Klacht over PostNL

Het was heel fijn dat ik na mijn mail gebeld ben door U. Alles is opgelost.

Fantastisch, wat een superservice!

Wat een lieve mevrouw, die meedenkt en goede adviezen geeft en alle problemen in één keer oplost. Chapeau!

Snelle bezorging

Echt snelle bezorging ,prima kwaliteit producten .

Prettig

Enorme. Goedeservice

Zeer positief.

Ben zeer tevreden over 123 Drogisterij. Duidelijke site, eerste bestelling was heel snel in huis. Bij de tweede bestelling was niet alles op voorraad en op de vraag of er al iets afgezonden kon worden kwam een positieve reactie. Het werd dezelfde dag nog geregeld. Zeker aan te bevelen als iemand hulpmiddelen nodig heeft.

Alles correct

Wat ik bestel komt goed over en de e-mails ook correct

Écht Fantastisch geholpen!!!!!

Het Plukpak wat ik besteld had was véél te groot , héél goed advies gehad wordt gelijk een ander opgestuurd als het niet goed is gaat ze een oplossing zoeken!! Super vriendelijk !! Ga zeker reclame maken !!! Hartelijke groeten Willie Philibert

Na een klacht werd dit goed opgelost.

Uitstekende service!

Er wordt alle tijd met je genomen om tot de juiste beslissing te komen qua producten!

Hele vriendelijke dame aan de telefoon , heel erg behulpzaam . heel erg tevreden over de producten

In alle opzichten erg goed

1. Levering is snel en foutloos. 2. Kwalitatief goed producten. Service / reactie op vragen is erg snel en volledig. 3. Medewerkers zijn vriendelijk en hebben verstand van zaken. 4. Website is redelijk tot goed, kan iets beter.

Uitzonderlijk klantvriendelijk

Uitzonderlijk klantvriendelijk en behulpzaam bij het vaststellen van mijn keuze. Verrassend snelle levering. En zeer goede mogelijkheden om een verkeerde zending te retourneren.

Keurig discreet

Heel netjes

SUPER

Goed advies en zeer snelle bereoikbaarheid en hulp als je iets fout hebt gedaan Ik wil dan ook vooral Susanne hartelijk danken voo haar hulp en adviezen

Goede prijs en kwaliteit

Goede kwaliteit woensdag besteld en vrijdag al in huis ondanks de corona drukte snel geleverd ben er erg blij mee

Kwaliteit. Zėėr snelle verzending. Goede communicatie. Bedankt,doe zo verder. Dirk,Belgie.

Zeer snelle levering!

Donderdagavond besteld vrijdagochtend in huis. Eerder een vraag gesteld die super snel beantwoord werd

Prettig geholpen

Vriendelijk en prettig geholpen

En bezorging ging was ook goed

Prima levering

Een prima ontworpen mondkapje, wat heel plezierig in dragen is en zeer vriendelijk tegenover iemand is omdat het doorzichtig is!!

Snelle levering, prima produkt. En de produktinformatie op de site is echt heel goed!

Goed, snel bezorgd, top!

Levering

(ik heb een besteld, maar niet binnen gekregen. volgens PostNL wel geleverd maar waar is hij gebleven. anders graag geld terug). Het pakketje is terecht prima en goed en snelle reactie Top.

Vlugge bediening

Ik had voor mijn moeder dringend een plukpak nodig , de dag nadien was het 's morgens al geleverd , super.