makkelijk in gebruik en geurvrij

ik heb deze luieremmer voor mijn moeder gekocht en sindsdien zijn de problemen met stinkende luiers in huis opgelost .

Supersnelle levering en voordelige prijzen!

Incontinentie mat besteld was de volgende dag al geleverd helemaal top.

Bestelling binnen 24 geleverd top

supersnelle levering en heel fijn dat je achteraf kan betalen

Luieremmer besteld. Was de goedkoopste, en volgende dag al geleverd. Zonder verzendkosten. En ook heel fijn dat je achteraf kunt betalen, zonder dat daar extra kosten voor berekend worden. De emmer is ook precies zoals verwacht.

tevreden en snelle levering

het product wat ik bestelde was naar verwachting precies wat ik zocht, redelijke prijs en werd snel geleverd

ZEER GOED!

ZIE BOVEN!

Snel geregeld en het juiste product

De ene dag iets besteld, de volgende dag in huis en fijn dat de mogelijkheid van betalen via AfterPay er is. Die ontbreekt bij veel online shops, waardoor ik verder moet zoeken.

Alles top

Discreet vlug en goed

Snel en correct

Zie boven

Snel en correct.

Betrouwbare site met snelle afhandeling.Maak regelmatig gebruik van.

perfect

Stipte levering verzorgd verpakt

100 procent

Beste website. Goede service.

razendsnel

Gisteren besteld en vandaag ontvangen. Zo snel kunnen jullie leveren.

Snelle levering, uitgebreid assortiment

Goed en overzichtelijke site, ruime keus, en snelle levering, leuke aanbiedingen

Nog niets ontvangen

Ik heb niets ontvangen ik hed het niet meer nodig mij vrouw is overleden

Buitengewoon pijnlijke situatie. Het pakket is direct verzonden, maar et is zoekgeraakt bij PostNL. Omdat wij dit niet eerder wisten dan via deze beoordeling hebben we niks kunnen doen om het op te lossen. Uiteraard hebben we nu direct het aankoopbedrag aan teruggestort.

Vlotte levering

Begin van de avond besteld en de volgende dag reeds in huis. Precies zoals beloofd op de website. Alles goed verpakt, slechts 1 minpuntje: volgens mij had het in 1 doos gekund, nu waren het er 2 waarvan in 1 doos slechts 1 produkt zat. Maar ach, zo erg was dat ook weer niet.

Pakket ontvangen zoals voorzien. Top!

Bestelling gedaan vlotte levering. Gewoon goed. Top!!

gewoon goed te doen

niet lastig

Ik heb de bestelde producten vlot geleverd gekregen. Ik ben heel tevreden.

Goed, zoals je ook zou verwachten

Goed, zoals je ook zou verwachten van een goede webshop.

Snelle en goede levering. De producten zijn zoals omschreven op de website. Ik heb al verschillende keren besteld en het verloopt altijd erg goed!