Zeer correcte afhandeling en levering van het order

Product ( maatvoering en kwaliteit ) zoals voorgesteld en omschreven, netjes verpakt Betrouwbare webwinkel is de conclusie

Altijd zeer goede service en kwaliteit!

Bij elke aankoop professioneel advies gekregen en dat resulteert in kleding van de hoogste kwaliteit en duurzaamheid!

Geweldige service

Goed geholpen, ook persoonlijk.

Altijd goed.

Koop al jaren hier online kleding. Altijd netjes en goed verlopen.

Ouderwets goede service

Snelle service, snelle verzending, en wanneer er dan een probleempje is met betrekking tot voorraad etc, dan volgt er een telefoontje ipv dagen of weken heen en weer mailen, en komt er nog een grappig cadeautje met verontschuldiging met het pakket mee ook. Ouderwets goede service noem ik dat, welke je (bijna) nergens meer tegen komt.

Heel tevreden

Uitgebreide keuze, snelle levering.

Snelle verzending, persoonlijke service

Op mijn vraag of er nog meer blouses op voorraad komen werd ik snel gebeld. De blouses konden worden bijbesteld! Zeer snelle en persoonlijke service dus. Heel fijn!

Goede en snelle levering

ZEER GOED

ALLES IN ORDE ZELF GEBELD NAAR MIJN VOOR DE MATEN JUIST TE ZEGGEN DANK DAAR VOOR ALLES GOED OP MAAT DANK U.

Super snel en accuraat!

Mijn eerste bestelling van meerdere stuks kleding die ik ‘s morgens besteld had werd al de volgende dag geleverd. Twee van de de drie geleverde kledingstukken bevielen me uitstekend, de derde bleek niet helemaal mijn smaak. Deze geretourneerd met het verzoek het om te ruilen voor wat anders. Ook dit tweede pakket was supersnel naar me onderweg. Kortom: perfect geregeld!

Deels tevreden

De bestelling ging goed, maar het duurde wat lang. Helaas was het product niet leverbaar.

Mooie kwaliteit en erg snel geleverd

Goed werkende website mooie kleding goed kwaliteit, als ik dan toch moet zeuren als Nederlander goedkoop is het niet. Maar kwaliteit kost wat.

Heel goede service!

Bestelling goed en correct geleverd. Mooie artikelen.

goede en snelle service

goede en snelle service

Voor mensen met grote maten het beste adres!

Goeie service, altijd een vriendelijk contact, vandaag besteld morgen al in huis. Altijd kwaliteits kleding van broeken tot jassen tot trainingspakken ze hebben alles van 1XL tot 12XL

Prachtige kwaliteit kleding in grote maten!

Voor een cliënt van me was ik op zoek naar goede grote kleding. Die vond ik bij de Grote Kleren Webwinkel. Makkelijk zittende kleding in maten die je ergens anders vaak niet vindt. Een paar mooie shirts en broeken besteld. Een dag later waren ze al binnen! En zeer tot tevredenheid van meneer. De kleding is van topkwaliteit, zit lekker en ziet er ook nog eens modieus en sportief uit. Compliment!

Dank u wel voor uw mooie review. Hier doen we het voor! 😉 We wensen uw client nog veel plezier met de kleding. Met vriendelijke groet, Angelien - Grote Kleren Webwinkel

Nette snelle levering

Goede maattabel erbij. Snel en goed geleverd.

Prima overleg bij tekort bestelde artikel

Zie boven

Dank u voor uw mooie review. We hebben ondertussen de grote maten weer aangevuld met de zwarte tanktops. Fijne dag en met vriendelijke groet, Grote Kleren Webwinkel

Top spullen

3 artikelen besteld doel 1 of 2 behouden. Heb alles gehouden. Mooie kwaliteit en prijs

Ruim assortiment en snelle levering

Ik was op zoek naar T-shirts 5XL en die waren hier ruimschoots aanwezig en snel leverbaar.

zeer te vrede

Mijn bestelling vlot en keurig ontvangen. Ben blij met de bestelling in de toekomst blijft ik kijken voor een evt bestelling .

Dank u voor uw mooie review van vorige maand. Daar doen we het voor! Het is ook nog mogelijk om onze winkel te bezoeken in Varsseveld waar we een nóg groter assortiment met grote maten herenkleding bieden. Zie ook onze winkelsite https://www.forgreatmen.nl/. We zien u altijd graag weer terug, online of fysiek ;-) Met vriendelijke groet, Grote Kleren Webwinkel

Snelle levering goede service

Het artikel was niet meer leverbaar en dat was jammer maar binnen 1a2 dagen stond het geld alweer op mn rekening En dat vond ik keurig

de bestelde kleding is altijd conform webshop

de bestelde kleding is altijd conform voorbeeld op de webshop

Goede service je wordt zelfs na gebeld of je bestelling wel klopt

een bedrijf met goede service zal ik zeker aanbevelen .

Over Grote Kleren Webwinkel

Online webshop gespecialiseerd in grote maten herenmode van 1XL t/m 10XL. Een brede keuze, snelle levering, uitstekende service en niet goed-geld terug.