Correct

Spaken in verschillende uitvoeringen, diameters en lengtes kunnen per stuk gekocht worden. Ideaal voor de trekkingfietser die zich in een aantal reserve-spaken wil voorzien.

Top prijzen en snelle levering

Persoonlijke benadering als een bestelling niet lukt. Top.

zeer snel

Goed en snel geleverd volgens afspraak

Handvaten besteld was op voorraad. Product bevalt goed en is geleverd volgens afspraak.

Superservice!

Rat Bikes levert uitstekende service!

mijn ervaring met de bezorgdienst is ronduit slecht

ik heb een bestelling gedaan; die werd goed afgehandeld door Rat bikes Maar sinds het vervoer door DPD is het pakket zoek 1. ik heb aangegeven om het bij de buren af te leveren maar bij navraag bleek de chauffeur deze wijziging niet gelezen te hebben 2.ik zou een mail krijgen waar het pakket nu is; die heb ik tot op heden niet gekregen 3. ik moet er bij DPD zelf achteraan gaan; zij doen in deze niets ik heb het pakket nu nog steeds niet en zal voor de 3e keer DPD maar weer eens bellen

Snelle en adequate levering

Een paar ortlieb fietstassen besteld. Prijs was aanzienlijk lager dan bij de andere websites. Prima snelle levering

Makkelijk en goed en duidelijk

Alles Prima en snel geregeld

Snel geleverd mooie kwaliteit voor goede prijs

Mijn ervaring was geweldig.

Snelle bestelling goede catalogus toegankelijke websites

Top, afspraken worden nagekomen en snelle levering

Volgende keer bestel ik zeker weer bij Rat Bikes.

Goedkoop en snel geleverd

Bagage drager adapter besteld, was snel in huis en voor een goede prijs.

Producten op tijd en snel geleverd!

Goeie prijs, goed artikel, geen haast met verzending.

Het bestellen verliep voorspoedig en de prijs was erg goed. Het artikel is in goeie orde ontvangen en was van goeie kwaliteit. De verzending is trager dan bij een van de grotere online zaken, maar niet bijzonder. Binnen 3 dagen had ik mijn spullen binnen.

Goede prijs en snelle levering

Fietstassen gekocht. De prijs was prima en de levering vlot. Het product kwam netjes aan. Niets te klagen

Netjes en snel Goed product

Snel bezorgd, goed product.

Voldoet aan verwachtingen

Juiste levering Goed product

Snel besteld, goedkoopste ortlieb aanbieder die ik kon vinden in NL

Fijn dat je ook kan afhalen, bespaart weer verzendkosten

Bestellen ging goed. PostNL werkte niet mee; pakket (fiets kwijtgeraakt), uiteindelijk alles goed opgelost.

Slechte voorlichting op site

Steun voor op het stuur van een fiets tbc kaarthouder, zat er niet bij. Na tel. contact werd uitgelegd dat je die apart moet bestellen, meneer gaf wel toe dat het slecht omschreven stond bij de kaarthouder. Als ik een houder bestel neem ik sowieso aan dat de zaak compleet is. Houder was niet voorradig, daar moet ik dus nu op gaan wachten, houder heb ik nu niks aan. Zet dan het zaakje COMPLEET op de site en maak het wat duurder

Snelle en nette levering!

Vandaag besteld en de volgend dag al in huis! Alles zorgvuldig verpakt.

Snelle service!

Goede prijs/kwaliteit en vlotte levering

Vlotte levering en goede prijs.

Vriendelijke, duidelijk, gewoon in orde.