Snelle levering!

Snelle levering, keurig verpakt, fijn bedrijf, zal zeker weer wat bestellen!

100 % goede ervaringen

Zowle in de Zaak in Varsseveld als in de Webwinkel word jij altijd goed behandeld en uitstekend verzorgd.

Snel en keurige levering

De levertijd is zeer snel en netjes. Goede kwaliteit kleding

Werd op zaterdagmiddag gebeld omdat ik iets fout had gedaan, tijdens betaling. Alsnog geregeld en maandag broeken geleverd. Dank

Product netjes en verzorgd

Leuk contact en goede service

Super vlot

Zeer snelle levering naar België. In verleden hier ook al iets gekocht dus zeker een aanrader.

Bestel er al vele jaren .

Bestel er al vele jaren en nog nooit problemen of klachten gehad . Het zijn erg meedenkende mensen als ze denken dat iets niet goed is besteld altijd even een telefoontje of dat wel goed is . Het is jammer dat Varsseveld zo ver van mijn woonplaats is anders ging de winkel bezoeken .

Response from the business owner

Dankjewel Pieter, voor je mooie review. Daar doen we het voor! En je weet het :-) mocht je in de gelegenheid zijn, de koffie wordt vers voor je gezet. Vriendelijke groet, Angelien / Grote Kleren Webwinkel

Ruime keuze, goede en snelle service! Geen op- of aanmerkingen.

geweldig

goed geholpen, zelfs kleding op zicht mee om thuis te passen

Snel en probleemloos

Productfotos vergroten moet veel beter

als je iets besteld is het er de volgende dag Geweldig als iemand in het ziekenhuis ligt.

Grote keuze en snel geleverd

Grote keuze en snel geleverd.

Uiystekend , binnen enkele dagen was de bestelling binnen., prachtige kwaliteit hemden.

Vriendelijk en altijd bereid om de klant te helpen.

Kwalitatief goede kleren. Altijd vriendelijk en zorgen ervoor dat de klant slaagt. De klant gaat altijd de deur uit met een voldaan gevoel. Keuze genoeg en geen gedoe dat je geen maat kunt vinden. Prettig winkelen.

Snel en keurig geleverd

Een duidelijke webside en simpel te bestellen.

De maat die ik meestal bestel voor mijn partner is 4x XL maar deze viel groter uit. Bestel voor het thermoshirt een maatje kleiner. Voor de rest prima

Supergoed behandeld zelf gebeld door mevrouw om te kijken of er eenn ander product bijna het zelfde zou zijn maar was er helaas niet maar super bedsnkt

Top, Top, Top

Goederen bestellen en deze goederen ontvangen in 24 uur. Nog niet eerder meegemaakt.

Snelle levering en kwaliteit

Uitermate positief!

Uitermate positief!

Vriendelijk en snel.

Goede website goed overzicht.

Fijne winkel met vriendelijke eigenaars

Kleren bestel op de website en paar dagen later in de winkel geweest om te ruilen wat een fijne winkel. Was uit Utrecht bijna uur rijden maar dat is het ook waard. Makkelijk parkeren en veel keuze.

Prima geregeld snelle levering

Mooie kwaliteit kleding erg blij mee

About Grote Kleren Webwinkel

Online webshop gespecialiseerd in grote maten herenmode van 1XL t/m 10XL. Een brede keuze, snelle levering, uitstekende service en niet goed-geld terug.