Vlot en netjes

Vlotte levering. Nette verpakking. Prima prijs. Niets op aan te merken.

Alles goed

Maandag besteld, de volgende dag door de koeriersdienst afgeleverd en vervolgens de dag daarna verzonden! Alles was goed ingepakt en in orde.

Leuke zaak!

Zeer professioneel bedrijf

Goede en volledige informatie over je geplaatste bestelling. Ook tijdens de bezorging en uiteindelijke ontvangst.

snelle levering goed spul

snelle levering, mooi item

Goede waar voor redelijke prijzen.

voldoet geheel aan de verwachting.

prima ding

snelle levering erg mooie voordrager makkelijk te bevestigen...ben er zeer tevreden over

Goed advies, snelle levering

Goed advies, snelle levering

De site is goed en het product snel gevonden . En ook belangrijk was de snelle levering. Zeer tevreden.

Na vriendelijk en kundig advies van een medewerker via de telefoon twee aparte bestellingen gedaan. Nog voor de transporteur mij liet weten dat de bestellingen onderweg waren had ik de artikelen al in huis. Helemaal tevreden dus.

Prima prijs kwaliteit, mooi assortiment.

Kwam voor een ander model fietstas, maar door het mooie ruime assortiment toch nog wat anders gekozen. Waarom dan een 7, omdat ze verzending met DPD doen. Bestelling donderdag einde van de dag gedaan. Dinsdag pas ontvangen, en dat ligt aan de keuze met welke verzender er wordt samengewerkt…. Deze ervaring heb ik vaker met DPD. Als ik het zie staan op een website en ik kan een andere aanbieder met PostNL vinden dan is mijn keuze snel gemaakt. Maar misschien zijn we ook te verwend ondertussen met online bestellingen….. ben in iedergeval tevreden met mijn aankoop!

Teleurstellend

Ik krijg eerst iets binnen wat ik helemaal niet besteld heb, gelijk dezelfde dag nog gemeld en vervolgens een week later en heb ik nog steeds niet wat ik besteld heb..

Er werd een verkeerde fietspomp geleverd. Een mailtje en de juiste werd nagestuurd en de verkeerde kon ik aan de bezorger retour meegeven. Netjes opgelost. Ik zeg top

Betrouwbaar, snelle levering en correct behandeld

Abus ringslot was snel ontvangen, maar paste niet op mijn Speed Pedelec. Ik had het retour verzonden en kreeg snel mijn geld terug. Top!!

Rat Bikes doet wat het beloofd. Het bestelde product (Sigma STS Computer Houder 2450) was er zelfs sneller dan verwacht. En kon meteen gebruikt worden.

Levering was snel binnen en helemaal goed.

Scherpe prijs voor de Ortliebtassen.

De site van Ratbikes is overzichtelijk. Ook via de telefoon zijn ze goed bereikbaar voor aanvullende vragen te beantwoorden. Prima service.

Perfecte Service

De ontvangen bestelling was dezelfde als aangeprezen in de website. De levering ging heel vlot.

Prima !

Snelle levering.

Prima, netjes geleverd!

Netjes en naar verwachting geleverd!

Duidelijk site en snelle levering

Heel blij met mijn honden fietsmand

Prima tas, prima levering, goede prijs.

Verder geen opmerkingen

Goede overzichtelijke site.

Prima site, ruime keuze goede service.