Altijd goed!

Erg goed geholpen vandaag door een medewerkster die over de incontinentie artikelen gaat. Verder altijd snelle en correcte levering. Dank hiervoor.

Heel prettig snelle afhandeling.

Je wordt altijd prettig geholpen. Ze denken mee, je krijgt goed adviezen weten wat bij je past of wat je moet gebruiken.

geweldig

sussane de telefoniste heeft mij uitstekend geholpen niets anders dan door problemen met tnt heeft zij dit uitstekend gedaan niets anders dan lof

Uitstekende persoonlijke service

Ik ben door Suzanne snel teruggebeld nav mijn voice mail bericht. Zij heeft vervolgens onmiddellijk actie ondernomen door, in afwachting van de komst van onze bestelling, alvast een nog in het magazijn van 123 resterend product naar ons toe te sturen. Zo kunnen wij de dagen tot ontvangst van de bestelling goed doorkomen. Perfect en zeer vriendelijk! Namens mijn moeder, Willie, hartelijk dank Suzanne!

Altijd een constante kwaliteit qua dienstverlening zowel persoonlijk als zakelijk

Helemaal top. Netjes te woord gestaan. En goed advies gehad. Dik tevreden.

Zeer deskundige medewerkster en net zo behulpzaam.

Als je echt iets nodig hebt beveel ik 1,2,3 Drogisterij aan, men denk hier nog met de klant mee en zoekt een oplossing voor je probleem. Top klasse, bedankt.

Prima service, snelle levering

Zeer klantvriendelijk en goed bereikbaar

Heel klant vriendelijk

Een niet-ontvankelijk zending werd heel spoedig in orde gemaakt

super

zeer goed en deskundig en inlevend geholpen.

Snelle levering Helaas heb ik de verkeerde maat besteld Mail gezonden Geen probleem, ze kunnen terug gezonden worden en drogisterij stuurt de goede maat Geweldig, dat dit zomaar kan, en zo eenvoudig opgelost!

Wat een geweldige service en vooral Susanne was fantastisch aan de telefoon

Ik werd telefonisch zeer vrolijk en vriendelijk te woord gestaan door Susanne met goede, nuttige tips. Ook mocht ik kosteloos alles retourneren toen bleek dat ik de producten plotseling niet meer nodig had. Kortom: een geweldig bedrijf.

Mijn bestelling zou meteen de volgende dag bezorgd worden. Helaas ging er iets niet goed bij PTT post bij de bezorging en hadden ze mijn bestelling onterecht retour gestuurd. 123drogisterij kwam gelijk in actie en ging gelijk mijn bestelling nogmaals aan mij sturen. Super service en een groot compliment.

Fijn

Correcte en soepele levering

Was fantasties

Ik ben heel goed geholpen mijn complimenten daar voor .Ben heel blij met jullie

123 drogisterij verdient een 10!

Heel goed telefonisch bereikbaar, zeer vriendelijk en ter zake kundig. Levert meer dan gevraagd :-).

Produkt zoals omschreven. Goed verpakt en snelle levering zoals omschreven op de website. Dus een aanrader!

Perfect!

Overzichtelijke website, goede producten en een snelle levering. Vlotte en vriendelijke klantenservice.

De levering super snel.

Goed telefonisch bereikbaar en advies gesprek zeer fijn.

Heel goede service van 123drogisteerij

Zeer vriendelijk en betrouwbaaar

Ik had een verkeerde bestelling gedaan. Na een telefoontje: * kon ik het pakket kosteloos retourneren; * stuurde men (Suzanne?) het goede pakket naar mijn adres (volgende dag in huis); * stortte men het bedrag van het eerste pakket terug; * hoefde ik het bedrag van het goede pakket pas te betalen als het bedrag van de eerste pakket op mijn rekening stond. Werkelijk, zo'n service heb ik in mijn leven nog niet eerder meegemaakt!

Zeer veel aandacht.

Verkeerde kant besteld. Na overleg kon ik het zonder enkel probleem retourneren. Deskundige medewerkers

Alle bestellingen altijd keurig verzorgd en op tijd geleverd.

Perfecte leveringen!!

Altijd goed te bereiken voor informatie

Super geholpen door medewerker aan telefoon Ze denkt mee en geeft goede tips. Betrokken en aardige medewerker.