Filters

10

Super snel

Super

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlug en goed

Brooks Cambium fietszadel vlug en goed geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed product en snel geleverd

De gordel van de Yepp mini was binnen 2 dagen binnen en bevatte een beschrijving hoe deze te vervangen. Helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Juiste artikel goede service

Juiste artikel snel geleverd kan nu weer lekker fietsen.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle en goede levering

goede en snelle nazorg

  • Aanbevelen? Ja
6

Levering goed, product leek wel gebruikt

Bestelling en levering uitstekend, product was oppervlakkig beschadigd, en duidelijk eerder gemonteerd en gebruikt. Aangezien het voor mijzelf ook een gebruikersvoorwerp is, had ik niet de urgentie er werk van te maken. Dit toch gezegd hebbende, mvg: Nicky Kroese

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Ik ben uw order nagegaan en zag dat dit om een 'BLB Frontier' rek ging. Op basis van uw opmerkingen ben ik de voorraadmutaties hiervan nagelopen en kan ik zien dat dit artikel afkomstig is van nieuwe voorraad van de fabrikant zelf. Dit rek is vanaf de distribiteur aan ons geleverd en vanuit onze voorraad aan u geleverd. We hebben op dit product het afgelopen jaar geen retouren ontvangen. Technisch gezien zou dit rek dan ook niet gebruikt moeten zijn. Hoe dan ook, het is wel vervelend dat u een product heeft gekregen wat niet geheel aan uw verwachting voldeed.

6

Mwah....

Bestellen ging vlot... DPD maakte een zootje van de leveringsinformatie... Het bestelde product zat in een duidelijk beschadigde productverpakking, met plakband gerepareerd.... Product zelf echter onbeschadigd en compleet gelukkig.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima product tegen uitstekende prijs

Prima product tegen uitstekende prijs, wel wat onhandig (=groot) ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slecht

Korte samenvatting: Slechte service. Geen standaard retour label. Bij een retour gestuurd artikel vaak bellen voor je je geld terug krijgt. Ik heb bij Ratbikes een stuurtas en bijbehorende stuuradapter gekocht. Bij aankomst bleken beide verpakkingen al eens geopend te zijn. Bij mijn opmerking hierover en de wens om deze terug te sturen werd er enkel uitleg over de logistiek gegeven en geen enkele excuses of reactie over terugsturen. Na gebeld te hebben met zeer veel moeite een retour label gekregen (Wat natuurlijk bizar is, bij de meeste webwinkels kan je kosteloos retourneren). Hier nog een keer achteraan moeten mailen. Daarna nog 3!! keer moeten bellen om mijn geld terug te krijgen. Al met al een slechte ervaring, dit was mijn eerste en enige bestelling bij ratbikes.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

- De geleverde artikelen waren 100% nieuw. De verpakking van de houder was open geweest zag ik maar artikel was absoluut ongebruikt. - Retourneren is op eigen kosten. Vanwege de geopende verpakking hebben we u alsnog een retourlabel gegeven. - Uw order is geheel gecrediteerd. U heeft 3 maal gebeld. We hebben aangegeven dat door drukte na vakantie we achter liepen met het verwerken van retouren. Ik begrijp heel goed dat het tempo niet was wat u blijkbaar had verwacht. Maar soms onbreekt als het heel erg druk is even de mankracht om alles op tijd af te handelen. We doen ons uiterste best. Wat betreft retourneren. Ons beleid is 100% conform de wet koop op afstand en dit staat helder uitgelegd op onze website. U bent bij het plaatsen van uw order hier ook mee akkoord gegaan. Wij hanteren zeer lage prijzen voor onze producten zoals u weet en hierdoor is dit bij ons niet standaard.

10

Goede prijs. Snelle levering

Prima levering

  • Aanbevelen? Ja
10

deze mensen zijn geweldig

wat fijn als je wat fijn als je snel en goed geholpen wordt voor een goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals het hoort!

Snel antwoord op vragen en goede afhandeling van de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle levering en correcte product

gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Na een foutje supersnel herstel

Door een misverstand verkeerde bestelling. Bliksemsnel herstelt. 1 dag later het juiste zadel en nog een dag later geld teruggestort. Zadel moet even worden ingezeten ik schat 50 km. Daarna geen zadelpijn, geen warm zadel. Zadel op mijn hybride gezet voor weg en terrein. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleurstellend

Voorraadstatus onjuist, geen updates, geen antwoord op vragen. Niets ontvangen, en toezeggingen worden niet nagekomen. Je moet er zelf achteraan, nog veel te verbeteren ....

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Westland. Als besproken vandaag zijn we achter de voorraad van Columbus aan gegaan na ons telefoongesprek en heb ik u hier over bericht. Er is zeker iets mis gegaan rondom de vermelde voorraad per abuis aan onze zijde en daarvoor onze excuses. Uw order was van 9 september. Zoals vermeld op onze website hadden we een aangepast schema van 04/09 t/m 16/09 en werden mails met vertraging beantwoord. Daarmee praat ik niet goed dat de vermelde voorraad van de Columbus voorvork incorrect was maar om aan te geven dat tijdens deze vakantieperiode voor ons bedrijf we met een kleinere bezetting werkten dan normaal.

10

snelle levering

Goede prijs/aanbieding van BLB straps.

  • Aanbevelen? Ja
7

snel en perfect geregeld!!

Perfect,en snel geregeld!!

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

na telefonisch contact zeer snel ontvangen alleen jammer de kleur was niet goed dus weer snel retour via DPD kunnen ze hem alsnog verkopen. MVrGr Piet Bosch. P.S. Alleen de retourbetaling zal nog wel volgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed.

Snelle levering, goed product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service!

Snel en niet duur

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima zorg voor produkt en klant

Contact met bedrijf loopt prima, zowel telefonisch als ook per mail. Een vergissing in levering wordt meteen rechtgezet. Prijs van de fiets was prima. Ook het leveringschema van de fiets openstelling was goed ingeschat. Ik ben ook op de hoogte gehouden met betrekking tot leveringsdatum. Kortom: Een sportief bedrijf in meerdere opzichten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle verzending, paste prima

Snelle verzending, spaken pasten prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Juiste informatie gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Product werd snel geleverd

Product werd snel geleverd en was een stuk goedkoper dan elders

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Snel geleverd! Goed kwaliteit net als geschreven is!!!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd