Personeel aan de telefoon altijd heel hartelijk en belangstellend> Geven goede voorlichting over hun producten!

Vriendelijk en prettig

Een vriendelijke benadering! Het lukt niet om dit te versturen

Snelle en servicegericht bedrijf

Duidelijke website. Uiterst vriendelijk en servicegericht geholpen door de mevrouw aan de telefoon. Snelle levering.

Top. 10 +

Service. Afhandeling. Kan niet beter. Bedankt

Heel goed bereikbaar en snelle levering.

Geen wachttijd aan de telefoon, zeer snel reageren op een klacht, en tot volle tevredenheid opgelost.

correcte benadering van Uw receptioniste

Uw receptioniste handelt de vragen op de juiste manier af, het resultaat is een snelle aflevering van het bestelde product.

Mevrouw Susanne  ik ben wel zeer tevreden over u en ik zou dit ook zo doorzeggen. Ik vind wel dat de post mocht verwittigen dat er vertraging was. Ik heb ondertussen  het pakket in goede orde ontvangen deze middag.

Zeer prettig gesprek!

Niet alleen was de dame erg vriendelijk maar ook voeren jullie een geweldige service. Wij zijn blij dat er 3 onaangebroken pakken met matjes weer terug mogen...

super

ik ben geweldig geholpen

geweldig

had zelf een verkeerde bestelling gedaan en het is prima opgelost.

Heel goede ervaring.

De verpleegkundige van 123Drogisterij denkt mee, is probleem oplossend, voortvarend, meevoelend. Echt fantastisch! Verder is 123Drogisterij correct in het afhandelen van de gekochte producten en verzending daarvan.

Geweldige service

Ontzettend positief

Alles netjes en correct.

Snelle en correcte leveringen.

Er wordt zeer snel contact opgenomen met je, als je je telefoon nummer en naam inspreekt via de voicemail. Fijn contact

Erg.goed

Fijn.produkt

ze zijn top tena luiers voor volwassenen

tena luiers zitten lekker

Professioneel bedrijf,die weet wat de klant nodig heeft.

Drie jaar geleden kreeg ik een aan epilepsie gerelateerde aanval,Heb daarbij een verbrijzelde schouder opgelopen,En ik moest een schouder operatie ondergaan,De schade bleek zo groot,dat er een prothese moest worden geplaatst.Door de impact en de fysieke gevolgen,en dat ik PDD-NOS heb,Ben ik sindsdien ,als er aanleiding naar is,zo extreem nerveus,dat ik hevige aandrang krijg van plassen.Het is al een aantal keren gebeurd,dat ik het niet kon ophouden,met alle gevolgen van dien.Om nog maar over SCHAAMTE te zwijgen.Sindsdien,na wat producten uit geprobeerd te hebben,gebruik ik elke dag een Tena Slip maxi .Een fijne slip die ongelukjes voorkomt.En ook prettig zit.Het geeft mij gemoedsrust en een stuk zekerheid.Ik schaam mij er ook niet voor.De mensen die het weten en t heb verteld, begrijpen mij volkomen en weten waarvoor en waarom.Verder merk ik er weinig van,dat ik een slip draag,en als er ongelukjes gebeuren,dan blijf ik verder droog en heb geen natte boxershort of broek.En 123 drogisterij,Ik bestel gemiddeld 1x per maand een pak,is het bedrijf,waar je uitstekend terecht kunt en discretie,begrip en respect voor de klant,centraal staan.Ik kan hierdoor verder fijn m,n dagelijks leven leiden en doen!

Uitmuntende service

Dag en nacht (avond) bereikbaar. E-mail wordt direct beantwoord!

Prima! Snelle levering! Zeer klantvriendelijk! Betrouwbaar!

Alle leveringen stipt op tijd. Vriendelijk te woord gestaan bij telefonische vragen. Goede producten. Ben zeer tevreden.

Heel prettig, snel en concreet geholpen

Ik ben door jullie medewerker mvr Susanne snel en vakkundig geholpen. Ik kon mijn vraag niet beantwoord krijgen via internet, maar Susanne gaf snel en concreet antwoord met een duidelijk advies. Dit advies heeft dan ook geleid tot de aankoop.

goede service, Chapeau !!

per telefoon gelijk geholpen ( geen antwoord app. en geen u bent nummer 10 in de wacht) en de bestelling in orde gemaakt. en op de post gedaan .

Ontzettend fijn en goed geholpen.

Susanne heeft me wederom vlot terug gebeld en goed advies gegeven. Heel prettig.

Super ervaring

Bedplassen zit in de familie en voor mijn dochter opzoek naar een nieuw product omdat de drynites vaak er voor zorgen dat er alsnog een nat bed is. Mijn dochter geeft zelf aan ander product te willen. Met Susanne een super overleg gehad!!!

Excellent !

Een super snelle reactie van Suzanne, die niet alleen een buitengewoon inlevend vermogen ten toon spreiden , maar nog veel belangrijker direct een adequate actie heeft ondernomen door direct vandaag nog een zending via DHL naar ons toe te sturen zodat wij niet meer naar Rijen behoeven te gaan om de zending alsnog te krijgen. Haar hele optreden is de allerbeste reclame en klantenbinding voor 123 Drogist, geweldig, Hartelijke groet, Jan Linssen

r.westra19@upcmail.nl

Mevr. Susanne heeft heel fijn uitleg gegeven bij vragen over mijn bestelde materiaal! Top