Snelle levering, goede prijs

Het stofzuiger onderdeel bij "Onderdelenhuis" besteld omdat het daar goedkoop was. Werd de volgende dag al geleverd!

Ze doen wat ze beloven

Heel snel ontvangen

Uitsteking

Goed bedrijf!

Snelle levering.

Snelle levering en een mooie prijs

Perfect, onze wasdroger is weer voorzien van een nieuwe snaar.

Duidelijke webshop en snelle levering

Besteld en volgende dag in de bus. Tevreden!

Helemaal tevreden met de snelle levering.

snel en correct geleverd

snel geleverd, moet ook wel als je een defect heb aan je apparatuur

Ruime uitzoek en voordelig geprijsd

Duidelijke website en voldoende groot assortiment. Scherp geprijsd en snel geleverd in degelijke verpakking.

Snelle service en een prima product.

Snelle en goede reactie op mijn vraag. Daarna prima verloop van de bestelling. Zeer tevreden.

Niet meedenken in oplossingen

Allereerst gemaild welke manchet er op mijn Miele wasmachine w2203 past. Netjes reactie met 1 originele en 1 alternatieve. Alternatieve besteld en was snel in huis. Bij montage door ervaren monteur ging hij er al niet zo soepel omheen maar gelukt. Bij het draaien van de machine bleek deze toch niet goed, was verpest en manchet stukje gesleten. Machine gelukkig nog net niet in de fik door het aanlopen van het rubber op de trommel. Ik was thuis dus kon snel handelen en het deurtje openzetten. Ik wil niet weten wat er anders had kunnen gebeuren. Contact gehad met monteur. Oude manchet met deze vergeleken, verschil in dikte. Gemaild met leverancier. Deze vertellen nog nooit dit probleem gehad te hebben en al honderden van deze manchetten geleverd te hebben zonder probleem. Er wordt niet gekeken naar oplossingen vanuit hun kant. Zonder passende oplossing kan ik nu alsnog een originele gaan bestellen en meer kosten maken naast de kosten van de alternatieve manchet en de montagekosten. Ik raad dit bedrijf zeker niet aan!!!! En ik zou het zeker niet gokken op een alternatieve manchet voor de miele w2203!

Top service!

Snelle levering - goede communicatie! Zelf het huisnummer vergeten door te geven en pro actief opgelost door het team van de onderdelen expert

Zeer snelle levering , en meestal de voordeligste

Laat een onderdeel je even in de steek?

Gelukkig snel een vervanger in huis!

Snel, prima prijs

Snelle levering, goede prijs.

Snel en voordelig

Snelle levering voor een mooie prijs.

Dinsdag 15.00 besteld woensdag 13.00 met de post binnen. Geweldig

Verkeerde lampje

Lampje met rechte pootjes besteld, maar met haakse pootjes ontvangen. Werkt gelukkig ook, dus niet geretourneerd.

snelle en correcte leveriong zoals het hoord

industriepark 20

5374 cm Schaijk