Deze keer helaas niet discreet verzonden

De doos stond open, want het tape was naast de opening geplakt. Voor

Gewoon goed

Zoals ik gewend ben van 123..... snel zeker en duidelijk. Niet goed??terug en geld weer op de rekening

Duidelijk vlot en goed

Goede website met duidelijke informatie

Prima!!

Goede en snelle levering.

Zeer behulpzaam

meedenken, adviseren en erg klantvriendelijk! helemaal top

Goede en snelle levering!

Voor de eerste keer bij 123 drogisterij gekocht en is goed bevallen ga zeker voor een volgende keer

perfecte, vlotte afhandeling.

Een deel van de bestelling ging terug; er werd meteen iets bijbesteld. Dit werd goed geregeld en vlot afgehandeld. Dat voelt goed als klant.

Snel en correct

Totale bestelling zoals het hoort

Snelle levering. Keurig verpakt correct artikel. Geen lang verhaal nodig heel tevreden

werd op tijd geleverd

het was makkelijk bestellen en de afhandeling was correct

snel en makkelijk bestellen

En snel geleverd

Goed snel en goede service

Goed bedrijf

goede kwaliteit en snel en netjes afgeleverd

Prompte en correcte levering

zeer goed

geweldige site

snel zoals beloofd. product zoals verwacgt.

perfect

Wat een fijne webshop!!!

Vooraf telefonisch contact gehad met Suzanne, zij heeft mij vol passie voor haar werk, uitstekend geïnformeerd. Na de bestelling te hebben geplaatst, volgde er een snelle levering, welke keurig netjes was verpakt. Ik ben je zeer dankbaar en weet in het vervolg waar ik bestel, natuurlijk bij..... 123Drogisterij.nl

Supersnel en goedkoop

Ik heb ’s avonds besteld en de volgende dag al geleverd. Goede waterdichte moltons voor de kinderen. Tweede keer dat ik ze bestel. Meerdere van verschillende winkels al gebruikt en dit zijn de beste, lekken nooit door.

top service

bedrijf maakt volledig waar wat zij beloven.

Snelle levering , prima communicatie

Prima bedrijf Zoals verwacht

zeer snel, binnen 1 dag!

voor herhaling vatbaar!

bestellen, snelle levering!!!

123drogisterij doet wat het belooft!!

Snelle levering, wel hoge verzendkosten

Ook het product werkt naar behoren. Ik moest alleen meer verzendkosten betalen dan dat het product kostte. Dat vind ik een beetje jammer. Hahahaha

De verzendkosten waren bij deze bestelling inderdaad relatief hoog. De klant bestelde een broekje van 3 euro, de verzendkosten waren 4,95 euro. Overigens verzenden wij elke bestelling van 20 euro of meer gratis.

fantastisch want betrouwbaar en snel

ik werd zeer goed geinformeerd over mijn bestelling. de mogelijkheid om het pakket te traceren wordt zeer gewaardeerd,