het eerste oog niets af aan de kwaliteit.

Slechte kwaliteit, geen goede oplossing geboden

Mandje vaatwasser besteld, kapot ontvangen. Omdat de verpakking heel was vermoedelijk al kapot de doos in gegaan. Na mail spoedig een nieuw exemplaar mogen ontvangen. Deze was na 2,5 maand gebruik ook weer kapot. Weer gemaild. Reactie, tis een gebruiksartikel geen garantie. Kortom slechte kwaliteit product, en niet afdoende opgelost door klantenservice. Ik kon een nieuw mandje bestellen en betalen. Maar dan zouden ze het gratis opsturen....

Prima site met goede artikel zoekfunctie.

Met de fabrikscode is het makkelijk zoeken op de site. Prijzen zijn netjes en snelle levering

Prima geholpen

Mijn Miele verstelbare stofzuigerstang was defect geraakt .Heb een nieuwe kunnen kopen bij de Onderdelenexpert , die een stuk goedkoper was dan het originele product maar van prima kwaliteit. Kan nu weer even vooruit met de stofzuiger

Prima spul voor een goede prijs. Snelle levering. Helemaal tevreden

Ik ontving na bestelling het verkeerde product. Dit werd binnen een werkdag rechtgezet. Goede service en goede prijs-kwaliteit-verhouding.

Juiste info gegeven. Goede snelle service.

Prima afhandeling van zaken.

Ik zocht een vervanging voor mijn kapot gevallen glasplaat van de combi-magnetron en deze hier gevonden. Beschrijving was duidelijk. Snel geleverd.

Prima winkel met vriendelijk en deskundig personeel

Je krijgt altijd een eerlijk en gericht advies en de levering is heel snel.

Goed geregeld

Duidelijke site, redelijk goedkoop en standaard leveringsvoorwaarden

De juiste onderdelen perfect te vinden

Goede site en duidelijk en overzichtelijk welk onderdeel benodigd is. Nieuwe pluizen zeven gekocht voor in de wasdroger. Passen perfect en snel geleverd. Top!

besteld, snel geleverd, goede kwaliteit

besteld, snel geleverd, goede kwaliteit.

Snelle levering, goede prijs

Onderdeeltje besteld voor onze 10+ jaar oude miele vaatwasser. Onderdeel was niet meer leverbaar, maar de vervanger wel. Supersnel geleverd. Nu hebben 2e weer een stille vaatwasser.

zeker goed en snel

top

Snelle reactie en scherpe prijs

Gebeld en kon onderdeel direct afhalen. Goedkoopste prijs die ik kon vinden

Juiste onderdeel en zeer snel ontvangen

Supersnelle levering!!

Precies wat ik zocht en snel geleverd

Precies wat ik zocht

Geweldig goed

Snel geleverd voor goede prijs

Artikel was goed te vinden en paste goed.