Makkelijk online bestellen en geven super service.

Ik ben heel goed geholpen. Na een telefoontje omdat ik er zelf niet uitkwam welk materiaal te kiezen was het makkelijk een online bestelling te plaatsen.

Bij 123 tellen ze niet tot 10!

De 123Drogisterij kenmerkt zich door een snelle en correcte service. Als klant geeft dat vertrouwen. 123 is een aanrader.

Supper geholpen

Product en service prima, bezorging PostNL slecht

Bestellen ging prima. Alleen wéér iets met PostNL... Het pakket is kwijtgeraakt, kan gebeuren, maar de bezorger heeft het wel als bezorgd in de app gezet. Kost heel veel tijd om PostNL te bellen, meerdere keren, met als resultaat dat de verzender het maar op moet lossen. Dat heeft de klantenservice perfect gedaan, en nu met DHL. Kortom, prima service, stoppen met PostNL zou een grote verbetering zijn

Product en service prima, bezorging PostNL slecht

Altijd goed!

Erg goed geholpen vandaag door een medewerkster die over de incontinentie artikelen gaat. Verder altijd snelle en correcte levering. Dank hiervoor.

Heel prettig snelle afhandeling.

Je wordt altijd prettig geholpen. Ze denken mee, je krijgt goed adviezen weten wat bij je past of wat je moet gebruiken.

geweldig

sussane de telefoniste heeft mij uitstekend geholpen niets anders dan door problemen met tnt heeft zij dit uitstekend gedaan niets anders dan lof

Uitstekende persoonlijke service

Ik ben door Suzanne snel teruggebeld nav mijn voice mail bericht. Zij heeft vervolgens onmiddellijk actie ondernomen door, in afwachting van de komst van onze bestelling, alvast een nog in het magazijn van 123 resterend product naar ons toe te sturen. Zo kunnen wij de dagen tot ontvangst van de bestelling goed doorkomen. Perfect en zeer vriendelijk! Namens mijn moeder, Willie, hartelijk dank Suzanne!

Altijd een constante kwaliteit qua dienstverlening zowel persoonlijk als zakelijk

Helemaal top. Netjes te woord gestaan. En goed advies gehad. Dik tevreden.

Zeer deskundige medewerkster en net zo behulpzaam.

Als je echt iets nodig hebt beveel ik 1,2,3 Drogisterij aan, men denk hier nog met de klant mee en zoekt een oplossing voor je probleem. Top klasse, bedankt.

Prima service, snelle levering

Zeer klantvriendelijk en goed bereikbaar

Heel klant vriendelijk

Een niet-ontvankelijk zending werd heel spoedig in orde gemaakt

super

zeer goed en deskundig en inlevend geholpen.

Snelle levering Helaas heb ik de verkeerde maat besteld Mail gezonden Geen probleem, ze kunnen terug gezonden worden en drogisterij stuurt de goede maat Geweldig, dat dit zomaar kan, en zo eenvoudig opgelost!

Wat een geweldige service en vooral Susanne was fantastisch aan de telefoon

Ik werd telefonisch zeer vrolijk en vriendelijk te woord gestaan door Susanne met goede, nuttige tips. Ook mocht ik kosteloos alles retourneren toen bleek dat ik de producten plotseling niet meer nodig had. Kortom: een geweldig bedrijf.

Mijn bestelling zou meteen de volgende dag bezorgd worden. Helaas ging er iets niet goed bij PTT post bij de bezorging en hadden ze mijn bestelling onterecht retour gestuurd. 123drogisterij kwam gelijk in actie en ging gelijk mijn bestelling nogmaals aan mij sturen. Super service en een groot compliment.

Fijn

Correcte en soepele levering

Was fantasties

Ik ben heel goed geholpen mijn complimenten daar voor .Ben heel blij met jullie

123 drogisterij verdient een 10!

Heel goed telefonisch bereikbaar, zeer vriendelijk en ter zake kundig. Levert meer dan gevraagd :-).

Produkt zoals omschreven. Goed verpakt en snelle levering zoals omschreven op de website. Dus een aanrader!

Perfect!

Overzichtelijke website, goede producten en een snelle levering. Vlotte en vriendelijke klantenservice.

De levering super snel.

Goed telefonisch bereikbaar en advies gesprek zeer fijn.

Heel goede service van 123drogisteerij

Zeer vriendelijk en betrouwbaaar