Goed product, snelle levering

Prima ervaring met het bedrijf zelf. Het juiste nderdeel was er snel. Werd goed geïnformeerd per mail van de status. De bode GLS was minder accuraat: beloofde ochtend-timeslot werd naar de avond verplaatst. Vervolgens werd t pakket op weer een totaal ander tijdstip (onaangekondigd) afgeleverd. Niet handig

Snel het juiste onderdeel ontvangen

Duidelijke omschrijving, snelle levering en het goede en passende onderdeel. Kortom prima ervaring.

Kon direct vinden wat ik nodig was

Goede omschrijving van het product

Ik had een deurbak besteld voor mijn koelkast welke binnen 24uur geleverd werd. Helaas bleek er een barst in te zitten en na het sturen van een simpel mailtje met foto kreeg ik snel antwoord terug. Zij hebben wederom binnen 24uur een nieuwe zending (kosteloos en zonder moeite!) geleverd waardoor alles opgelost is! Kortom, top service!

Positief in afhandeling verwerking toezending.

Positief. Levering goed, product goed afhandeling goed.

Snel en correct geleverd

Een zeer goede service en veel onderdelen in voorraad

1 woord vakkundig en snel

Met 1 telefoontje meteen de juiste zetgroep voor mijn siemens. Zelf opgehaald, miste de koffie thuis. Leuk ontvangst en ondanks de drukte ruim de tijd nemend. Daar weten ze nog wat klantvriende.ijkheid is. Enig minpuntje je kan er niet pinnen. Over maken met een bankopdracht leverde wel dat "achter gehouden". Contact betalen kon maar wie loopt met veel geld rond. Ikke nie.

Snel makkelijk online bestellen

Goede service en snelle bevestiging via mail

Artikel snel gevonden in de webshop, zeer betaalbaar, in 1 dag geleverd.

Ik had niet verwacht dat het onderdeel van mijn behoorlijk oude Samsung magnetron nog te krijgen zou zijn, maar ik vond het toch snel in de webshop voor een zeer acceptabele prijs. De volgende dag al geleverd, binnen 24 uur stond de magnetron weer te draaien!

Droger werkt weer door de nieuwe slot

Uitstekende ervaring!

Prima site! En lekker makkelijk. Je toets wat nummertjes is en daar verschijnt hij al!snel in huis ook.

flotte sevice maar erg duur

Levering flot en correct maar dat zo'n klein plastic busje zo duur moet zijn vind ik ongelofelijk. Maar je hebt geen keuze want andere webwinkels zijn net zo duur of nog duurder.

Snelle service goede prijs !

Goede prijs/kwaliteit en volgende dag in huis! Heel fijn

Mega assortment

Keuze uit origineel en alternatieven snelle verzending goede prijs

Super. Goede kwaliteit onderdelen snel geleverd

Goede onderdelen, overwegend goed in prijs tov andere vergelijkbare webshops, en geleverd zoals beloofd. Prima.

Super snel geleverd

Snelle nette levering.

Ik schrok heel even toen ik mijn bestelling open maakte. Er zat namelijk een heel ander boek in dan ik besteld had. Gelukkig bleek dit alleen de kaft om mijn aankoop te beschermen. Heel handig! Groet Sander

Snelle bezorging juiste product

Het onderdeel wat ik nodig had was goed beschreven op de website. Besteld betaald en de volgende dag was het binnen. Keurig verpakt.

snelle en zorgvuldige levering

keurig verpakt en snel gelevers. Het onderdeel is wat we verwachten. Had zelf foutje in mailadres gemaakt, hebben zij vakkundig opgelost. Alle medewerking ontvangen!! Tevreden over de services!

Ruime sortering, snel en correct geleverd

Eenvoudig zoeken naar de onderdelen. Zeer snel geleverd.

Prettige ervaring

Prettige ervaring