Laden reviews...
Laden reviews...
44 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden snelle levering en betrouwbare service. De productinformatie is duidelijk en de selectie is ruim. De prijs-kwaliteit en kwaliteit van kleding krijgen vaak positieve opmerkingen. De service is vriendelijk en retourneren verloopt vlot.
Snel en correct
Beveelt aan
27 June 2026
Mar
Ede
Vlotte en eerlijke afhandeling.
Beveelt aan
26 June 2026
Dany
Hasselt
de eigenaren van de winkel, bieden heel veel expertise, ze bellen je zelfs op om de maatvoering met je te bespreken als hun twijfelen. super service. wat ik besteld heb zat als gegoten
Beveelt aan
20 June 2026
Roland
Rosmalen
Prima service ,nooit geen problemen gehad Als je een vraag hebt bel ik met Angelien en dan komt het altijd goed .
Beveelt aan
12 June 2026
Pieter
Oostwold
Helaas niet zoveel shirts van dd55 die passen heel goed en zijn lekker lang.
Beveelt aan
27 May 2026
Martien
Leimuiden
Beste Martien,
Dank je wel voor je mooie beoordeling en je opmerking.
We willen graag een divers pallet aan passende kleding voor stevige mannen aanbieden. We zullen ook in de toekomst zeker bij het maken van de inkoopkeuze rekening blijven houden met het aanbod van verschillende leveranciers. Helaas kan de Brexit-regelgeving rond de import bij deze fabrikant een oorzaak zijn dat we soms een beperkte keuze/voorraad op onze site kunnen laten zien maar we blijven het merk aanbieden.
Met vriendelijke groet,
Grote Kleren Webwinkel - Angelien
Bestelling op tijd geleverd, goede service, prettige communicatie.
Beveelt aan
21 May 2026
Marcel
Waddinxveen
Het bestaat nog. Super service gericht en zeer snel verzonden! Goede kwaliteit
Beveelt aan
7 May 2026
Rogier
NIEUWEGEIN
Mooie shirts en vrijetijdskleding
Beveelt aan
27 April 2026
Dirk
Zandvoort
De webwinkel is net als de fysieke winkel super goed.
Beveelt aan
18 April 2026
Herman
Doetinchem
Snel bezorgd en voldeed aan verwachting.
Beveelt aan
6 April 2026
M
Vlieland
Omdat maatvoering in webshops nog wel eens te wensen overlaat had ik toch maar extra ruim besteld. Daar werd ik over gebeld met de mededeling dat ik toch wel echt ruim had besteld. In overleg een paar maatjes teruggenomen en kleiner besteld. Het bleek ruim voldoende. Heel anders dan bij andere webshops. XL is toch overal weer net iets anders. De volgende dag al in huis. Nu genieten van het mooie weer en mijn nieuwe wieleroutfit.
Beveelt aan
19 March 2026
Peter
Roermond
Als man met een maatje meer weet ik inmiddels dat kleding kopen zelden een ontspannen bezigheid is, het is vaak zoeken, passen en hopen dat iets niet alleen past maar ook een beetje fatsoenlijk staat. De Grote Kleren Webwinkel maakt daar gelukkig korte metten mee. Wanneer het me lukt om naar Varsseveld te gaan, is het bezoek eigenlijk altijd een klein uitje op zich. De vriendelijkheid en oprechte hartelijkheid van Robert Bolk maken dat je je direct welkom voelt, en dat is in deze branche bepaald geen vanzelfsprekendheid. Je wordt geholpen met aandacht, humor en kennis van zaken, waardoor zelfs passen bijna leuk wordt. Lukt het niet om langs te gaan, dan biedt de webshop een uitstekend alternatief. Het assortiment is ruim, duidelijk gepresenteerd en de bestellingen worden betrouwbaar en snel geleverd. Het voelt alsof de service van de winkel gewoon digitaal wordt doorgetrokken, en dat is precies wat je hoopt. Kortom, of je nu fysiek in Varsseveld staat of vanuit je luie stoel bestelt, voor mannen die niet in de standaardmaat passen maar wél goed gekleed willen gaan, is dit zonder twijfel een adres waar je graag terugkomt. Zelfs mijn kledingkast begint het inmiddels te begrijpen.
