Overzichtelijke website, goede levering en retourenservice

Al een tijdje op zoek naar een juiste maat broek. Door de duidelijke maatvoering op de website gevonden. Ook de retourservice en nabestellingen zijn prima verzorgd.

Een eerste indruk krijg je maar 1 keer, en deze was zeer positief!

Tof dat er na de bestelling nog telefonisch contact genomen werd en we de bestelling (maten) op advies aangepast hebben. De maten van de fietskledij is indd. totaal iets anders dan van de fietskledij van de profrenners met hun Italiaanse maten, bv een 4XL van de prof renners is voor mij te klein, die 4XL van jullie mag zelfs een 3 XL worden...:-)

Positief

Goede prijs / kwaliteit

Zeer positief

Goed advies en snelle service.

meedenkend en vriendelijk

De dame van de winkel denkt mee, belt terug, is vriendelijk en komt de afspraken super na.

Ze doen wat ze zeggen!!

De ene dag bestellen, de andere dag bezorgen. Prima!

goede service

Na mijn on line bestelling werd ik gebeld of ik zeker was van de maten, prima service

Uitstekende service en klantcontact

Goede uitleg en uitstekende service. Geven ongevraagd goed advies en zijn snel met levering. Betrouwbaar en goede prijs/kwaliteit verhouding. Ben zeer tevreden.

Betrouwbaar

Binnen de afgesproken termijn het bestelde artikel in goede staat ontvangen.

Prima en best snel

Gevarieerde keuze, de maat in 1 keer goed, snel geleverd.

Goede producten en snelle levering

Kwaliteit producten is goed en de bezorging snel en netjes

Prima service!

Na telefonisch contact ove een nieuwe winterjas te hebben gehad ben ik uitstekend geholpen! De voorgestelde winterjas is positief ontvangen op naar de volgende bestelling!

Goede ervaring!

Bestelling snel geleverd, product (sportshirt) van goede kwaliteit!

Een broek die eindelijk past.

Ik kijk er naar uit voor mijn volgende bestellingen.

groot vertrouwen . ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen .

product goed

post NL weer niet op eigen adres geleverd, bij post NL service punt opgehaald.

prima voor elkaar en vlotte levering

vragen worden per omgaande beantwoord en je wordt vlot geholpen ook is alles makkelijk te vinden en zijn de maatvoeringen ook wat je er van mag verwachten. dat is lang niet bij elke grote matenaanbieder het geval, bij grote kleren webwinkel is dat perfect

Zo snel gereageerd van jullie outstanding, Mvg Philippe.

Fijne en makkelijke site met veel keuze.

Had ik deze site maar eerder ontdekt! Had altijd best wel veel problemen met het vinden van kleding naar mijn smaak in de juiste maat. Hier is er een ruime keuze, en altijd de juiste maat!

(web) winkel met zorg voor klanten en hun kleding

Wanneer je kleding bij Grote Kleren Webwinkel koopt krijg je niet alleen kwaliteits kleding maar denken ze ook graag met je mee en geven je graag advies! Uitstekende service en ik ze graag een 10!

Goed bestelling komt snel product bevalt goed

Bestelling komt snel product bevalt goed

geweldig

De keus uit het grote assortiment gemaakt en vervolgens besteld. Deze werd supersnel geleverd, maar helaas de verkeerde maat. Dit werd per omgaande perfect gecorrigeerd met een kleine positieve verrassing.

Alles netjes op de aangegeven datum gekregen

Altijd bereid om mee te denken en te handelen

Over Grote Kleren Webwinkel

Online webshop gespecialiseerd in grote maten herenmode van 1XL t/m 10XL. Een brede keuze, snelle levering, uitstekende service en niet goed-geld terug.