Onjuist adverteren met morgen in huis

Ze adverteren met “tot 23:30 uur besteld = morgen in huis” maar hier klopt niets van. Wanneer je ze hierop aanspreekt zeggen ze dat ‘ergens’ op de website staat dat het langer kan duren. Maar zeker gezien de producten die ze verkopen en haast soms geboden kan zijn zou ik 123drogisterij niet aanraden.

We vinden het heel vervelend als een pakket niet op tijd wordt geleverd, terwijl een klant erop rekent. Daarom staat er in een grote oranje balk op alle pagina's van onze website dat door corona pakketten er een of twee dagen langer over kunnen doen. Corona is op dit moment bijna achter de rug, maar de grote toename van het aantal pakketten zorgt in sommige gevallen nog tot vertragingen. 95% van de bestellingen wordt overigens gewoon de volgende dag geleverd. Deze bestelling werd binnen 30 uur geleverd, helaas een dag later dan gepland.

Snelle levering. Makkelijk bestellen.

Overzichtelijke site.

Snelle levering makkelijk bestellen goed materiaal

top snelle levering

Ideaal had met spoed artikelen nodig voor mijn moeder in het verpleegtehuis inderdaad vandaag besteld morgen in huis dikke pluim!

Perfect!!

Supersnelle levering, perfect verpakt.

Snel en Correcte levering

Hebben nog niet veel ervaring met het produkt

Ik heb hem pas een paar keer geprobeerd maar het zit heelerg warm

Snel en accuraat

Het plaatsen van de bestelling en de betaling daarvan ging eenvoudig en snel. De bestelde artikelen werden keurig op tijd en discreet aangeleverd.

alles goed geregeld

Eenvoudig bestellen, snel en accuraat antwoord, levering zoals afgesproken. Vooral de anonimiteit prima gewaarborgd.

Alles volgens afspraak

Ik kreeg mijn bestelling goed verpakt (geen beschadigingen) en netjes op de dag dat het was afgesproken. Ik ben tevreden.

Heb eerst gebeld voor info dat was goed ben goed geifomeerd aardige mevrouw biedt ook luisterend oor kort om ik kom zeker terug voor nog een besteling.

snelle levering en kwaliteitsspullen

makkelijke bestellingen en snel afgehandeld

Prima, besteld en snel geleverd

Snel besteld, snel geleverd. Niks op aan te merken!

Betrouwbaar en snel

Geen aanvulling

Goede levering, snel

geweldig

snelle en goede levering, prima

Totaal tevreden

Xxx

Het is wel best goed

Ik heb eerst alleen maar een stukje besteld, en toen bestelde ik nog twee ;)

snel, goed en prima producten!

snelle, goede levering; producten prima!

Besteld makkelijk en word snel geleverd Ik vind het top

Topservice

Ondanks de drukte is het toch snel (binnen 24 uur) en correct afgeleverd. Discreet verpakt en stevig.

Goede producten en snelle levering!

Zeer goede service

was aangenaam verrast door de snelle en goede service

Binnen 1 dag in huis

Prima service.Gratis thuisbezorgd en nog goedkoper dan in de winkel.