Echt heel goed.

Betrouwbaar bedrijf en leverancier. Het is geweldig dat je tot 23.30 u. een artikel kan bestellen en het de volgende dag thuis te hebben.

Fijne ervaring en bezorging.

Als je hebt gevonden wat je nodig hebt is het bestellen heel gemakkelijk. Ook de bezorging is heel vlot. Een aanrader.

snel & goed

zie boven

Accuraat attent beantwoorden van mijn vraag.

Correct

Snel

Zeer tevreden.

Tevreden over producten door mij besteld en vlotte levering! Top!

Fijne en discrete shop

Je kunt discreet shoppen hier niemand weet dat ik pants en luiers nodig heb en heb het zwaarste materiaal nodig. Super discreet geleverd ik shop alleen de wing ergens anders Blijf niet thuis zitten luiers helpen je je vrijheid terug te krijgen. Ik heb nu geen stress meer 123 drogist heeft goede tips en mocht je je schamen en het nog even voor je willen laten ze leveren ook op pakketpunten. De drempel wordt dankzij deze service super laag gehouden. Je kan relatief goedkoop aan diverse produkten komen dit uit testen Helaas een minpuntje er worden geen proefmonsters aangeboden of kleine verpakkingen van max 4 stuks (Voor proefmonsters vind ik dat het bedrijf een kleine betaling mag vragen om misbruik te voorkomen) Wellicht kan 123 drogisterij eigen samengestelde pakketjes maken met diverse produkten en dit indelen naar de zwaarte van de incontinentie

slecht

De manier waarop 123drogisterij.nl na een door hun gemaakte fout reageerde met het goede pakket toe te sturen is meer dan keurig. Zeker omdat van mij kant daar niet om was gevraagd. Klasse en klantgericht. Bedankt.

Geweldig !

Zeer vlotte afwerking !

zeer goed

ik koop al jaren bij 123 drogisterij .nl

correct

Snelle bezorging

Als Je wat besteld levering is prima e

Snel geleverd en goed verpakt.

Alles in orde.

Uitstekend!

Prima advies, prima service, prima afhandeling.

Jammer

Ik heb een incontinentie slip van pvc voor mijn 91 jarige vader besteld maar per abuis de verkeerde maat. Op de site staat dat het niet retour mag ivm hygiëne maar ik heb het ook niet hygiënisch ontvangen. Het doosje was niet verzegeld en ziet er niet nieuw uit, de slip zat niet in plastic verpakt dus hoe kan ik dan weten of het hygiënisch is geleverd? Voor de prijs € 38,23 zou je dan wel een hygiënische verpakking verwachten. Over de reactiesnelheid op mijn mails en het product (buiten dat het erg te groot is) zelf heb ik geen klachten.

Het gaat hier om plastic broekjes die worden gebruikt bij incontinentie. Bij deze plastic onderbroekjes staat in onze winkel met heel grote rode letters dat ze niet geruild kunnen worden. Je kunt deze boodschap niet missen. We doen dit omdat niemand een plastic broekje mag ontvangen dat eerst door een ander is gepast. Het is heel gebruikelijk dat ondergoed niet kan worden geruild. Deze klant wil dit helaas niet accepteren. De plastic broekjes zitten inderdaad niet in plastic verpakt. Ze zitten in een kartonnen doosje. Wij ontvangen ze van de fabrikant en versturen ze één keer. Terugsturen kan niet. Dat is de policy om aan onze klanten te garanderen dat ze nooit een gebruikt broekje kunnen ontvangen. Jammer dat er wordt geïnsinueerd dat het doosje niet nieuw zou zijn. Het kan tijdens opslag of transport een beschadiging hebben opgelopen. Maar het is nooit bij iemand anders geweest.

fantastische service!

wat heerlijk in deze tijd, persoonlijke en ontzettend vriendelijke service. Dank suzanne voor je advies en zorg.

Zeer vriendelijke klantenservice, behulpzaam en correct

Wat een service

Heel prettig geholpen. Door omstandigheden het bestelde artikel niet in ontvangst kunnen nemen en niet kan ophalen bij een ophaal punt, waardoor deze terug gaat naar het magazijn. Hetzelfde artikel naar een ander adres gestuurd krijgen. Dank jullie wel voor deze geweldige service in vertrouwen in de klant.

Als je een vraag hebt, krijg je heel snel antwoord. Toen er een pakket niet geleverd werd door postnl, stuurden ze gewoon een nieuw pakket op... Goede communicatie en service!

Fijn

Mevrouw sprak uit eigen ervaring en gaf goed advies

Snelle correcte afhandeling

Na een foutje van mij supersnel afgehandeld en opgelost.

fantastisch

snelle en goede service

Ik word altijd snel en goed behandeld

Betrouwbaar, snel, discreet tegen concurrerende prijzen

Ik bestel al vele jaren bij dit bedrijf. Altijd komen ze hun toegezegde levertijden na, de prijzen zijn gunstig en de website is overzichtelijk, informatief en gebruikersvriendelijk.

Snel

Snelle levering correcte afhandeling van bestelling