Beveelt aan
19 March 2026
Stef
Wilbertoord
PostNL heeft het niet geleverd, moest het zelf ophalen, op zich geen probleem maar je betaald er wel voor en ze hebben mij de hele dag "geïnformeerd" we komen er aan we zijn er zo, aaah we konden het niet leveren ( rond 13:00) en bij navraag lag het al om 09:15 bij het ophaal locatie.
Beveelt aan
12 March 2026
Gerard
Emmen
De 5XL schipperstrui van Casa Moda paste perfect. Casa Moda ken ik zo goed, dat ik bij dit merk nooit hoef te passen. De softshell jas Arosa van Marc & Mark (Marc & Marc kende ik niet, maar schijnt ook een Duits bedrijf in oa grote maten te zijn) maat 5XL leek qua maattabel te moeten passen, maar bij het passen bleek het helaas strak om mijn armen, buik/borst te zitten en ik kreeg de rits slechts dicht tot aan het begin van mijn hals. Jammer, want het is een mooie jas. Daarvoor had ik altijd maat 7XL en was toen 36 kilo zwaarder. Gelukkig kun je bij GKWinkel snel en makkelijk omruilen voor toch maar weer een 7XL genomen. Nu zijn de mouwen genoeg ruimer en krijg ik de rits tot bovenaan de kin helemaal dicht. Maar aan de voorkant bij de borst en buik is die nu extreem wijd. Maar ja, dit ligt denk ik meer aan mijn lichaamsbouw, dan aan de maatstelling van de jas. Voor die prijs mét Valentijnkorting houd ik de jas wel.
Beveelt aan
23 February 2026
B.
Deventer
In deze tijd , fantastisch , thuis gekozen, besteld , betaald en toegestuurd gekregen zoals afgesproken . De dag nadien geleverd , heel netjes in een propere doos door een vriendelijke vervoerder . Ben in de tussentijd nog even geholpen door een vriendelijke dame via mail . Was toen ook nog eens sterk verwonderd toen er in mijn pakketje nog een gratis klantencadeau was toegevoegd ! Dikke dank U wel . 1 ding nog , Ik was , ik ben ; en ik blijf er klant . Groetjes !!
Beveelt aan
18 February 2026
Jean-Pierreken
Durbuy 6940
Ik ben zeer tevreden. Snel geleverd en een prima product.
Beveelt aan
17 February 2026
J.W.
Engelum
Na mijn bestelling werd ik gebeld omdat de maat van het shirt afwerk van de jas. In overleg de maten aangepast en dat bleek inderdaad een goede beslissing.
Beveelt aan
16 February 2026
Marco
Zaandijk
Goed
Beveelt aan
10 February 2026
Patrick
Houthalen-Helchteren
goed product goede service
Beveelt aan
2 February 2026
Martin
breukelen
Mooie stof Past perfect
Beveelt aan
9 January 2026
Sietse duipmans
Leeuwarden
Kledij o line aankopen is iets. Een uitstekende service en communicatie maken de krantvriedelijkheid!
Beveelt aan
3 January 2026
Johan
Oudenaarde
goede persoonlijke service en goede kwaliteit kleding
Beveelt aan
2 January 2026
Fred
boskoop
Zeer positieve, persoonlijke ervaring met webshop. Uitgekiend assortiment voor grote maten. Overzichtelijk en goed aanbod, sportieve insteek. Goed geprijsd.
Beveelt aan
31 December 2025
Nout
Den Haag
Uitermate behulpzaam en vriendelijk
Beveelt aan
23 December 2025
Ritske
Burgum
Ik vond de site per ongeluk want ik ben al jaren bij Plusman maar die gooiden mij 2x van de site af als het winkelen te lang duurde naar hun zin. Maar ik heb toch altijd wel veel bij hun besteld. Maar nu heb ik Grote Kleren Webwinkel gevonden en jullie hadden een bijzonder snelle levering, dus ik ga zeker weer bij jullie bestellen. Ik ben zelf 1.98 en 180kg zwaar dus ik kan nergens anders kleding krijgen erg bedankt.
Beveelt aan
8 December 2025
Arjen Thijs
MAKKUM
Online webshop gespecialiseerd in grote maten herenmode van 1XL t/m 10XL. Een brede keuze, snelle levering, uitstekende klantenservice, gemakkelijke ruilservice en niet goed-geld terug.
De Breide 60
7064AT Silvolde
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops