Precies wat er nodig was om het defecte onderdeel te vervangen

onderdelen te kust en te keur

Grote keus en snel geleverd

Volgende dag al in huis Product juist omschreven

Goed ontvangen

Alles goed gegaan

Behulpzaam bij zoektocht onderdeel

Behulpzaam bij zoektocht onderdeel

Snelle levering. Prima tarieven

Onderdeel van koelkast snel gevonden op website. Volgende dag geleverd. Prima dus conform verwachting

Slechte service.

Bij onderdelenexpert.nl heb ik een bestekmandje gekocht voor de vaatwasser. Het bestekmandje was snel stuk, de bodem scheurde eruit. Vervolgens een nieuwe gekregen. Ook deze ging snel stuk. Er valt niet te praten over retour van het aankoopbedrag. Ze reageren gewoon niet meer. Het argument: het gaat nooit fout en bij u twee keer. De bewijslast ligt bij de winkel en dit moet voor bewijs doorgaan. Slechte service, slechte kwaliteit product. Onderdelenexpert heeft 17 euro geïnd voor een zeer slecht product en weigeren medewerking aan een oplossing. Niet kopen hier.

Ik heb eerst gebeld en meteen het goede ordernr. Doorgekregen. Volgende dag artikel al ontvangen

Goed en snel

Het goede onderdeel makkelijk en voor een goede prijs

Snelle levering. Zowel verkeerd bestelde en later goede onderdeel

Had het verkeerde onderdeel besteld (te klein). Na telefonisch contact en nakijken serienummer apparaat, alsnog het goede onderdeel gekregen.

Top! Snelle levering.

Snel geleverd. Prima zaak.

Was lekker snel binnen

Was lekker snel binnen de vaatwasser doet het weer prima dank jullie we mvg wilco raijmann

snel en goed onderdeel geleverd

snel en goed onderdeel

Snelle levering, communicatie wat verwarrend.

Dit betreft dan vooral de mails die je krijgt als bevestiging, inpakken en verzenden. Maar na telefonisch contact (je krijgt gewoon een mens aan de lijn en geen computer of zo, die nog vriendelijk is ook!) is dat verduidelijkt. Snelle levering. Bedankt! De doos kreeg bij het bedrijf een 2e kans (was eerder gebruikt, maar zag er netjes en zonder beschadiging uit, vorige etiketten en plakband waren verwijderd), goed voor het milieu.

Duidelijke site en snelle levering.

Snel en het juiste artikel

Keurig en vlot. Het juiste artikel snel bezorgd. Als klant wordt je hiervan helemaal blij.

Prima. Snel, correct, makkelijk te vinden

Dit is wat ik verwacht van een winkel

Zeer tevreden over de tafel

De tafel vond ik erg mooi maar ik was er bij bezorging niet zo zeker van dat de droger er op zou passen! Gelukkig was mijn bezorgdheid overbodig de droger en tafel vormen een zeer fraaie combi. Ik ben zeer tevreden over de tafel en de bezorging!

Het juiste product een dag na de bestelling geleverd

Prima. Doen wat ze beloven

Snelle en correcte levering

Het aanbod van onderdelenexpert is ruim. Het bestelde onderdeel werd snel en correct geleverd en voldeed volledig aan de beschrijving.

Duidelijke site en omschrijving artikelen, telefonisch ook goed bereikbaar voor extra info om mijn eigen twijfel weg te nemen. Orderproces prima, bestelling snel ontvangen.

Snel geleverd voor een nette prijs

Ik heb 4 bosch koelkast scharnieren besteld die snel werden geleverd. Verzendkosten 8 euro via GLS wel duur.

Goed alternatief en goede levering

Makkelijk om alternatief onderdeel te vinden. Snel geleverd.

Webwinkel weigert retour

Ik heb een motor voor een afzuigkap besteld. Het probleem bleek echter niet aan de motor te liggen maar aan de condensator. De winkel weigert nu de motor retour te nemen. Wettelijk heb ik het recht om een artikel uit te proberen, maar toch weigeren ze de retorur.

Waardeloze kwaliteit en service

Bestekmandje voor vaatwasser was na 1 week gebruik al stuk. Op twee plaatsen in de bodem waardoor het bestek hierdoor heen viel. Onderdelenexpert kan niets voor mij doen. Schandalig zo een slechte kwaliteit leveren en service! Totaal niet een probleemoplossend bedrijf met slechte producten.