Goed product, snelle levering

Product zoals omschreven en verwacht Levering snel en netjes

vriendelijk, deskundig, behulpzaam, flexibel.

Goed advies over wat bij mij past. Ook stoffen tot nadenken. Fiets snel voor elkaar en geleverd wanneer ik dat wilde. Een prettige zaak.

Bezorging moet nog plaatsvinden

Gekozen is voor bezorging bij een DPD Pickup Point. De pakketbezorger heeft het pakket de dag van aankoop nog afgehaald bij Rat Bikes. Het pakket is vervolgens naar het distributiecentrum Vijfhuizen (Amsterdam) verstuurd (ipv Berkel en Rodenrijs). Het pakket is eindelijk in distributiecentrum Berkel en Rodenrijs aangekomen maar moet nog afgeleverd worden in het Pickup Point. Beter had Rat Bikes gebruik gemaakt van een TPG Post.

Goedkoop en snel

Overzichtelijk webshop

Overzichtelijk webshop en mooie prijs kwaliteits verhouding

Goede Service

Precies zoals het gepresenteerd wordt

Snel en correct, precies zoals afgesproken.

Snelle levering, prima verpakt.

Telefonisch netjes te woord gestaan. Goed advies gekregen. Ruim de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden over het product dat ik wilde bestellen.

Snel geleverd. Enige puntje van kritiek over de verpakking; ik had een fietspomp gekocht die in een doos geleverd werd waar waarschijnlijk 6 fietspompen in konden.

Goede service ik zou alleen de spaak nippels die ik nodig had in een envelop versturen met de brievenbus post ipv een doosje met een pakketdienst.

Waardeloos

Fietsenwinkel die een internetwinkel erbij neemt en dat niet aankan. Levertijden van 1 a 2 werkdagen lokken klanten en vervolgens nemen ze alle tijd om de spullen in te kopen en te leveren. Handig wanneer je buitenband gescheurd is en je niks kunt. Zelfs op een mail krijg je een standaard antwoord dat je mail binnen 3 à 4 werkdagen wordt beantwoord door de enorme drukte. Stop ermee of communiceer dat jullie levertijden lang zijn. Met zo'n waardeloze service zal het snel minder druk zijn.

Uw order van donderdagmiddag 14/09 kon inderdaad niet binnen de opgegeven 2 werkdagen worden geleverd. We hadden te maken met een vervelende vertraging in de toelevering van een door u bestelde bandenlichter. Op uw verzoek is uw order geheel gecrediteerd. Onze cijfers laten zien dat in 2023 meer dan 95% van onze orders binnen de opgegeven levertermijn bij onze klanten is. Als dat niet lukt dan is dat altijd zeer spijtig en we doen ons uiterste best dit percentage naar 100% te krijgen. Uw aanname dat wij internet 'erbij doen' is niet correct. U bent van harte welkom bij ons op locatie om uzelf te overtuigen van onze organisatie. Een reactie tijd van 3 a 4 werkdagen op een e-mail is realistisch gezien de hoeveelheid contactverzoeken. Zoals we ook aangeven is bellen bij grote haast ook mogelijk.

Mooie aanbieding mbt. de Ortlieb Duffle, goed ingepakt en snelle levering, echt top!

Super levering

Selectie is groot, zeker in de doelgroep shops goed gesorteerd. Bestelling en afhandeling ging vlot En de levering was snel "dan het licht :)" niet verwacht

Heel goed.

Duidelijke site. Bestelling overzichtelijk Vlot geleverd Alles prima dus

Prima. Snel ontvangen en juiste product zoals afgebeeld.

Volgende dag in huis. Product exact zoals afgebeeld ontvangen. Voor het eerst bestelt en goed verlopen!!!

Bakfiets gekocht. Prima geregeld. Klein probleempje bij aflevering (door derden!) werd perfect opgelost.

Fast and reliable experience

Product delivered undamaged on the next day already.

Goede klantenservice

Fietsmand achter besteld met missende onderdelen. Per mail probleem uitgelegd, zelfde dag reacties gekregen met een oplossen. Onderdelen hadden ze niet op voorraad. Leverancier was toen door Rat Bikes benaderd en binnen paar dagen waren deze binnen. Top geregeld!

Goede en vlotte levering

Bestelling werd snel geleverd voor nette prijs. Zeer tevreden

prima shop !!

Winkelen bij Rat Bikes was een aangename ervaring. Direct het onderdeel gevonden dat ik nodig had. Fluitje van een cent om de bestelling in te geven en heel snel verzonden en geleverd. Dikke aanrader !!

Geweldig!!

Het product dat ik heb besteld was niet duur, goed en snel geleverd!

Snel en voordelig

Dan is het in orde

Afdekkapje voor Rollerbrake wiel

Na even zoeken naar een afdekkapje voor een Rollerbrake wiel mbv Google bij RAT terecht gekomen omdat deze afdekkapje het goedkoopst aanbiedt. Afdekje kapje op locatie opgehaald. Afdekkapje voldoet uitstekend. Een zaak waar ik in de toekomst iig voor fietsonderdelen vaker zal bestellen.

Keurig en snel geleverd.

De bestelling ging vlot en de levering conform de afspraak,

Dovenetelstraat 25

3053jd Rotterdam