Was fantasties

Ik ben heel goed geholpen mijn complimenten daar voor .Ben heel blij met jullie

123 drogisterij verdient een 10!

Heel goed telefonisch bereikbaar, zeer vriendelijk en ter zake kundig. Levert meer dan gevraagd :-).

Produkt zoals omschreven. Goed verpakt en snelle levering zoals omschreven op de website. Dus een aanrader!

Perfect!

Overzichtelijke website, goede producten en een snelle levering. Vlotte en vriendelijke klantenservice.

De levering super snel.

Goed telefonisch bereikbaar en advies gesprek zeer fijn.

Heel goede service van 123drogisteerij

Zeer vriendelijk en betrouwbaaar

Ik had een verkeerde bestelling gedaan. Na een telefoontje: * kon ik het pakket kosteloos retourneren; * stuurde men (Suzanne?) het goede pakket naar mijn adres (volgende dag in huis); * stortte men het bedrag van het eerste pakket terug; * hoefde ik het bedrag van het goede pakket pas te betalen als het bedrag van de eerste pakket op mijn rekening stond. Werkelijk, zo'n service heb ik in mijn leven nog niet eerder meegemaakt!

Zeer veel aandacht.

Verkeerde kant besteld. Na overleg kon ik het zonder enkel probleem retourneren. Deskundige medewerkers

Alle bestellingen altijd keurig verzorgd en op tijd geleverd.

Perfecte leveringen!!

Altijd goed te bereiken voor informatie

Super geholpen door medewerker aan telefoon Ze denkt mee en geeft goede tips. Betrokken en aardige medewerker.

goederen niet ontvangen

goederen niet ontvangen, mails gestuurd oftewel krijg je een ontvriendelijke reactie oftewel helemaak geen . Oplossing bieden is blijkbaar moeilijk .

Dit gaat over een bestelling van 21-10-2021. Klant meldde zich meer dan 50 dagen na levering met de klacht dat het nooit is afgeleverd. Bpost beweert echter wel degelijk te hebben geleverd. Na zo'n periode is het onmogelijk nog te achterhalen wat er precies is gebeurd, je kunt het dan bijvoorbeeld niet meer aan een chauffeur vragen. We beantwoordden de mail van de klant en verwezen haar door naar Klarna. Weer 50 dagen laten hoorden we van de klant dat het nog altijd niet was opgelost. We wilden het alsnog gaan uitzoeken, maar helaas reageerde de klant niet op onze e-mail. En toen deze recensie. Omdat we het niet 100% kunnen uitsluiten dat het pakket nooit is geleverd, hebben we het alsnog gestuurd. Overigens heeft deze klant enkele dagen geleden weer een bestelling bij ons gedaan.

Bestel al aantal jaren inco's voor mijn moeder, snelle levering. Goede service verleend bij fout in bestelling snel opgelost.

Werkelijk super goed geadviseerd en geholpen

Ik had te klein besteld maar had dringend de juiste maat nodig. Direct alles voor mij geregeld. Buitengewoon behulpzaam en goed geholpen.

Goede zaak, denkt mee.

De prijs hier is goed, dat ten eerste. Mijn bestelling liep niet geheel soepel, maar kreeg via mail direct reactie terug en er werd ook echt wat aan gedaan. Zelfs meer dan prima opgelost; dat kan ik alleen maar toejuichen. Er kan altijd en overal iets mis gaan en overkomt iedereen; zaak is hoe men daarmee om gaat en in dit geval is dat zeer keurig afgehandeld.

Personeel aan de telefoon altijd heel hartelijk en belangstellend> Geven goede voorlichting over hun producten!

Vriendelijk en prettig

Een vriendelijke benadering! Het lukt niet om dit te versturen

Snelle en servicegericht bedrijf

Duidelijke website. Uiterst vriendelijk en servicegericht geholpen door de mevrouw aan de telefoon. Snelle levering.

Top. 10 +

Service. Afhandeling. Kan niet beter. Bedankt

Heel goed bereikbaar en snelle levering.

Geen wachttijd aan de telefoon, zeer snel reageren op een klacht, en tot volle tevredenheid opgelost.

correcte benadering van Uw receptioniste

Uw receptioniste handelt de vragen op de juiste manier af, het resultaat is een snelle aflevering van het bestelde product.

Mevrouw Susanne  ik ben wel zeer tevreden over u en ik zou dit ook zo doorzeggen. Ik vind wel dat de post mocht verwittigen dat er vertraging was. Ik heb ondertussen  het pakket in goede orde ontvangen deze middag.

Zeer prettig gesprek!

Niet alleen was de dame erg vriendelijk maar ook voeren jullie een geweldige service. Wij zijn blij dat er 3 onaangebroken pakken met matjes weer terug mogen...

super

ik ben geweldig geholpen

geweldig

had zelf een verkeerde bestelling gedaan en het is prima opgelost.