Helemaal top. Netjes te woord gestaan. En goed advies gehad. Dik tevreden.

Zeer deskundige medewerkster en net zo behulpzaam.

Als je echt iets nodig hebt beveel ik 1,2,3 Drogisterij aan, men denk hier nog met de klant mee en zoekt een oplossing voor je probleem. Top klasse, bedankt.

Prima service, snelle levering

Zeer klantvriendelijk en goed bereikbaar

Heel klant vriendelijk

Een niet-ontvankelijk zending werd heel spoedig in orde gemaakt

super

zeer goed en deskundig en inlevend geholpen.

Snelle levering Helaas heb ik de verkeerde maat besteld Mail gezonden Geen probleem, ze kunnen terug gezonden worden en drogisterij stuurt de goede maat Geweldig, dat dit zomaar kan, en zo eenvoudig opgelost!

Wat een geweldige service en vooral Susanne was fantastisch aan de telefoon

Ik werd telefonisch zeer vrolijk en vriendelijk te woord gestaan door Susanne met goede, nuttige tips. Ook mocht ik kosteloos alles retourneren toen bleek dat ik de producten plotseling niet meer nodig had. Kortom: een geweldig bedrijf.

Mijn bestelling zou meteen de volgende dag bezorgd worden. Helaas ging er iets niet goed bij PTT post bij de bezorging en hadden ze mijn bestelling onterecht retour gestuurd. 123drogisterij kwam gelijk in actie en ging gelijk mijn bestelling nogmaals aan mij sturen. Super service en een groot compliment.

Fijn

Correcte en soepele levering

Was fantasties

Ik ben heel goed geholpen mijn complimenten daar voor .Ben heel blij met jullie

123 drogisterij verdient een 10!

Heel goed telefonisch bereikbaar, zeer vriendelijk en ter zake kundig. Levert meer dan gevraagd :-).

Produkt zoals omschreven. Goed verpakt en snelle levering zoals omschreven op de website. Dus een aanrader!

Perfect!

Overzichtelijke website, goede producten en een snelle levering. Vlotte en vriendelijke klantenservice.

De levering super snel.

Goed telefonisch bereikbaar en advies gesprek zeer fijn.

Heel goede service van 123drogisteerij

Zeer vriendelijk en betrouwbaaar

Ik had een verkeerde bestelling gedaan. Na een telefoontje: * kon ik het pakket kosteloos retourneren; * stuurde men (Suzanne?) het goede pakket naar mijn adres (volgende dag in huis); * stortte men het bedrag van het eerste pakket terug; * hoefde ik het bedrag van het goede pakket pas te betalen als het bedrag van de eerste pakket op mijn rekening stond. Werkelijk, zo'n service heb ik in mijn leven nog niet eerder meegemaakt!

Zeer veel aandacht.

Verkeerde kant besteld. Na overleg kon ik het zonder enkel probleem retourneren. Deskundige medewerkers

Alle bestellingen altijd keurig verzorgd en op tijd geleverd.

Perfecte leveringen!!

Altijd goed te bereiken voor informatie

Super geholpen door medewerker aan telefoon Ze denkt mee en geeft goede tips. Betrokken en aardige medewerker.

goederen niet ontvangen

goederen niet ontvangen, mails gestuurd oftewel krijg je een ontvriendelijke reactie oftewel helemaak geen . Oplossing bieden is blijkbaar moeilijk .

Dit gaat over een bestelling van 21-10-2021. Klant meldde zich meer dan 50 dagen na levering met de klacht dat het nooit is afgeleverd. Bpost beweert echter wel degelijk te hebben geleverd. Na zo'n periode is het onmogelijk nog te achterhalen wat er precies is gebeurd, je kunt het dan bijvoorbeeld niet meer aan een chauffeur vragen. We beantwoordden de mail van de klant en verwezen haar door naar Klarna. Weer 50 dagen laten hoorden we van de klant dat het nog altijd niet was opgelost. We wilden het alsnog gaan uitzoeken, maar helaas reageerde de klant niet op onze e-mail. En toen deze recensie. Omdat we het niet 100% kunnen uitsluiten dat het pakket nooit is geleverd, hebben we het alsnog gestuurd. Overigens heeft deze klant enkele dagen geleden weer een bestelling bij ons gedaan.

Bestel al aantal jaren inco's voor mijn moeder, snelle levering. Goede service verleend bij fout in bestelling snel opgelost.

Werkelijk super goed geadviseerd en geholpen

Ik had te klein besteld maar had dringend de juiste maat nodig. Direct alles voor mij geregeld. Buitengewoon behulpzaam en goed geholpen.

Goede zaak, denkt mee.

De prijs hier is goed, dat ten eerste. Mijn bestelling liep niet geheel soepel, maar kreeg via mail direct reactie terug en er werd ook echt wat aan gedaan. Zelfs meer dan prima opgelost; dat kan ik alleen maar toejuichen. Er kan altijd en overal iets mis gaan en overkomt iedereen; zaak is hoe men daarmee om gaat en in dit geval is dat zeer keurig afgehandeld.

Personeel aan de telefoon altijd heel hartelijk en belangstellend> Geven goede voorlichting over hun producten!