Goede eerlijke verkoper

Duidelijk willen nog iets voor een klant betekenen

Goede eerlijke verkoper

Duidelijk willen nog iets voor een klant betekenen

Eindedlijk een winkel waar ik zonder al teveel moeite mijn kleding kan kopen.

Was aangekomen door het thuiszitten ivm Corona en kleding zat alweer te strak. Wilde er zeker niet aan, maar moest weer ruimere kleding bestellen. Tot mijn vreugde kostte het mijn bij deze winkel geen enkele moeite om snel passende en ruimer zittende kleding te vinden.

goed passend mooi overhemd

in de winkels altijd moeite om een goed overhemd te vinden.Nu bij de eerste zending was het passend.

Goede snelle levering

Goede snelle levering

Kwaliteits kleding, top service en persoonlijk contact mogelijk

Bestellingen komen altijd prima aan. En wat heel prettig is, heb je een vraag over een artikel of anderszins een vraag, geen bla bla digitale chat robot, maar heel fijn persoonlijk contact.

Ik ben super goed geholpen

Fijn klant gericht

Snelle bezorging

Jammer dat je zelf voor verzendkosten op moet draaien als t kledingstuk niet past, had ik dat geweten dan had ik liever ergens anders besteld, dit koste me 7 euro voor helemaal niets..

Hallo Angela, Dank je voor je review. Dat is jammer dat je dit niet geweten hebt, want dit wordt wel duidelijk vermeld op onze site, op zelfs 3 pagina's. Daar wordt dan ook vermeld dat als je de complete bestelling retourneert, de retour gestuurde kleding met de evt. betaalde verzendkosten weer teruggestort worden. Dit is inmiddels gebeurd en we wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Angelien / Grote Kleren Webwinkel

Super service!

Grote Kleren Webwinkel maakt de belofte waar. Mooie producten, goede pasvorm, snelle levering. Ik werd zelfs gebeld omdat er wat twijfels waren over de maat die ik besteld had. Na goed telefonisch advies is de bestelling aangepast en ontving ik perfect passende kleding. Top service!

TOPPIE

Snelle service, vandaag besteld morgen in huis en netjes verpakt.

Mensen die vanuit passie het bedrijf runnen.

Duidelijke product omschrijving, en matentabel. Telefonisch contact ivm track&trace. Zeer vriendelijke mensen. Goede kwaliteit boxershorts.

Super goed

Fijn dat ze er zijn en goede service

Gewoon, een goede service!!

Zie boven.

Keurig

Top geleverd.

eindelijk een winkel die heeft wat ik zoek

mooie kleding in maten die elders niet te vinden is

Aanrader

Ga zo door

Product is van goede kwaliteit. Snelle levering, binnen enkele dagen.

Goede en snelle service, goede klanten contact en bestelde spullen de volgende dag al binnen.

uitstekende service

pioneer jeans voldoet uitstekend aan de pasvorm zeker aan te bevelen top ervaring

Heel mooi shirt

Heel mooi shirt met een hele mooie opdruk

heel goed

heel vlot in huis en de maat viel ook goed uit

Over Grote Kleren Webwinkel

Online webshop gespecialiseerd in grote maten herenmode van 1XL t/m 10XL. Een brede keuze, snelle levering, uitstekende service en niet goed-geld terug.