Zeer snelle levering!

Donderdagavond besteld vrijdagochtend in huis. Eerder een vraag gesteld die super snel beantwoord werd

Prettig geholpen

Vriendelijk en prettig geholpen

En bezorging ging was ook goed

Prima levering

Een prima ontworpen mondkapje, wat heel plezierig in dragen is en zeer vriendelijk tegenover iemand is omdat het doorzichtig is!!

Snelle levering, prima produkt. En de produktinformatie op de site is echt heel goed!

Goed, snel bezorgd, top!

Levering

(ik heb een besteld, maar niet binnen gekregen. volgens PostNL wel geleverd maar waar is hij gebleven. anders graag geld terug). Het pakketje is terecht prima en goed en snelle reactie Top.

Vlugge bediening

Ik had voor mijn moeder dringend een plukpak nodig , de dag nadien was het 's morgens al geleverd , super.

Goedkoooooooop

Bekende merken, goede producten, goede prijzen. Scheelt aanzienlijk in de portomonnaie.

Uitstekend.

Goede verpakking en een snelle bezorging.

Een vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling

Geweldig, zoals het gegaan is.

Ik zal voortaan mijn blijvende bestelling die ik moet plaatsen bij uw winkel doen. Ik ben zeer tevreden.

Netjes ingepakt te laat geleverd

Bestellen was eenvoudig en duidelijk. Het pakket zou op maandag geleverd worden, maar maandag gaf PostNL aan het pakket nog niet binnen te hebben. Levering ging naar dinsdag. Zou tussen 16:00 en 18:00 geleverd worden, dat was prima, want dan zou ik thuis zijn. Maar bij thuiskomst om 15:20 uur vond ik een briefje in de bus dat ik de bezorger gemist had. Moest het vervolgens de volgende dag zelf ophalen op een ophaalpunt, dit kon pas aan het einde van de dag. Deels ligt de schuld hiervan bij PostNL, maar het pakket niet op tijd bij PostNL afleveren ligt toch aan jullie.

Snel geleverd. Prima prijs

Snel geleverd. Prima prijs.

geweldig

snelle service en alles keurig verpakt

zeer goed

Vlotte afhandeling

Perfecte service en altijd een snelle levering

Al jaren bestel ik hier om de 2 maanden incontinentiemateriaal voor mijn vader en wordt de volgende dag geleverd. Ook op zaterdag! Reeds 2x meegemaakt dat de volledige bestelling niet op voorraad was. 123Drogisterij doet dan 2 leveringen, dat deel wat op voorraad is en de rest wordt na geleverd zonder extra kosten. Top!

Snelle bezorging, goede prijs-kwaliteit verhouding!

snelle en ook keurig nette bezorging en de volgende dag al in huis! Ook qua prijs heel aantrekkelijk (het beste) vergelijken met anderen. Met dank!

Duidelijke website, snelle (en discrete) levering. Tip top.

Duidelijke website, snelle (en discrete) levering. Tip top.

heel goed 10/10

vlugge en heel goede behandeling van mijn bestelling.

Wat een super snelle levering! Zondagmiddag besteld de volgende dag in huis.....

super duidelij en snel

's avonds voor 22.00 besteld en volgende dag gelijk in huis

Duidelijk en snel

Alle vragen die ik vooraf had werden op de website beantwoord. De maattabel vond ik heel prettig, vooral omdat ik nieuw ben in deze wereld.