Aparte onderdelen super snel geleverd

De "Surly Corner Bar" besteld, iets wat niet overal verkrijgbaar is, en de volgende dag werd deze al geleverd, top. Heel tevreden over dit stuur, ideaal om op goedkope wijze (behoud van shifters en remmen) van een 29 MTB een gravel of beach racer te maken. Houding op de fiets en de hoek van de handen vind ik veel beter dan op een recht stuur.

Alles prima, jammer dat winkel op zaterdag niet open is voor afhalen

Goede service , mooi product

Goede service, mooi product

Goede ervaring.

Kettingslot is goed maar wel zwaar. Snelle levering en niet duur in vergelijking met andere webshop's

Uitstekend geholpen

Verkeerde item besteld maar na een telefoontje direct gecorrigeerd.

Excelent

I ordered incorrectly an item and the return process went perfect as well as the delivery of the next product I purchased. Plus, the customer service is very good. Great experience.

Goed product prima prijs

Snel en voordelig geleverd

Zeer goede service

Opdringerig over beoordelen

Heb gewoon netjes mijn bestelling ontvangen, gewoon zoals het hoort, schrijf deze beoordeling om van de mailtjes over beoordelen af te zijn.

vlot afgehandeld

Snelle levering, goede prijs, mooi product

Zeer tevreden, snelle levering, mooie fietstassen. Ik ben helemaal tevreden.

Perfecte Service, snel, accuraat en correct!

Duidelijke, gebruiksvriendelijke site. Snelle en correcte opvolging. Goede afhandeling...

Rat Bikes = Top | DPD = Flop

Alle lof en complimenten voor Rat Bikes. Ik heb twee velgen besteld bij Ratbikes, welke de eerste maal door DPD zijn kwijtgeraakt en uiteindelijk retour zijn gestuurd richting Rat Bikes. Toen ik Rat Bikes belde werd ik uitstekend geholpen, vriendelijk te woord gestaan en had ik de volgende dag het pakketje in handen. 10/10 voor de service en vriendelijkheid van Rat Bikes.

Aanrader

Mooie prijs voor fietstas. Snel geleverd

Prima en keurig op tijd

Zie boven

Goede prijsstelling + Snelle en correcte levering

Goede prijsstelling + Snelle en correcte levering

Snel geleverd en goede prijs

Voordelige prijzen en supersnel geleverd. Niets aan te merken. TOP service!

Professioneel

Snel, deskundig, betrouwbaar

Goed product, snelle levering

Product zoals omschreven en verwacht Levering snel en netjes

vriendelijk, deskundig, behulpzaam, flexibel.

Goed advies over wat bij mij past. Ook stoffen tot nadenken. Fiets snel voor elkaar en geleverd wanneer ik dat wilde. Een prettige zaak.

Bezorging moet nog plaatsvinden

Gekozen is voor bezorging bij een DPD Pickup Point. De pakketbezorger heeft het pakket de dag van aankoop nog afgehaald bij Rat Bikes. Het pakket is vervolgens naar het distributiecentrum Vijfhuizen (Amsterdam) verstuurd (ipv Berkel en Rodenrijs). Het pakket is eindelijk in distributiecentrum Berkel en Rodenrijs aangekomen maar moet nog afgeleverd worden in het Pickup Point. Beter had Rat Bikes gebruik gemaakt van een TPG Post.

Goedkoop en snel

Overzichtelijk webshop

Overzichtelijk webshop en mooie prijs kwaliteits verhouding

Dovenetelstraat 25 3053jd Rotterdam

+31(0)107371219