teleurstellend

De beschrijving komt niet overeen met het product. Het is een boxer voor incontinentie. Er is een speciaal vochtopnemend lapje ingenaaid dat niet afsluit Een ongelukje en het loopt beneden langs mijn broek, voor iedereen zichtbaar. Het is al erg genoeg, deze handicap. Dat je dan ook nog belazerd wordt door winkels met slechtgemaakte produkten, het maakt me enorm pissig.

Heel jammer dat het wasbare incontinentie broekje niet aan de verwachtingen van de klant voldoet. Deze broekjes zijn allemaal ongeveer hetzelfde: boxershorts met voorin een absorberend "lapje". Ze kunnen een paar druppels urine opnemen. Als het meer wordt, is er een kans op doorlekken. We gaan dit nog duidelijk in de productomschrijving zetten. Het is natuurlijk nooit de bedoeling om een klant te belazeren of misleiden. Dat is echt een onjuiste conclusie. We hebben contact opgenomen met de klant om het probleem op te lossen, bijvoorbeeld door het aankoopbedrag terug te betalen. Helaas heeft de klant nog niet gereageerd om onze e-mail.

Wederom een fijn gesprek met Susanne. Ik kom regelmatig iets bestellen, haar advies en tips zijn echt super. Een meedenkend iemand die.ook nog eens erg klantvriendelijk is. Voor onze zoon een fijn bedrijf.

Geweldig!!!

Goede service!!!

Ik heb altijd een heerlijk contact met suzanne. We zijn telefoonvriendinnen geworden . Afhandeling van mijn order is altijd perfect. Ben zeer tevreden met deze leverancier.

Tevreden over aanbod en service !

Communicatie vlot en correct !

Heel snelle correct levering

Heel goed!

Perfecte order

Alles ging goed van bestelling tot bezorging. Chappeau

Uitstekende klant-contactbeleving

Wij zijn nu langere tijd klant bij uw bedrijf. Het contact loopt daarbij via de mail en telefoon. Aan de telefoon worden wij altijd aangesproken door ene mevrouw Suzanne (schrijfwijze mij niet geheel bekend). De wijze waarop zij ons te woord staat kwalificeren wij als uitstekend. Haar uitleg over de verschillende producten en de afhandeling van een bestelling komt professioneel en klantvriendelijk over. Menig bedrijf kan hieraan een voorbeeld nemen! Met vriendelijke groet, Jan Kroon/Anita Dolman.

Snelle en discrete verzorging

Goede ervaring bij deze drogisterij

Slecht

Doordat het broekje niet ventileert wordt mijn ondergoed nog nat door transpiratie.

Vervelend dat de klant niet tevreden is. Klant heeft een plastic broekje besteld. Die zijn gemaakt van pvc en hebben als doel geen vocht door te laten. Het is daarom logisch dat het niet ventileert. De klant had zich dit waarschijnlijk niet gerealiseerd. We nemen contact op om het op te lossen.

Fijne site en snelle levering

Makkelijk te vinden artikelen

Gewoon goed!

snel goed strak en netjes verpakt en de volgende dag in huis zoals beloofd.

Gewoon goed.

Tevreden, maar het veld aanbevelen werkt niet goed.

Super snel geleverd en discreet op zondag besteld maandag binnen.

Service enorm en prijzen uitstekend.

Duidelijke website met uitstekende bestelinformatie

Snelle levering van kwalitatief uitstekend incontinentiemateriaal in discrete verpakking.

Zoals afgesproken netjes.

Ik ben nog aan het wennen welk intercontinentie product het meest geschikt is. Op advies van uw assistente heb ik nu een proefpakket aangevraagd. Het liefst zou ik een proefpakket met heupband hebben, maar die levert u geloof ik niet. Ik moet uitzoeken welk product het meest geschikt is. Tena regelt proefpakketten. 123drogist geeft goede service.

Snel en correct geleverd

In de avond besteld en reeds de volgende ochtend geleverd met de post

Tevreden over de vlotte afhandeling.

Ik ben tevreden over de vlotte afhandeling en verzending van mijn bestelling en over de geleverde spullen.

Voortreffelijk dus aanbevelenswaardig

Een aantal artikelen besteld. Alleen dat al was een verademing door de eenvoud van zo'n bestelling. En, ja hoor, morgen in huis. Dan komt er een mailtje van PostNL dat er pas op dinsdag ipv op zaterdag zal worden bezorgd. Snel een mailtje naar 123Drogisterij. Onmiddellijk een nieuw mailtje van PostNL met bezorging op zaterdag. En zo is het gegaan. Prima spullen, niets teveel beloofd.

heel goede ervaring

Ik heb een heel goede ervaring. Snelle en discrete levering (neutraal pakket).

Goede service, snel in huis

Fijn dat de inco's goedkoper zijn dan bij de apotheek! Scheelt enorm!

Geweldige servers top site

Ze nemen altijd de telefoon op Fijne mensen Alles voor de klant doen

Snelle levering en betaling achteraf mogelijk.

Goede service en uitstekende hulp

Suzanne helpt ons altijd perfect en staat altijd voor ons klaar. Vol lof!