Zo snel en precies volgens bestelling

Top geregeld allemaal.... Onderdelen wil je snel hebben en dat lukt via deze website :) !

Snelle en goede levering!

Waar ik alleen een scharnier nodig had, kan ik bij anderen het scharnier alleen bestellen als onderdeel van een gehele deur. Hier tenminste wel alleen het scharnier leverbaar. TOP! Snelle levering.

Bosch Siemens oven glasplaat gekocht en volgende dag was al bezorgd.

Snelle service ook bij een kleine bestelling

Kleine onderdelen van complexe apparatuur als de elektromotor van een wasmachine zijn vaak moeilijk te vinden op het internet. De onderdelenexpert geeft hierbij betrouwbare en duidelijke informatie in tekst en beeld. Het juiste onderdeel is dan snel te vinden. Snel en deugdelijk verzonden is vanzelfsprekend.

Goed en snel

Product werd 1 dag eerder afgeleverd dan afspraak met dat voordeel kon ik mijn vaatwasser 1 dag eerder repareren

Juiste artikel zeer snel geleverd

Vervangartikel snel gevonden in de webshop, betreft een thermostaat voor mijn oude droger. Vervolgens was deze de volgende dag al binnen!

goed.

goede site , nette vlotte levering

Zeer slechte klantenservice: klacht onopgelost. NIET HIER BESTELLEN!

Ander artikel ontvangen dan besteld. Volgens de verkoper is dit de "opvolger", echter heeft het artikel een ander artikelnummer, omschrijving, prijs (veel goedkoper) en werkt deze niet. Het artikel dat wij besteld hebben is niet geleverd. Nadat wij dit kenbaar hebben gemaakt, is het bestelde artikel uit het assortiment verwijderd. Volgens de retourinstructies kan het artikel kosteloos retour wanneer er een verkeerd artikel geleverd is, echter blijft de verkoper volhouden dat hij wél het juiste artikel heeft geleverd en wij de retourkosten zelf moeten voldoen. Zeer slechte klantenservice. Denkt niet mee en biedt geen oplossing aan. Gevolg is dat wij met een verkeerd artikel opgescheept zitten, kosten hebben gemaakt en de afzuigkap nog steeds niet werkt.

Wasmachine deur onderdeel past perfect !!

Gewoon goed, Had via de chat een vraag gesteld omdat het laatste getal van het typenummer niet correspondeerde, reactie bleef uit, dus een gokje gewaagd en het paste perfect!! Helemaal tevreden !!

nooit bestellen

WAARDELOZE WINKEL echt nog nooit meegemaakt zo slecht! Een onderdeel besteld, kwam na anderhalve week eindelijk binnen. Bleek niet het juiste onderdeel te zijn die wij nodig hadden. Op eigen kosten retour moeten sturen en nu zeggen ze dat het product gebruikt is en wij ons geld niet terug krijgen!! NOOIT BESTELLEN HIER!!! Wij gaan verder naar de geschillencommissie!! Dit is gewoon DIEFSTAL!!!

zou graag zien dat alle website leveranciers zo adequaat en betrouwbaar werken!

Uitstekende service, doen 100% wat ze beloven en leveren origineel materiaal voor redelijke prijzen.

Snel geleverd en het juiste onderdeel

Onderdeel besteld maar toch nog twijfel of het de juiste was hierop een mailtje gestuurd waarop snel het antwoord kwam dat het bestelde onderdeel de goede was voor mijn vaatwasser helemaal top

correcte onderdeel op tijd geleverd

correcte onderdeel op tijd geleverd

Top gedaan en snel

Prettig en duidelijk . Snel binnen.

prima service

snelle levering, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

schakelaar voor wasdroger Miele Azora t491 C

Op zoek naar schakelaar voor deze condensdroger, kwam uit in Duitsland met prijzen tussen de € 25 tot € 44 voor dit drukknopje. Echter bij Jullie moet ik daar een factor 350% of erger nog 600% bij optellen. Toch maar een nieuw exemplaar besteld in Duitsland en met gratis verzending.

Perfect matriaal

Snel betaalbaar en goed

Onderdeel nog niet binnen

Goedemorgen ik heb het onderdeel nog niet binnengekomen.

Na wat heen en weer gemail te hebben. Het onderdeel besteld. Helaas kon ik het onderdeel niet gebruiken. De lekkage zit ergens anders

Snel en efficient.

Had nog een vraag over het versturen van besteld item. Er werd praktisch per omgaande gereageerd. Top!

Zeer snelle levering. Als was compleet.

Bestelling volgende dag al in huis.

Ik heb een zeer fijne ervaring met het bestellen van Sony onderdelen bij Onderdelenexpert. Ik bestelde voor de derde keer enkele snaren voor een Sony CD Wisselaar en ontving ze de volgende dag, en dat was op een zaterdag. Daar was ik zeer blij mee. Ook het vinden van de juiste onderdelen en het bestellen ervan ging erg makkelijk. Dus de Onderdelenexpert raad ik zeker aan en geef ik 5 sterren!

Super snel het juiste onderdeel !

Op zondag bestelde ik een onderdeel voor mijn AEG droger. Maandag was het al onderweg en dinsdag had ik het in huis. Droger werkt weer perfect. Ook de prijs lag lager dan bij andere aanbieders. Duidelijke website met de nodige informatie zodat je het juiste onderdeel kunt koppelen aan je apparaat thuis. TOP !

slechte communicatie/levering

Product had vertraging vanwege GLS (zou hier toch eens een hartig woordje mee gaan spreken als een pakket een halve week vertraagd is). Na wat telefoontjes en aanpassingen was het pakket weer terecht nul reactie/antwoord van GLS en nul reactie van onderdelenexpert. Ook was de locatie van levering ineens een vraagteken voor ons.

super!

snelle levering!