Fijne ervaring

Spullen besteld duidelijke omschrijving eerlijk en zonder onderliggende problemen. Gewoon duidelijk direct een fijne ervaring, goederen zijn goed van kwaliteit, en maatvoering. Een zeer prettige ervaring er wordt snel en duidelijk hulp geboden bij de keuze maken. Netjes

Voordelige keus...

Voordelige keus en ook nog snel geleverd, Super!

Enthousiaste behulpzame eigenaren

Bestelling was gedeeltelijk niet de goede maat/pasvorm. Werden n de winkel super geholpen, geen enkel probleem.

Goed geholpen bij bestelling

Een klantgerichte winkel

Maten corresponderen net maattabel. Prima kwaliteit en dat voor een mooie prijs.

Snelle service en perfect verzonden

Alles perfect in orde !

Mooie t shirts

Ruim assortiment extra lange t shirts. Voor een redelijke prijs Snelle levering

Verkeerde levering, snel en goed opgelost. Wat fijn is dat je iemand aan de telefoon krijgt die je op een vriendelijke manier te woord staat.

fijne webwinkel waar je altijd slaagt

Net iets langer en dikker dan de rest is het vaak lastig om passende kleding te kopen. Bij de Grote Kleren Winkel is dat geen probleem. Lekker vanuit mijn luie stoel shoppen....wat een luxe!

Service

Even bellen zo geregeld.

Vandaag besteld, morgen ontvangen. Snel en goed.

Prima ervaring. Je ontvangt snel je kleding. Je wordt gebeld als er iets niet juist is wat bijvoorbeeld maten betreft. Deze leverancier heeft hart voor de zaak. We bestellen al een hele tijd bij de grote kleren webwinkel en blijven dat doen.

Prima website

Altijd goed bij Grote Kleren Webwinkel! Uitstekende service Snelle levering Betrouwbaar

Goed aanbod, goede service

Kwaliteitskleding die bezorgt wordt op de dag die je zelf kiest

Goeie maat snelle levering

Uitstekend.

Bestelling voldoet aan alle verwachtingen. Accuraat

Snelle levering, makkelijk producten vinden

Zeer behulpzaam

Het artikel dat ik bestelde (in tel overleg) bleek toch een te kleine maat. Na weer tel contact meteen geretourneerd en de dag erna een ander model in een grotere maat opgestuurd, welk perfect paste. Zeer snelle en fijne afhandeling !

Al jaren het adres voor mijn kleding

Ik bestel al jaren kleding bij de Grote Kleren Webwinkel. Altijd goede en snelle levering. Kom het eens voor dat iets is uitverkocht of ze twijfelen over de juiste maat dan bellen ze je meteen op met advies. Voor mij 5 sterren voor de hulpvaardigheid, levering en kwaliteit.

Makkelijk en snel

Na altijd naar de winkel te gaan had ik daar geen tijd voor dus maar even via de webwinkel het benodigde bestellen dit ging erg gemakkelijk ook het betalen ging eenvoudig. De bestelling van had ik dan ook de volgende dag al thuis.

Heerlijke winkel, denkt met je mee

Snelle levering!

Snelle levering, keurig verpakt, fijn bedrijf, zal zeker weer wat bestellen!

100 % goede ervaringen

Zowle in de Zaak in Varsseveld als in de Webwinkel word jij altijd goed behandeld en uitstekend verzorgd.

Snel en keurige levering

De levertijd is zeer snel en netjes. Goede kwaliteit kleding

Werd op zaterdagmiddag gebeld omdat ik iets fout had gedaan, tijdens betaling. Alsnog geregeld en maandag broeken geleverd. Dank

De Breide 60

7064AT Silvolde

Over Grote Kleren Webwinkel

Online webshop gespecialiseerd in grote maten herenmode van 1XL t/m 10XL. Een brede keuze, snelle levering, uitstekende service en niet goed-geld terug.