Snelle goede afhandeling

Snelle levering tegen een goede prijs!

Fijne site met goed prijzen en snelle levering…

Snelle en goede service

Duidelijke website en snelle en goede service

Een prima zaak

Op zoek naar materialen voor een bike-packing set voor gravelbiken kwam ik terecht op de website van Rat-Bikes. Ik wilde graag een paar bekijken voordat ik ze zou bestellen. Ze hebben geen echte winkel maar je mag langskomen in het 'magazijn'. Daar kon ik alles bekijken wat ik wilde zien en werd geholpen door een deskundige medewerker.

Heeeeeel slecht !!!!

Heb nog steeds helemaal niks ontvangen ook al is al heb ik een mail gekregen mijn pakketje onder weg was !!

Uw order van vrijdagavond 10 mei is direct op maandag 13 mei door ons verzonden. DPD heeft u de tracking gemaild naar uw hotmail.be adres. Wij zien dat er bij DPD een vertraging is in het depot op de tracking. Ik heb nu navraag gedaan wat er aan de hand is. Al onze zendingen zijn aangetekend en verzekerd en worden in de regel 1 dag na verzenden geleverd. Er zijn echter altijd zaken die buiten onze controle vallen (zoals een vertraging bij een pakketdienst). Om ons als bedrijf daar dan direct met een dusdanige onvoldoende voor te geven beschouw ik als niet correct. Als u onze klantenservice een bericht stuurt wanneer zich iets dergelijks voordoet dan lossen wij het altijd (linksom of rechtsom) op.

Nette prijzen en snel verzonden

Na de bestelling zeer goed op de hoogte gehouden. Product is snel verzonden en aangekomen. Prijzen zijn ook aantrekkelijk: aanrader!

Eerste bestelling bij deze website.

Product is goed en is al gemonteerd . Jammer dat ik het niet meer voor Moederdag heb ontvangen. Maar dat zal aan dpd gelegen hebben. Jammer dat de fysieke winkel niet vroeg open is om langs te komen.

Alles is goed gegaan

Alles ging goed

Prima geholpen

service gericht.

Hele snelle levering en alles prima in orde

Snelle levering en goede service.

De bestelling was de volgende dag al binnen!

snelle levering, goed verpakt, prijs ok.

Ik zal hier nog bestellen, zeer goede website.

Naar verwachting

Vlot en netjes

Vlotte levering. Nette verpakking. Prima prijs. Niets op aan te merken.

Alles goed

Maandag besteld, de volgende dag door de koeriersdienst afgeleverd en vervolgens de dag daarna verzonden! Alles was goed ingepakt en in orde.

Leuke zaak!

Zeer professioneel bedrijf

Goede en volledige informatie over je geplaatste bestelling. Ook tijdens de bezorging en uiteindelijke ontvangst.

snelle levering goed spul

snelle levering, mooi item

Goede waar voor redelijke prijzen.

voldoet geheel aan de verwachting.

prima ding

snelle levering erg mooie voordrager makkelijk te bevestigen...ben er zeer tevreden over

Goed advies, snelle levering

Goed advies, snelle levering