Product is van goede kwaliteit. Snelle levering, binnen enkele dagen.

Goede en snelle service, goede klanten contact en bestelde spullen de volgende dag al binnen.

uitstekende service

pioneer jeans voldoet uitstekend aan de pasvorm zeker aan te bevelen top ervaring

Heel mooi shirt

Heel mooi shirt met een hele mooie opdruk

heel goed

heel vlot in huis en de maat viel ook goed uit

Prima service. Ik had drie shirts besteld, waarvan er 1 te groot bleek te zijn. In een paar dagen tijd had ik de goede maat weer thuis. Top.

Goede kwaliteit

Snel besteld snel geleverd, niets op aan te merken gewoon goed

Zeer correcte afhandeling en levering van het order

Product ( maatvoering en kwaliteit ) zoals voorgesteld en omschreven, netjes verpakt Betrouwbare webwinkel is de conclusie

Altijd zeer goede service en kwaliteit!

Bij elke aankoop professioneel advies gekregen en dat resulteert in kleding van de hoogste kwaliteit en duurzaamheid!

Geweldige service

Goed geholpen, ook persoonlijk.

Altijd goed.

Koop al jaren hier online kleding. Altijd netjes en goed verlopen.

Ouderwets goede service

Snelle service, snelle verzending, en wanneer er dan een probleempje is met betrekking tot voorraad etc, dan volgt er een telefoontje ipv dagen of weken heen en weer mailen, en komt er nog een grappig cadeautje met verontschuldiging met het pakket mee ook. Ouderwets goede service noem ik dat, welke je (bijna) nergens meer tegen komt.

Heel tevreden

Uitgebreide keuze, snelle levering.

Snelle verzending, persoonlijke service

Op mijn vraag of er nog meer blouses op voorraad komen werd ik snel gebeld. De blouses konden worden bijbesteld! Zeer snelle en persoonlijke service dus. Heel fijn!

Goede en snelle levering

ZEER GOED

ALLES IN ORDE ZELF GEBELD NAAR MIJN VOOR DE MATEN JUIST TE ZEGGEN DANK DAAR VOOR ALLES GOED OP MAAT DANK U.

Super snel en accuraat!

Mijn eerste bestelling van meerdere stuks kleding die ik ‘s morgens besteld had werd al de volgende dag geleverd. Twee van de de drie geleverde kledingstukken bevielen me uitstekend, de derde bleek niet helemaal mijn smaak. Deze geretourneerd met het verzoek het om te ruilen voor wat anders. Ook dit tweede pakket was supersnel naar me onderweg. Kortom: perfect geregeld!

Deels tevreden

De bestelling ging goed, maar het duurde wat lang. Helaas was het product niet leverbaar.

Mooie kwaliteit en erg snel geleverd

Goed werkende website mooie kleding goed kwaliteit, als ik dan toch moet zeuren als Nederlander goedkoop is het niet. Maar kwaliteit kost wat.

Heel goede service!

Bestelling goed en correct geleverd. Mooie artikelen.

goede en snelle service

goede en snelle service

Voor mensen met grote maten het beste adres!

Goeie service, altijd een vriendelijk contact, vandaag besteld morgen al in huis. Altijd kwaliteits kleding van broeken tot jassen tot trainingspakken ze hebben alles van 1XL tot 12XL

Prachtige kwaliteit kleding in grote maten!

Voor een cliënt van me was ik op zoek naar goede grote kleding. Die vond ik bij de Grote Kleren Webwinkel. Makkelijk zittende kleding in maten die je ergens anders vaak niet vindt. Een paar mooie shirts en broeken besteld. Een dag later waren ze al binnen! En zeer tot tevredenheid van meneer. De kleding is van topkwaliteit, zit lekker en ziet er ook nog eens modieus en sportief uit. Compliment!

Dank u wel voor uw mooie review. Hier doen we het voor! 😉 We wensen uw client nog veel plezier met de kleding. Met vriendelijke groet, Angelien - Grote Kleren Webwinkel

Nette snelle levering

Goede maattabel erbij. Snel en goed geleverd.

Prima overleg bij tekort bestelde artikel

Zie boven

Dank u voor uw mooie review. We hebben ondertussen de grote maten weer aangevuld met de zwarte tanktops. Fijne dag en met vriendelijke groet, Grote Kleren Webwinkel

De Breide 60 7064AT Silvolde

Over Grote Kleren Webwinkel

Online webshop gespecialiseerd in grote maten herenmode van 1XL t/m 10XL. Een brede keuze, snelle levering, uitstekende service en niet goed-geld terug.