Weer top behandeld!

Zo als altijd Top servis

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

vlotte service, mooi materiaal

overzichtelijke website, veel producten, snelle verzending, direct duidelijk wat de verzendkosten zijn door "brievenbus" of "pakket" aanduiding. Ik mis bij een aantal producten wel een duidelijke omschrijving, maar de website is nog in ontwikkeling, dus dat komt vast nog wel.

altijd snelle levering

prettig zaken doen.

Goede website

Artikelen goed te vinden

Scherpe prijzen; goed verpakt.

Je kunt pas echt een cijfer geven zodra er iets niet goed gaat en dan die situatie beoordelen hoe deze is opgelost.

Goed en snel prima prijs kwaliteit verhouding

Goed Snel Prijs goed Goede vorrraad

Zoals altijd uitstekende service!!!

duidelijke tekst, goed verpakt en snel geleverd

Heldere webside waar ik makkelijk kon vinden wat ik zocht. Product omschrijving en bestel mogelijkheden waren duidelijk. Verzending was snel en zeer degelijk verpakt

Diverse producten veoor de schepsmodelbouw.

Overzichtelijke site.Waar nodig extra uitleg bij de producten.Levertiid enkele werkdagen.Zeer tevreden.

Redelijk

Ik heb 3x geprobeerd om mijn factuuradres te wijzigen maar dit schijnt niet door te komen. Ik hoop op een reactie van RC-Point.

prima prijs, snelle verzending en goed verpakt

Na het bestellen bedacht ik me dat er nog iets bij moest. Even gebeld en kon gewoon een extra bestelling plaatsen, alles in 1x verstuurd met briefpost. Prima service en lage verzendkosten (indien het past in briefpost)

2e keer wat besteld maar perfect

Zeer te vreden over de beschikbare goederen en levertij enkel jammer dat er niet meer scheepsmodellen beschikbaar zijn

Onlangs vaarregelaar besteld, werd netjes de volgende dag geleverd. Prima service en fijn want het aantal goede webwinkels met dit assortiment is op één hand te tellen

Super snelle levering!

Voorraad beheer wat altijd klopt en levering altijd snel!

Vlotte service

Op de website vond ik onmiddelijk wat ik zocht, vlotte afhandeling, goeie communicatie betreft verzending en rappe levering, met één woord TOP, een echte aanrader.

Snelle levering, goederen waren heel verzorgd verpakt.

Na telefonisch contact, informatie gevraagd of snelheidsregelaars in voorraad waren en direct werd ik geinformeerd over de hoeveelheid.

Zeer snelle en correcte levering

Op zondag heb ik vier servo’s besteld en dinsdag al binnen. Dat is mooi snel als je graag verder wil met bouwen of met het mooie weer in het vooruitzicht ook snel wilt vliegen.

Prima en snel

Bestelling snel en netjes verpakt ontvangen , tevreden klant erbij

Zeer snelle levering en goed prijs. TOP!

Super tevreden

Ga er vast weer wat bestellen mocht ik wat nodig zijn.

Supersnel

Op woensdag servonaut koplampen voor de volvo gekocht. Vrijdag al in huis. Supersnelle service