Prima geregeld snelle levering

Mooie kwaliteit kleding erg blij mee

Heel goed materiaal en de maat perfect.

Een webwinkel die lijkt op een echte winkel denken mee en geven goed duidelijk advies. Kan niet bestaat niet.

Super, wat kan ik anders zeggen.

Snelle levering en netjes verpakt. Veel keuze.

Komt afspraken na

Nvt

Bezorgde telefoon over veel te grote maat bij bestelling . Mevrouw raadde mij toch een kleinere maat aan . Mevrouw had gelijk . De maat die opgestuurd werd was de goede . Hartelijk dank daarvoor

Een duidelijk website, waar precies op staat welke maten beschikbaar zijn met evt. aanvullende info als een maat te groot of te klein uit kan vallen. Besteld, bevestigd, en weer keurig verpakt geleverd, zoals vermeld in de bevestiging (met track en trace) En hele goede kwaliteit, mijn man draagt al jaren tot volle tevredenheid de t-shirts van de GKW

Ben heel erg tevreden

Alles netjes geregeld en snel.

Omdat ik een maatje extra nodig heb, winkel ik regelmatig bij grotekleren-webwinkel. Veel keuze en zeer snel geleverd.

Erg goed en netjes

Goed en netjes geholpen. De winkel is ook zeer netjes. Net zoals het toilet ook erg netjes en schoon.

Top service goede kwaliteit

Goede service Snel op gestuurd Denken mee Fijne winkel

Alles wordt snel en volgens afspraak geregeld

Diverse keren bij jullie kleren besteld alles wordt netjes verpakt en snel geleverd. Volgens afspraak.

Mooie kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs

Goede producten, ruime keuze en aantrekkelijk geprijsd. Klantvriendelijke internetsite en snelle levering.

goede kwaliteit en supersnelle levering

de volgende dag al in huis

Een zeer fijne (web)winkel met ruime keuze

Top service ruime keuze snelle levering!!

Snel en correct

Mijn 1e bestelling bij de webwinkel was snel en correct geleverd. De bestelling ging goed maattabel duidelijk en communicatie duidelijk. Nog geen 5 sterren omdat ik eerst meer ervaring wil. Dat betekend dat ik zeker een volgende bestelling ga plaatsen.

Ruime keuze voor een goede prijs

Klantenservice erg prettig en gemotiveerd om tot oplossingen te komen, erg prettig in deze tijd

Ik ben zeer tevreden! Correcte en snelle bezorging. Ga zo door!!

Vlotte verzending

Duidelijke uitleg gekregen en pakketje is keurig en vlot ontvangen

snel en goede service

altijd snelle levering en top kwaliteit kleding

Goede kwaliteit, snelle levering. Prima klantenservice! Ik zal zeker weer bestellen.

Niets op aan te merken.

Zeer snelle levering. Retourzending zeer snel afgehandeld. Perfect.

Goede uitleg voor de maatvoering van de kleding en snelle levering.

Goede uitleg voor de maatvoering van de kleding

Hele goede en vriendelijke service

Altijd snelle en nette verzending.

Altijd een snelle en correcte levering van de bestelde artikelen.

Over Grote Kleren Webwinkel

Online webshop gespecialiseerd in grote maten herenmode van 1XL t/m 10XL. Een brede keuze, snelle levering, uitstekende service en niet goed-geld terug.