PICO BELLO

ALTIJD PRIMA IN ORDE EN ZEER SNEL GELEVERD

TOP

Bestelling wordt snel geleverd. Vandaag besteld....morgen in huis. TOP

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Ik bestel pull up-broeken voor mijn schoonvader. Mijn schoonmoeder (86) verzorgt mijn schoonvader nog helemaal zelf. Toen de apotheek laatst geen broeken kon leveren werd daar gezegd: bestel maar bij Bol.com. Zij weet helemaal niet hoe dat moet en ze hebben ook geen internet. Sindsdien bestel ik ze bij 123Drogiserij voor haar en heeft mijn schoonvader geen “ongelukjes” meer. We kunnen volledig vertrouwen op 123Drogisterij en zijn daar erg blij mee! ‘s Middags besteld is de volgende ochtend geleverd. Bedankt voor de goede service 123Drogisterij!

Een fijn ervaring om hiertegen bestellen Netjes optijd bezorgd keurig verpakt Goed materiaal

Gewoon aanklikken wat je nodig hebt, afrekenen en wachten tot het bezorgd wordt. Ook heel fijn dat je het direct naar een afhaallokatie kunt laten sturen zonder bij te betalen. Zo hoefde ik ook niet thuis te blijven. Ik heb precies gekregen wat ik hebben wilde en het is vlot geleverd.

Wat je bestelt ontvang je ook, zo hoort het ook

Vandaag besteld, morgen is huis.

De bestelling was snel en in uitstekende staat afgeleverd zoals was besteld.

Het was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste. De ervaring was zeer positief. Ik kreeg wat was besteld en de bestelling was uitstekend verpakt.

Duidelijke website Snelle levering redelijke prijzen

Makelijker betaal service en een snele levering

Klantvriendelijke betaal service. Snele levering zelfs als je wat later besteld dan bij anderen

uitstekend

Ik plaats regelmatig een (kleinere) bestelling, maar tot op heden altijd conform de melding op de site de volgende dag in huis en top geregeld.

Juiste voorlichting en een ruim assortiment

Overzichtelijk website genoeg keuze betreffende incontinentie materialen.

Snelle levering en ruime keuze

Keus uit veel producten, De producten worden snel geleverd en milieuvriendelijk verpakt

Heel goed!

Heel goed!

Uit stekend

We bestellen krijgen gelijk bericht via de mail en het wordt altijd netjes en op tijd bezorgd. Bij vragen wordt je ook vriendelijk te woord gestaan. Top 123 Drogist

Zeer tevreden over 123 drogisterij. De artikelen zijn altijd keurig netjes ingepakt. Altijd vlotte bezorging.

Goede prijs, kwaliteit en levering!

Altijd conform afspraak!

Zoals het altijd zou moeten zijn.

Probleemloos en zorgeloos bestellen én snelle bezorging, dat willen we toch allemaal?

Mijn ervaring is SUPER TALENT van de 1 2 3 drogisterij.!!! De moeite waard om er nog vaker wat te bestelen. Nu is het ook door de post.nl verkregen, laat het ook zo blijven!!!!!! DH L is minder vriendelijk zorgzaam, eerder weg dan dat de klant hem/haar heeft gezien.

Toen ik het product door omstandigheden niet nodig had was de afhandeling om het terug te sturen erg correct en netjes!

Echt heel goed.

Betrouwbaar bedrijf en leverancier. Het is geweldig dat je tot 23.30 u. een artikel kan bestellen en het de volgende dag thuis te hebben.

Fijne ervaring en bezorging.

Als je hebt gevonden wat je nodig hebt is het bestellen heel gemakkelijk. Ook de bezorging is heel vlot. Een aanrader.

snel & goed

zie boven

Accuraat attent beantwoorden van mijn vraag.

Correct

Snel