Klasse!

Besteld en altijd alles in orde en heel snel geleverd.

Goede kennis van zaken

Vriendelijk en adequaat geholpen, zeker een zeer goede ervaring..

uj ben gewoon tevreden

met een vriendelijke en goed adviserende verkoopster

Kwaliteit en op tijd.

Bestelling gedaan. Volgende dag geleverd op door mij aangegeven PostNL-punt. Keurig verpakt en prima kwaliteit materiaal. Top dus!!!

snel

Besteld en 1 dag later geleverd

Vlotte afhandeling

Geweldig en snelle service

Daar mijn vorige leverancier niet in voorraad had en behoorlijke terugslag van blaaskanker operatie, kan ik voorlopig nog niet stoppen met tena men. Bij jullie vond ik, die mij het beste bevalt en zelfde prijs. Ook dat ik kon kiezen van brenger. Geweldig. Zo lang ik nodig heb, blijf ik bij jullie. Vriendelijke groeten. Ad.

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden me de bestelling die ik heb mogen ontvangen van jullie en er zullen nog wel bestellingen bij komen

Super snelle levering

Perfect.

Op tijd en goed verzorgd geleverd.

Snel en correct geleverd. Op de aangegeven dag en tijd.

Snel bestellen en leveren op aangegeven dag en tijd.

Goed en prima bedrijf

Een gespecialiseerd bedrijf,die uitstekende producten levert,En als geen ander weet,wat incontinentie klachten ed voor de mensen zijn en wat de impact daarvan is.Ook is het bedrijf uiterst begripvol naar de klant.Ik ben al zo,n 5 jaar klant inmiddels.

Gewoon goed

Een goede service

Binnen een minuut besteld de volgende dag in huis

Prima snelle levering!

Goed product, snelle levering!

Perfect product

Ik ben blij met het artikel Ik heb diverse artikelen uitgeprobeerd Ik weet nu wat het beste bij mij past

Geen ervaring met dit bedrijf

Hoi alles is top gegaan. Ik heb maandag besteld, volgende dag in huis Het bezorgen ging ook prima . Naar mijn mening is dit bedrijf fijn Ben zeer te Vreden hoe het allemaal gelopen is. Gr lucie

PICO BELLO

ALTIJD PRIMA IN ORDE EN ZEER SNEL GELEVERD

TOP

Bestelling wordt snel geleverd. Vandaag besteld....morgen in huis. TOP

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Ik bestel pull up-broeken voor mijn schoonvader. Mijn schoonmoeder (86) verzorgt mijn schoonvader nog helemaal zelf. Toen de apotheek laatst geen broeken kon leveren werd daar gezegd: bestel maar bij Bol.com. Zij weet helemaal niet hoe dat moet en ze hebben ook geen internet. Sindsdien bestel ik ze bij 123Drogiserij voor haar en heeft mijn schoonvader geen “ongelukjes” meer. We kunnen volledig vertrouwen op 123Drogisterij en zijn daar erg blij mee! ‘s Middags besteld is de volgende ochtend geleverd. Bedankt voor de goede service 123Drogisterij!

Een fijn ervaring om hiertegen bestellen Netjes optijd bezorgd keurig verpakt Goed materiaal

Gewoon aanklikken wat je nodig hebt, afrekenen en wachten tot het bezorgd wordt. Ook heel fijn dat je het direct naar een afhaallokatie kunt laten sturen zonder bij te betalen. Zo hoefde ik ook niet thuis te blijven. Ik heb precies gekregen wat ik hebben wilde en het is vlot geleverd.

Wat je bestelt ontvang je ook, zo hoort het ook

Vandaag besteld, morgen is huis.

De bestelling was snel en in uitstekende staat afgeleverd zoals was besteld.

Het was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste. De ervaring was zeer positief. Ik kreeg wat was besteld en de bestelling was uitstekend verpakt.

Duidelijke website Snelle levering redelijke prijzen

Hooiweg 11

5165NL Waspik